mrie schreef:Ik blijf ondanks alle reacties hier bij mijn standpunt.: TS is niet verantwoordelijk voor de relatie van haar "vriend." En hoe die dat oplost is zijn ding.
Hoe kun je nou jezelf verantwoordelijk voelen voor een andermans relatie. Je bent toch niet in je eentje aan het zoenen.
Het is zeldzaam dat je iemand tegen komt waarmee je dit kunt hebben en waarmee je dit kunt delen. Praat er samen over en wat mij betreft grijp je hem.
Dat is wel erg simpel geredeneerd!
TS weet precies wat er speelt en werkt(e) er dus actief aan mee.
Ander lekker eenvoudig ... Dan zou elke minnares van mannen die hun vrouw belazeren en waar die vrouwen vanaf weten geen blaam treffen?! Je maakt in zo'n geval wel eigen keuzes met eigen verantwoordelijkheden. En je hebt ook zoiets als morele verantwoording ten opzichte van andere mensen.
Ik vind trouwens dat hier eigenlijk alleen maar over TS gediscussieerd wordt, in plaats van dat ze zelf actief deelneemt. Dat verbaast me aangezien ze het topic opende om reacties te krijgen. Dan lijkt het me wel logisch als ze zelf ook wat meer inhoudelijk reageert, of dat de discussie gewoon gesloten wordt.
Dit leidt zo niet echt ergens toe, zeker als TS de man niet meer ziet zoals ze heeft aangegeven.
sommige mensen zijn ook om de 3 weken verliefd op een ander 

Gevoelens laten zich niet sturen door iets dat 'moet'. Het is nu aan jullie beiden de kunst het vol te houden. Als dat niet gaat/kan/lukt dan is dat gewoon alleen maar een bewijs dat de gevoelens dieper zitten dan sommigen hier denken.
Jullie gaan snel alweer de fout in.....: