Help vriend wil morgen vreemd gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: Help vriend wil morgen vreemd gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:06

Ik weet echt niet wat ik zeggen moet dan dat ik het zo'n mooie topic vind waardoor je erg geholpen bent en zeer goed gesteund wordt, echt prachtig.

Heb het hele topic doorgelezen, wauw wat heftig zeg!

Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan............denk ik.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:07

Samy schreef:
Allereerst sterkte TS! En wat super dat er 2 bakkers + vriend zo goed gehandeld hebben.
Toch even iets waar ook rekening mee gehouden moet worden nu (ex)vriend vrijgelaten is.
Hij zal uiteraard naar huis komen en sloten vervangen is altijd een goed idee, maar hij zou ook binnen willen en moeten komen aangezien hij ook kleding en andere spullen nodig heeft om ergens anders heen te gaan.
Zet desnoods alvast een koffer/tas klaar met kleding van jullie beide, zodat als hij niet weg gaat jij gelijk weg kan. Zorg dat er politie en iemand bij je is, zodra hij het huis binnen stapt. NOOIT ALLEEN!! En laat deze mensen ook niet weg gaan voordat hij weg is (en de sloten veranderd zijn)!

Succes & sterkte!

Sorry, moet ff lachen.
2 Bakkers?
Grapje tussen door.

Ik hoop dat alles goed komt Ts. Toppie wat je al allemaal gedaan hebt.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:10

Echt top bezig, TS! Heel knap.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:49

Top gedaan zeg. Knap van je

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:53

Ik heb het hele topic gelezen en ik kon niet wegklikken zonder een berichtje achter te laten. Wat ben je dapper en wat fijn dat er bokkers zijn die je hebben geholpen! Dikke knuffel!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 22:01

ook hier een stille meelezer die toch even wil reageren.
Wat een heftig verhaal ts, maar wat mag je ontzettend trots op jezelf zijn! Ik heb enorm veel respect voor je!
En wat blijkt bokt toch ook onwijs fijn te zijn op dit soort momenten, lof voor de bokkers die haar geholpen hebben!
Ik hoop voor je dat er snel oplossingen komen en dat je dit langzaamaan kunt gaan verwerken :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 22:56

Als het huurhuis op zijn naam staat, mag je niet de sloten veranderen. Doe je dit wel dan ben je strafbaar bezig, iets om te onthouden dus.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:13

Stond op hun beider namen schreef ze vandaag toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:13

Is dat zo? Ik heb destijds gewoon door de woningbouw de sloten laten vervangen. Was geen probleem, is me zelfs niet doorberekend. Huis stond wel op ons beider naam.

TS, wat ben je een kanjer en wat zijn er hier een lieve mensen die je fysiek zijn komen bijstaan!

Ik hoop/neem aan dat de politie een melding op locatie op jullie adres heeft gezet? Dit houdt in dat als je belt en ze zien je adres, de alarmbellen daar meteen gaan rinkelen en ze metéén naar je toe komen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:14

Wat een verdrietig verhaal. Super fijn dat je geholpen wordt maar dit had nooit zo mogen gaan. Ik hoop dat je een plekje zoekt waar je je echt veilig voelt zodat je alles wat kunt laten bezinken.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:15

angrywolf schreef:
Het is een huurhuis wat ook op mijn naam staat, huis staat dus gelukkig niet alleen op zijn naam, hij gaat als het goed is tijdelijk ergens anders naar toe.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:16

lieveli schreef:
Als het huurhuis op zijn naam staat, mag je niet de sloten veranderen. Doe je dit wel dan ben je strafbaar bezig, iets om te onthouden dus.

Ts heeft aal aangegeven dat het ook op haar naam staat ;)

Verder ts: ik vind je ontzettend moedig! En ik wil je ook veel sterkte wensen hiermee.

Jilletje en nathalie: super hoe jullie ts hebben geholpen/helpen!

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:30

Je bent echt ontzettend flink TS!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:43

Maar hoe gaat het nu zelf met je Angrywolf? Je moet ook in een mallemolen zitten van gevoelens waar je geen kant mee op kunt. Hij is zo lang je beste maatje geweest en dan flikt ie dit..... Natuurlijk heb je het top gedaan, prima voor jezelf opgekomen en heel duidelijk gemaakt dat het over is. Maar heb je ook iemand waar je je verdriet kwijt kunt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 00:10

Maartje1990 schreef:
lieveli schreef:

Ts heeft aal aangegeven dat het ook op haar naam staat ;)

Verder ts: ik vind je ontzettend moedig! En ik wil je ook veel sterkte wensen hiermee.

Jilletje en nathalie: super hoe jullie ts hebben geholpen/helpen!

