Yenni schreef:Ik heb mijn kerst outfit!
Zwart rokje met een bloes en blazer. Moet alleen nog schoenen. Kan geen goede,lekker zittende vinden!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sunshine schreef:Even foto's met een panty eronder, welke is de beste ?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier is trouwens te zien dat het wel meevalt met de lengte. Ik kon hem nog ietsje verder naar beneden " trekken ", hou het er maar op dat ik me gewoon niet kan aankleden

Hoop dat je hem gaat vinden!

heb wel onwijs getwijfeld, 3 keer aangepast in de winkel, aan de ene kant vond ik 'm echt heel mooi en echt eens anders dan andere jurken, maar tegelijkertijd twijfelde ik telkens of dat ombre hem niet juist heel fout maakte. Uiteindelijk toch maar gehaald! Wat vinden jullie?

Wat een absoluut fantastische jurk! Hij staat je ook zo goed. Echt prachtig, ben helemaal verliefd.

butengeweun schreef:dames help.
Heb een deel van mijn outfit gevonden naja de panty en look maar kan de rok niet vinden. De website weet zelf ook niet waar de rok vandaan komt maar misschien jullie met jullie zoek kunsten kunnen hem vinden ergens op het internet of een look a like.
Het gaat om de rok bij deze panty
[ Afbeelding ]
. sunshine schreef:Even foto's met een panty eronder, welke is de beste ?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier is trouwens te zien dat het wel meevalt met de lengte. Ik kon hem nog ietsje verder naar beneden " trekken ", hou het er maar op dat ik me gewoon niet kan aankleden
. 
_San87_ schreef:butengeweun schreef:dames help.
Heb een deel van mijn outfit gevonden naja de panty en look maar kan de rok niet vinden. De website weet zelf ook niet waar de rok vandaan komt maar misschien jullie met jullie zoek kunsten kunnen hem vinden ergens op het internet of een look a like.
Het gaat om de rok bij deze panty
[ Afbeelding ]
De fabrikant van de panty een bericht sturen zou ik zeggen.
Verkoop je hem toevallig? Nee grapje. Het staat je echt geweldig! butengeweun schreef:_San87_ schreef:
De fabrikant van de panty een bericht sturen zou ik zeggen.
Die optie al geprobeerd fabrikant op internet niet te vinden en topvintage weet of geeft ook de contact gegevens niet.
Die love jurk is ook gaaf