Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:52

Deze was nog erger.... defensie maar zijn tak van sport hebben ze ook alleen geloof ik dat ze wel meer hebben dan alleen handboeien _O-

Heerlijk van die mannen met een enorme ego... die kan je zo lekker opjutten

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:08

Wat en verhalen zeg. Wel een hele goeie reactie! Een zweep :')

Een knappe vent heeft mij een superlike gegeven. Help :')

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:10

__laura schreef:
Wat en verhalen zeg. Wel een hele goeie reactie! Een zweep :')

Een knappe vent heeft mij een superlike gegeven. Help :')

Nice terug sturen dan :o

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:13

Hoe beginnen jullie een gesprek? Weet echt niet wat ik moet zeggen Hhaha.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:17

Tot nu toe bij mij vanuit de man altijd iets in de trant van Hey! en Hoe is t? Echt heel suf eigenlijk haha ben er ook niet zo goed in om wat origineels te verzinnen als opening.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:27

Ik zeg ook vaak ey of hey of hoi en dan zie ik het wel :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:41

Leuk van de geslaagde dates en sleepovers :D

Onderdanig sletje oh gosh :') Vraag of je in ieder geval dan wel over zijn gezicht heen mag piesen :')

Matches blijven staan op tinder en geen idee hoe lang je zichtbaar blijft. Maar kan een week wel geloven, meeste mensen zijn namelijk wel echt actief als je een gesprek begint, niet dat enkele weken later het antwoord komt zegmaar.

@HTXL niet bang zijn, tuurlijk zitten er gekkerds tussen, maar dan bedenk ik zelf ook maar dat ik niet helemaal normaal ben. Dus als ik iemand tref die op dezelfde manier gek is, dan is het goed. Uiteraard heb je ook de extreme gevallen maar daarbij kan je "toedeloe" zeggen. Dus als je voelt alsof je weg wilt rennen omdat het een creep is (niet omdat je zenuwachtig bent) gewoon doen.

@AronenLoutje ja Stockholm is hier maar 2 uur vandaan en meeste tinder mannen komen uit die regio... Wilde eerst eigenlijk niet maarja, dagje Stockholm ter afleiding kan geen kwaad. Hij wou met me uit eten e.d. dus ben op zich wel happy dat ik niet zelf hoef te koken _O-

Oh ik ben dus niet de enige die die vage politie agenten had. Ik had er zelfs 2 in de begin periode van tinder.... Vooral die 2e was zo zo ontzettend vaag. Toen kwam het ergste nog dat ik voor promo werk door heel Nederland ging, stond ik bij hem in zijn dorp. Kwam ie nog in die winkel ook!!! Mensen in die winkel zullen wel gedacht hebben, wat is dat kind aan het doen. Nam alle mogelijke posities aan dat hij me niet kon zien -O-

@Laura, meestal begin ik eigenlijk niet en beginnen de mannen. Maar als ik wel begin zeg ik meestal gewoon hoi en hoe gaat. Mochten ze een "rare" foto of underliner hebben dan brei ik daar wat geks van, vinden ze meestal wel lachen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:07

Ik heb de leukste gesprekken (en uiteindelijke dates) met mannen die juist geen 'hoi hoe is het?' zeggen. Vind dat zo'n dooddoener altijd..

KellyR, meen je niet.. :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:22

CCCCC schreef:
Ik heb de leukste gesprekken (en uiteindelijke dates) met mannen die juist geen 'hoi hoe is het?' zeggen. Vind dat zo'n dooddoener altijd..

KellyR, meen je niet.. :')

Ja ik heb steeds van die super enthousiaste mannen via de app/mail en dan heb ik een date, zie ik ze in het echt en dan zijn ze zo stijf en houterig als ik weet niet hoe zonder humor en geen vuur. Das altijd echt een afknapper...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:08

Ik zat net te denken maar ik ben het gesprek met mijn huidige date wel zelf begonnen :+ Normaliter doe ik dat never, maar hij had 5 foto's waarvan hij bijna op elke foto een compleet ander persoon leek dus ik heb het toen gegooid op 'Leuk, zo'n account met alle drie je broers!' en vervolgens kwam daar een enorm gesprek uit :P

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:23

Mijn doel is altijd in het openbaar af te spreken.

