Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:*Stille meelezer meldt zich*
Bij Zalando Lounge zijn zijn vandaag de Adidas originals in de sale. Misschien voor sommige van jullie de moeite waard om eens te kijken?
Ik mag niet meer van mezelf, ik heb er al te veel
saabineex schreef:Jane_ schreef:Sorry dat ik zo binnenval! Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Weet iemand waar ik deze nog kan kopen? [ [url=m/waLz5k.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar geen idee.. Heb ze nog nooit eerder voorbij zien komen dus denk limited editions
prugelpiet schreef:Ik baal. Ontzettend erg. Superleuke schoenen gescoord, van 110 naar 55 afgeprijsd, maar 2 verschillende maten meegekregen van de winkel. Je kon 1 passen, de ander halen ze dan van achter.
38 en 39.3 mee, 38 pas ik echt niet in. Winkel zit 150 kilometer van mijn huis, en ze willen niet de andere schoen opsturen dat ik de 38 terugstuur. Wil ze ontzettend graag houden, dus laatste optie is de trein pakken en ze zelf gaan ruilen (wat me een hele dag gaat kosten voor 1 schoen)
Flying_Angel schreef:Jeetje hee. Wel slecht van de winkel, hun fout. Is het een bekende keten? Anders zou je ze via sociale media kunnen benaderen.
saabineex schreef:Schoenen besteld bij Pro Shoes, kon het niet laten voor die 34,99 euro.![]()
![]()
https://www.pro-shoes.nl/dames-asics-gel-lyte-iii-sneakers-lage-sneakers-grijs-roze-17212873?variantId=17212873400
Patty14 schreef:Hoi hoi! Als zwaar sneaker verslaafde kom ik hier ook maar is binnen vallen.
Een hele tijd geleden heb ik deze is van Insta afgehaald. Maar kan ze gewoon nergens vinden. Weet iemand of deze in NL verkrijgbaar zijn?
[ [url=m/5xHO0M.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bKCyj0.png]Afbeelding[/url] ]