Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elibeest schreef:TS heeft voor zover ik het begrepen heb (via PB) besloten niet meer op bokt te posten, omdat ze dit via haar mobiel deed en inderdaad bang was dat haar partner achter dit topic zou komen en dat dan pas echt de poppen aan t dansen zouden zijn....
elibeest schreef:TS heeft voor zover ik het begrepen heb (via PB) besloten niet meer op bokt te posten, omdat ze dit via haar mobiel deed en inderdaad bang was dat haar partner achter dit topic zou komen en dat dan pas echt de poppen aan t dansen zouden zijn....
Envoler schreef:Aangezien er zoveel twijfels zijn aan mijn verhaal en eerlijkheid stop ik met posten en reageren in dit topic.
Dit was voor mij een plek om mijn hart te luchten als anoniem persoon zonder invloeden van mensen die ons kennen. Heel erg jammer dat ik mijn steun nu ergens anders moet gaan zoeken. Ik voel me niet op mijn gemak bij mensen die aan mij twijfelen, ik twijfel immers al genoeg aan mezelf en het leven dat ik leid.
Bedankt voor de reacties en de mensen die mij met de beste bedoelingen een hart onder de riem hebben gestoken en daarbij ook hun verhalen hebben gedeeld.