Laatst een hele leuke eerste date gehad. Ik moest eigenlijk laminaat gaan leggen op zolder maar hij had mij overgehaald dat ik toch ebter wat met hem kon drinken. En toen de vraag: Waar?
Omdat ik een iets drukker schema had kwam hij naar mijn stad toe.
Maar hier wat parkeer problemen en ik zou op de fiets gaan. kijken waar hij kon parkeren, alles best ver van het centrum of ontzettend duur....

Aangezien het whatsapp contact zo leuk was heb ik gezegd: Joh, ik heb 2 fietsen, zet je auto hier en dan gaan we vanaf hier met de fiets naar de stad!
We zijn niet in de stad terecht gekomen. En tot het laatste moment was het de vraag waar hij zou slapen; in de logeerkamer of niet.

Mijn eerste leuke tinderdate was in de supermarkt (ook al app contact gehad). Had gestuurd: over 10 minuten ben ik bij de Jumbo (inclusief locatie, 2 km bij zijn huis vandaan)
Hij woonde net in dat dorp en ik zou hem wel een rondleiding geven ;) (ben daar opgegroeid).
Vanwege de regen in de kroeg beland (door de weekse avond) en om 23.00 eruit gekickt.
Wee richting de supermarkt gereden toen hij zei dat hij het gevoel had dat we nog niet uitgepraat waren, of ik zin had om bij hem nog wat te komen drinken.

Uitiendelijk de hele nacht op de bank gezeten en zitten kletsen, tot we beiden (de volgende ochtend weer naar werk moesten :').
Heb toen aardig wat opmerkingen gekregen over mn kleding (2 dagen achter elkaar dezelfde trui?? MRI HOE KAN DAT?).

Uiteindelijk niks geworden tussen ons, maar wel goede vrienden nu.
Laatst bijgewerkt door Mri op 06-01-16 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:24

Ik heb er een paar die ongetwijfeld af wil spreken maar ik heb er gewoon echt geen zin in puntje bij paaltje :') zodra ik alleen al denk aan al dat werk vooraf, van kleren zoeken, jezelf optuigen of optutten net hoe je het noemt :+ en dan nog al dat gelul aanhoren.
Heb 's avonds meer zin om gewoon op de bank in slaap te vallen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:31

Herkenbaar :D Ik ook hoor. Volle werkweek bij een bedrijf wat volop in een reorganisatie zit, met de nodige gevolgen voor mijn eigen baan. Dan heb ik daarna niet nog eens zin om over koetjes en kalfjes te praten en gezellig te doen. Of beleefd te zijn tegen iemand waarbij ik na vijf zinnen al zoiets heb van 'laaaaaat maar'.

Dus spreek ik voorlopig maar even niet af, denk ik :=

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:38

Geinig verhaal Mri, jammer dat het uiteindelijk toch geen relatiemateriaal was.

Haha barbalala, 'dat gelul aanhoren' ook echt haha.

Had ff niet in de gaten dat je zelf ook niet in NL woont Kelly, leuk vooruitzicht een etentje! Hopelijk is de date ook leuk en wil je niet vluchten na het voorgerecht.

Heb ik ook onlangs gehad, 1e date helemaal leuk maar ik had dus best wel wat wijn op waardoor ik iemand al vrij snel 'leuk' kan vinden, 2e date in nuchtere toestand..geen reet aan wat een saaie vent :+ klein leermomentje dusss...

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:57

AronenLoutje schreef:
Heb ik ook onlangs gehad, 1e date helemaal leuk maar ik had dus best wel wat wijn op waardoor ik iemand al vrij snel 'leuk' kan vinden, 2e date in nuchtere toestand..geen reet aan wat een saaie vent :+ klein leermomentje dusss...

_O- _O-
Mijn allereerste tiendrecht was in Amsterdam. Gozer was komiek ofso, althans daar deed ie wat mee.
Vond hem echter niet zo heel grappig. Dus kroeg ingedoken, na 2 wijntjes (ja dat kon toen nog) ging ik naar de wc en had ik moeite met recht lopen :') Was toen wel heel gezellig geworden. Daarna nooit meer gezien hehe.