Maar dan nog is hij dus mede-huurder ;) . Bovendien mag het van de woningbouw ook niet, ik zou het dus gewoon met hen overleggen en niet zomaar zelf gaan pielen.

edit: knipoog vergeten voor Maartje.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 00:40

TS, ik ben erg benieuwd hoe het inmiddels gaat.

Ik lees meerdere malen in dit topic dat TS duidelijk zou hebben gemaakt aan hem dat het over is. Dat stukje heb ik gemist?

Voor ons -ook voor mij- lijkt het een ontzettend logisch iets maar eigenlijk is het dat niet. Hoe vaak lees je wel dat het anders is.. Dat hij berouw toont en dat dame in kwestie het probeert te vergeven.. Tot de volgende keer dat het gebeurt.

Nu even mijn realiteitsknop uit. Ik hoop dat het goed gaat met TS en dat de hulpverlening een hoop kan betekenen.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:30

Succes en vooral sterkte vandaan Lotte, bij de HA :(:) je bent een hele dappere meid!!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:34

Ik begrijp iets niet, of heb het even gemist geloof ik... maar is vriend nu gisteren vrij gelaten en gewoon naar huis gegaan? Die moet inmiddels toch pislink zijn dat TS hulp heeft ingeschakeld en aangifte heeft gedaan...? Ik heb het gemist denk ik maar ik neem aan dat TS en vriend vannacht niet samen in de huis zijn geweest? :wow:

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:36

anne_bento schreef:
Ik begrijp iets niet, of heb het even gemist geloof ik... maar is vriend nu gisteren vrij gelaten en gewoon naar huis gegaan? Die moet inmiddels toch pislink zijn dat TS hulp heeft ingeschakeld en aangifte heeft gedaan...? Ik heb het gemist denk ik maar ik neem aan dat TS en vriend vannacht niet samen in de huis zijn geweest? :wow:

Hij heeft tegen ts gezegd dat hij wss ergens anders slaapt. Dus lijkt me dat dit gebeurd is.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:41

vrouwke schreef:
Samy schreef:
Allereerst sterkte TS! En wat super dat er 2 bakkers + vriend zo goed gehandeld hebben.
Toch even iets waar ook rekening mee gehouden moet worden nu (ex)vriend vrijgelaten is.
Hij zal uiteraard naar huis komen en sloten vervangen is altijd een goed idee, maar hij zou ook binnen willen en moeten komen aangezien hij ook kleding en andere spullen nodig heeft om ergens anders heen te gaan.
Zet desnoods alvast een koffer/tas klaar met kleding van jullie beide, zodat als hij niet weg gaat jij gelijk weg kan. Zorg dat er politie en iemand bij je is, zodra hij het huis binnen stapt. NOOIT ALLEEN!! En laat deze mensen ook niet weg gaan voordat hij weg is (en de sloten veranderd zijn)!

Succes & sterkte!

Sorry, moet ff lachen.
2 Bakkers?
Grapje tussen door.

Ik hoop dat alles goed komt Ts. Toppie wat je al allemaal gedaan hebt.

zag het op mijn telefoon ook ... computer doet zelf woorden verbeteren ... :(

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:05

quera schreef:
anne_bento schreef:

Hij heeft tegen ts gezegd dat hij wss ergens anders slaapt. Dus lijkt me dat dit gebeurd is.

Oh sorry die heb ik tussen alle berichten even gemist, dan snap ik het weer :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:20

Ik denk dat ik even voor lot spreek, dr ex heeft als goed is vannacht bij zijn werk geslapen.

Lot gaat voor haar blauwe plekken etc vandaag naar de huisarts, ook de huisarts kan vanuit hier mee denken welke weg zij kan bewandelen ook omtrent hulp.

Ook gaat ze vandaag contact opnemen met de woning coorporatie, om te kijken of hij uit gezet kan worden enz.

Politie staat zoiezo al 2 dagen in contact met lot, en dat zal vast niet zomaar stoppen.

Verder denkt haar begeleidster ook enorm mee, dus laat voor vandaag eerst dit maar even voorbij gaan.
Lot zit ook in een rollercoaster qua emoties, ze heeft gister bij mij ook even flink gehuild.
Want het is even goed niet niks na zoveel jaar samen, en al een verleden hebben met agressie etc met haar ouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:22

Begrijp ik wel goed dat je dit allemaal met toestemming van haarzelf post?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:24

NikkiDeKerf schreef:
Begrijp ik wel goed dat je dit allemaal met toestemming van haarzelf post?

Heb gister ook een post gedaan met haar toestemming ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:30

Hartstikke goed dat je er zo bovenop zit Nathalie! Lotte boft met een vriendin zoals jij.