Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:Allereerst sterkte TS! En wat super dat er 2 bakkers + vriend zo goed gehandeld hebben.
Toch even iets waar ook rekening mee gehouden moet worden nu (ex)vriend vrijgelaten is.
Hij zal uiteraard naar huis komen en sloten vervangen is altijd een goed idee, maar hij zou ook binnen willen en moeten komen aangezien hij ook kleding en andere spullen nodig heeft om ergens anders heen te gaan.
Zet desnoods alvast een koffer/tas klaar met kleding van jullie beide, zodat als hij niet weg gaat jij gelijk weg kan. Zorg dat er politie en iemand bij je is, zodra hij het huis binnen stapt. NOOIT ALLEEN!! En laat deze mensen ook niet weg gaan voordat hij weg is (en de sloten veranderd zijn)!
Succes & sterkte!
lieveli schreef:Als het huurhuis op zijn naam staat, mag je niet de sloten veranderen. Doe je dit wel dan ben je strafbaar bezig, iets om te onthouden dus.
Maartje1990 schreef:lieveli schreef:Als het huurhuis op zijn naam staat, mag je niet de sloten veranderen. Doe je dit wel dan ben je strafbaar bezig, iets om te onthouden dus.
Ts heeft aal aangegeven dat het ook op haar naam staat![]()
Verder ts: ik vind je ontzettend moedig! En ik wil je ook veel sterkte wensen hiermee.
Jilletje en nathalie: super hoe jullie ts hebben geholpen/helpen!
anne_bento schreef:Ik begrijp iets niet, of heb het even gemist geloof ik... maar is vriend nu gisteren vrij gelaten en gewoon naar huis gegaan? Die moet inmiddels toch pislink zijn dat TS hulp heeft ingeschakeld en aangifte heeft gedaan...? Ik heb het gemist denk ik maar ik neem aan dat TS en vriend vannacht niet samen in de huis zijn geweest?
vrouwke schreef:Samy schreef:Allereerst sterkte TS! En wat super dat er 2 bakkers + vriend zo goed gehandeld hebben.
Toch even iets waar ook rekening mee gehouden moet worden nu (ex)vriend vrijgelaten is.
Hij zal uiteraard naar huis komen en sloten vervangen is altijd een goed idee, maar hij zou ook binnen willen en moeten komen aangezien hij ook kleding en andere spullen nodig heeft om ergens anders heen te gaan.
Zet desnoods alvast een koffer/tas klaar met kleding van jullie beide, zodat als hij niet weg gaat jij gelijk weg kan. Zorg dat er politie en iemand bij je is, zodra hij het huis binnen stapt. NOOIT ALLEEN!! En laat deze mensen ook niet weg gaan voordat hij weg is (en de sloten veranderd zijn)!
Succes & sterkte!
Sorry, moet ff lachen.
2 Bakkers?
Grapje tussen door.
Ik hoop dat alles goed komt Ts. Toppie wat je al allemaal gedaan hebt.
quera schreef:anne_bento schreef:Ik begrijp iets niet, of heb het even gemist geloof ik... maar is vriend nu gisteren vrij gelaten en gewoon naar huis gegaan? Die moet inmiddels toch pislink zijn dat TS hulp heeft ingeschakeld en aangifte heeft gedaan...? Ik heb het gemist denk ik maar ik neem aan dat TS en vriend vannacht niet samen in de huis zijn geweest?
Hij heeft tegen ts gezegd dat hij wss ergens anders slaapt. Dus lijkt me dat dit gebeurd is.