Willl65 schreef:Voor een ex-roker zo te keer gaan op dit forum vind ik knap hypocriet .
Het was goed toen jezelf pafte maar nu moet iedereen maar opzouten?
Verder is rook ook vies. Ik ben de enige in het gezin die er af en toe, buiten een opsteek. Maar altijd kijk ik of ik iemand tot last ben. Ik sta op als ik op terras zit en sta achter in de ruin als ik thuis rook. Staat het raam van de buren open loop ik naar de schuur.
Waarom ? Omdat ik begrijp dat het vies is.
Maar als ik een eind verderop ga staan en een niet roker kiest er toch voor bij mij te gaan staan, BV bij wachten op trein dan is dat een keuze van de niet roker.
Roken bij kinderen, baby is in mijn ogen ook not Done
Hypocriet is als je als roker denkt dat niemand last van je zal hebben. Als je wilt dat niemand er last van heeft moet je of stoppen of zover uit de buurt roken dat een ander er niets van mee kan krijgen. En dat is dus niet aan de rand van een terras of achterin een 4x4 woonwijk tuintje gaan staan.
Als mensen daar wiet gaan staan roken barst de hel los, zogenaamd omdat dat harder zou stinken. Gewoon roken stinkt net zo hard, er zit alleen maar een andere geur aan. Daarbij heeft wiet nog medicinale eigenschappen wat je van normale sigaretten niet kunt zeggen.