Komt er zeker~! Moet alleen m'n moeder nog overtuigen dat de wereld echt niet vergaat als je het verschil ziet. Ze probeert me telkens over te halen om het kleurverschil zo klein mogelijk tot nihil te maken
Van de ene kant lijkt het me leuk om haar erbij te hebben als ik ze geverfd krijg, van de andere kant ook echt niet... XD
Summerfly
Geplaatst: 17-06-16 20:01
Cool dat haar! Ben benieuwd!
Ja is idd een lacefront. Wilde hem eerst bij Arda halen maar daar was ie met één paar wefts en een dunnere pruik meer dan 100 dollar + kans op douanekosten, maar bij wigisfashion heb ik voor 75 een vollere pruik met twee paar wefts en niet die kans op douanekosten. Ik wilde er eerst wel 100 voor neertikken tot ik besefte dat wigisfashion ook nog een ding was real dedication right here
Gaaf Morgane! Ben idd benieuwd naar de foto Haha, das meer dan wat ik aan een pruik ga uitgeven in ieder geval Oke, als k t geld had gehad, dan misschien wel, maar ik doe eigenlijk alles op een zo laag mogelijk budget Pruiken zijn wel een van de lastigste dingen om te vinden vind ik though
zeker! ben er ook heel blij mee. Zou hem eerst via fb voor 40 euro kopen maar daar heb ik toen toch vanaf gezien en toen kwam ik hem dus opeens op animecon tegen nou die ging uiteraard mee
Snap ik! xD Nou ik ga naar bed iig, poging tot slapen, morgen les met mn malle 5 jarige, denk ff de balkjes erbij pakken, lijkt me wel leuk om weer es te doen voordat we gaan verhuizen van stal En dan na de les, als k nog energie heb, misschien beginnen aan Serah. (hangt af van mn lijf, chronische vermoeidheid yaay en vandaag was exhausting )
savieralover
Geplaatst: 17-06-16 23:12
Slaap lekker! en hopelijk gaat je les goed en heb je achteraf nog puf
Ik heb een hele tijd veel aan grime gedaan. Heb ook mezelf ooit omgetoverd tot de heks van sneeuwwitje en mystique.
maar als mijn paard over een tijd oud genoeg is, met hem cosplays gaan doen. Ik wil nog de raveleijn ruiters van de efteling doen, en characters van GoT.
Wij zijn begonnen aan Chat Noir. Begonnen met de broek en netjes via de size chart gedaan en vervolgens hadden we 8 cm te kort -_- Bedankt sizechart >.> Nu hebben we hem overnieuw gemaakt heel wat maten groter en nu past ie wel hoewel ie nog niet af is Morgen maar verder
Beginnetje van Chat Noir. Nog lang niet af en nu al veel verbeterpunten (broek lubbert me teveel. Kruis hangt te laag op de foto. Hes en broek moeten nog een worden dus moet sowieso stuk vanaf en we missen nog mouwen) maar goed ooit komen we er wel en al zint de stof me straks toch niet maak ik hem wel overnieuw Meest flatteus foto's ooit! kuch kuch
Begin is gemaakt iig Saviera! Broeken lijken me echt lastig om mee te werken. Ik ga zo ff ruimte maken en iig een begin maken met Serah Hopelijk ga k me niet te veel storen aan de lichte kleur van de stof