Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Britta31 schreef:Een Mammoet skelter.Bejaard,maar werkt nog prima.Ook een aanhanger,maar die heeft 2 lekke banden.Skelter staat in Groesbeek[ [url=m/zLU155.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niemand?Ook handig bij gebrek aan ruimte.De skelter kan gewoon in de voortuin staan.Zal niet gauw gestolen worden
karuna schreef:Verschillende aangebroken verzorgings spullen voor paarden ivm geen paarden meer, oa hoevenvet, hoevenolie, vliegenspray, vloeibare teer enz. Deels nog bijna volle verpakking, deels al een aardig eind op. Ik geef graag alles in een keer weg. Foto volgt nog. Op te halen omgeving Arnhem of versturen op eigen kosten.
WiskyBokjes schreef:Ik heb nog een winterjas van PK om weg te geven. Op de jas zitten vooral aan de voorkant wat verfspetters op. Ophalen kan in Cuijk. Verzenden is ook mogelijk, maar kosten zijn voor de 'koper'.
[ [url=m/Ay9JNU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pXl5lE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sExZw6.jpg]Afbeelding[/url] ]
alleirbag schreef:FYI:
* één item per persoon, dan kan ik meerdere mensen blij maken![]()
* vanwege massa-post op werk van vriendin kan ik goedkoper verzenden, dat scheelt!![]()
* ik verzend pas in week 13, volgende week maandag, aangezien ik vakantie heb![]()
* er komt binnenkort nog meer weg te geven, dus houd het topic in de gaten!![]()
* ik geef geen troep weg, alleen maar goed bruikbare spullen die me teveel moeite zijn om te MP-en![]()
1. Ik heb een setje donkerbruine bakstukken weg te geven. Kieffer. Ouder, maar soepele en mooie kwaliteit. Zilverkleurige gespen. Maat Cob, maar paste prima op mijn Full. Verzending 1,50 (ipv 2,34).
2. Bruin touwhalster, amper gebruikt. Ik wilde er bitloos mee rijden, maar kan er toch niet mee overweg. Uiteraard ruim verstelbaar, zo goed als nieuw. Verzending 2,50 (ipv 3,12).