Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
little_birdy schreef:fionaf09 schreef:Ik ben bijna m'n hele inboedel kwijt geraakt vanavond. Aardige mensen en iedereen heeft zelf alles uit elkaar gehaald. Woensdag wordt m'n bed opgehaald en ik zoek nog een koper voor m'n nespresso apparaat en koelkast.
Hoe groot em oud is de koelkast ?
Marocje schreef:Weet zij wat je bedoelt? Misschien is zij niet Nederlands en weet niet wat een track en trace code is?
Sammie schreef:Hoe moet je het bij de wb opgeven? Weet je niet wie de nieuwe huurder wordt?
Zou op de helft gaan zitten. 75 lijkt mij voor goed nieuw laminaat een goede prijs.
Ik ben niet zo'n fan van gebruikt laminaat kopen, omdat je altijd wat verlies heb doordat je bepaalde onderdelen niet kan gebruiken.
Vjestagirl schreef:Ik denk dat ze bedoeld dat ze de vloer laat liggen in haar kamer, zodat de volgende bewoner het overneemt. Dan heb je dat probleem dus niet.
Sammie schreef:Hoe moet je het bij de wb opgeven? Weet je niet wie de nieuwe huurder wordt?
Zou op de helft gaan zitten. 75 lijkt mij voor goed nieuw laminaat een goede prijs.
Ik ben niet zo'n fan van gebruikt laminaat kopen, omdat je altijd wat verlies heb doordat je bepaalde onderdelen niet kan gebruiken.
Sammie schreef:Vjestagirl schreef:Ik denk dat ze bedoeld dat ze de vloer laat liggen in haar kamer, zodat de volgende bewoner het overneemt. Dan heb je dat probleem dus niet.
Ik kreeg de indruk dat ze voor beiden vroeg.
In mijn oude huurhuisje had ik ook laminaat. Nu had ik gedreigd met eruit halen als ie er niet voor wilde betalen, maar dat was ook onbegonnen werk geweest. Ik zag zo al dat dat laminaat helemaal gezet was naar de woning. Kreeg er toen 150 voor incl. een koelkast/vries combi die ik achter liet. Was 35m2 ofzo bij elkaar Het was ook enorm vreemd gelegd