Binnenkort wel weer terug in Nederland :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:59

De supermarkt was op woensdag avond.
Donderdag avond moest ik naar de kapper en vroeg hij om een foto van het resultaat.
Weet nog dat ik had gezegd: wat nou als ik die niet stuur? Nou, dan zou hij savonds wel langs komen om het resultaat te bekijken (had dus snachts mijn huis laten zien op internet).
Ik heb geen foto gestuurd en hij kwam inderdaad langs savonds.
Op vrijdag was hij de persoon op werk die dezelfde kleding aan had als de dag ervoor :')

We hebben nog steeds dagelijks contact, zijn met kerst en O&N samen naar Disney gegaan en kuknnen het erg goed vinden. Maar relatie materiaal is het niet. Wel vriendschaps materiaal. En goede vrienden zijn ook altijd welkom!
En soms heel handig om dating issues met een vent te kunnen bespreken ;) (en voor hem om zn dating issues met een dame te bespreken :') )

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:09

Ai dit is ook mooi.... kom serieus gewoon een bokker tegen _O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:09

Berdien schreef:
Herkenbaar :D Ik ook hoor. Volle werkweek bij een bedrijf wat volop in een reorganisatie zit, met de nodige gevolgen voor mijn eigen baan. Dan heb ik daarna niet nog eens zin om over koetjes en kalfjes te praten en gezellig te doen. Of beleefd te zijn tegen iemand waarbij ik na vijf zinnen al zoiets heb van 'laaaaaat maar'.

Dus spreek ik voorlopig maar even niet af, denk ik :=

Ja ik ook wel hoor. Heb nu ook iets van nah ga niet heel erg mijn best doen om er goed uit te zien, moet me nu maar even nemen zoals ik ben.

Zijn jullie altijd zenuwachtig van te voren?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:25

Ja beetje gezonde spanning heb ik wel van te voren, je weet toch niet precies hoe hij in real life is, sommige hebben foto's van tig jaar terug.

Volgens mij ben ik die ook tegen gekomen Tamara haha.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:59

Queelens schreef:
TurboTinker schreef:
Ja! Rare zitten er zeker tussen.
Ik kwam heel vaak luiers tegen, of doktertje spelend. Gynacologen :')
Heb mij kostelijk vermaakt.
Zelfs 1 die pijn sm als fetish had.

Of die eeuwige sportschool-kijk-mijn-wasbordje selfies :r

Haha vreselijk he zulke boys.

Hier van de week ook maar weer tinder aangemaakt. Tijd niet gehad maar mensenlief wat een figuren zitten erop. Ben er nu alweer op uitgekeken. Kreeg laatst ook weet een vraag als ik een ananas ben wat ben jij dan ?
Van de foute openingszinnen en gewoon van die mannen die meer in de sportschool zitten en hun groente aan het afwegen zijn dan met het echte leven.
Prima als je sport en op je eten let maar van die doorgedraaide vind ik echt niet in me leven passen en elke keer krijg ik van zo'n persoon dan een superster ofzo.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:46

Tamara_089 schreef:
Nice nice. ..

Ik tref echt alleen maar mannen die wel even langs willen komen.... waar is die tijd van gezellig ergens heen... mijn God... En of ik dan wel niet z'n onderdanige sletje wou zijn... pardon _-:(

Wat de fak _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:50

Laatst vroeg een kerel of ik een yoni massage wilde... :') Ik heb hem vriendelijk bedankt. _O-
voor de gene die hem niet snappen:
https://www.google.nl/search?q=yoni+mas ... 90&dpr=0.9

En deze:
Hij: Je vaders piemel was het penseel, je moeders vagina het canvas, BOEM jij bent het meesterwerk.
Ik: Oefening baart kunst!
Hij: Haha nice :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:06

O wauw die laatste :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:08

Zou dat ooit lukken zo een openingszin

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:10

Vraag ik me ook af, ik dematch gelijk :')