Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:11

Lisitano schreef:
Wat ontzettend leuk dat jullie allemaal ook zo enthousiast zijn :)

Waxmeltsenzo heeft er terecht wat klanten bij :D

Nou als jij de naam van de site niet genoemd had had niemand hier er ooit van gehoord, mijn dank is groot _/-\o_

Ook tulpje creatief zal het wel druk hebben nu. En pure soap.

Het leuke aan deze twee vind ik dat ze ook onderaf begonnen zijn en pure soap is echt al een tijd bezig ook. En dat ze dus niet hebben overgenomen maar gewoon de orriginele makers en verkopers zijn. Er zijn er nog meer hoor maar er zijn ook winkeltjes die al tig keer van eigenaar veranderd zijn.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:26

waxmeltsenzo schreef:
Ik heb ook ratten gehad geen slangen maar dat verzamelen herken ik er in, 9 in een mega kooi was helemaal verzot met met ze.
Helaas mag ik ze niet meer om gezondheids redenen, al denk ik dat het inmiddels al weer zou kunnen echter heb ik toen wegens gezondheids problemen met zoveel pijn afstand van ze moeten nemen en van mijn paard ook om de zelfde redenen dat ik er maar niet meer aan begin.

Oh wat naar, altijd zo vervelend als dieren weg moeten |(

Wel fijn dat je waxmelts enzo lekker loopt!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:29

Ik moet wel zeggen waxmeltenzo, dat ik de site van jou niet zo prettig vind werken. Dat is mede de reden waarom ik (nog) geen bestelling bij jou heb geplaatst. Ik was de eerste keer zelfs zo in de war of de site niet een storing had dat ik weer ben weggegaan. Bleek dat ik nadat ik via de navigatie op waxmelts (klein) had geklikt ik weer via de navigatie op een geurcollectie moest klikken of via de pijl rechts had dat rechtstreeks gekund. Ik vind dat persoonlijk niet erg gebruiksvriendelijk.

Maar de prijzen die je biedt voor de melts zijn wel zeer prettig. Inmiddels ben ik er dus achter hoe je site werkt en zal ik tzt wel een bestelling gaan plaatsen. Heb even getwijfeld of ik dit bericht zou plaatsen trouwens maar zoals ik jouw berichten in dit topic lees kom je over alsof je wel tegen een beetje kritiek kan. Bedoel t overigens ook niet echt als kritiek, meer als feedback ;-)

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:15

Ik heb een pb gestuurd. En het is alleen maar opbouwend kritiek niks mis mee.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 17:05

waxmeltsenzo schreef:
Lisitano schreef:
Wat ontzettend leuk dat jullie allemaal ook zo enthousiast zijn :)

Waxmeltsenzo heeft er terecht wat klanten bij :D

Nou als jij de naam van de site niet genoemd had had niemand hier er ooit van gehoord, mijn dank is groot _/-\o_

En terecht hoor, je doet het ontzettend leuk met al die lekkere luchtjes en het allerbelangrijkste: je fijne service en meedenken +:)+

Ik heb een large jar Fireside Treats en medium jar Pink Sands gehaald. De Pink Sands staat nu op het toilet, ik heb de kaars nog maar 3 uurtjes aan gehad afgelopen zaterdag en je ruikt nu nog steeds de geur heel goed.
De Fireside Treats is zo lekker <3 Niets gelogen over de jars, ze zijn heerlijk! De geur is iets minder zwaar dan van de melts en wordt iets beter verspreid.
Moet ik die dan ook maar gaan sparen? :=

Vanavond wordt het toch echt een tart. Ik heb een pittig weekend achter de rug, dus even achterover in een Rituals badje met een goede melt erbij.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:35

O nog even een vraagje: iemand in dit topic was bij een winkel geweest in Den Haag waar ze Yankee Candle tarts verkopen....waar precies zit deze winkel?
Ik ben dit weekend in Den Haag namelijk, misschien dat ik er ff langsga als het uitkomt.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 19:04

Cerastes schreef:
O nog even een vraagje: iemand in dit topic was bij een winkel geweest in Den Haag waar ze Yankee Candle tarts verkopen....waar precies zit deze winkel?
Ik ben dit weekend in Den Haag namelijk, misschien dat ik er ff langsga als het uitkomt.

In de Javastraat: Javastraat 96, 2585 AV Den Haag

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:25

Oh thanks!

Ik ga zeker kijken of ik langs kan gaan :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:43

Jaa, echt superleuk al die verschillende geurtjes en bestellingen!
Hoelang duurt het gemiddeld een beetje voordat Pure Soap de bestelling op de bus doet? Zag in de mail iets van max 7 dagen voorbij komen..

Zit bijna op het einde van de Javastraat, aan de linkerkant. Is best even opletten, er hangt een vlaggetje met "My Shop". Ik heb echt regelmatig een route van mn werk daar in die buurt, echt slecht nu ik weet dat die winkel daar zit :').

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:50

Ik zag ook staan dat het zo lang kan duren...ff afwachten maar.

Ik zal er goed opletten, maar voer het adres gewoon bij de gps in...komt vast wel goed!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:52

Ja ik zag dat ook van die 7 dagen, hoop toch dat ze wel wat sneller zijn, ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat als ik met een snelle methode betaal mijn bestelling ook snel in huis is.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 21:02

Ja hoor, TomTom brengt je tot aan de deur! Ik weet niet of je een heel dagje gaat shoppen? Maar parkeren in Den Haag is duur, écht heel duur .Zou dan een P&R aanraden :j.
Alhoewel het in de Javastraat prima te doen was, ik was geloof ik zo'n anderhalve euro kwijt voor drie kwartier. Week geleden moest ik even snel in centrum zijn, bam, 4,5 euro lichter voor 10 minuten :').

Ja, had ik eigenlijk ook niet verwacht hoor die 7 dagen! Scrolde nog terug met las ik het nou goed?!
Hoop ook dat ik ze gewoon lekker snel heb :D.

Heb trouwens nog geen reactie op mijn mailtje naar de duizendpoot, waar er 2 yc tarts niet bij de bestelling zaten. Wacht tot woensdag en dan doe ik er nog maar een mailtje achteraan denk ik.

Meeste sites met de waxmelts vind ik niet de duidelijkste trouwens hoor! Bij de duizendpoot ook, kwam er pas een paar dagen na mijn bestelling achter dat ze dus van Kringle ook nog waxmelts hadden. Jammer, want had die graag meebesteld om te proberen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 21:39

Ik heb een hoopgevend mailtje van PureSoap met daarin:

Hiermee bevestigen wij dat uw bestelling met ordernummer 4906 door ons is klaar gemaakt voor verzending en zal worden aangeboden aan PostNL voor verzending naar:

Dus ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 21:56

Hebben jullie van die clamshell dingen besteld daar want dat duurt natuurlijk gewoon wat langer.
Die maakt zij grotendeels op bestelling.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:08

Fijn Alwiene! Wanneer had je je bestelling gedaan?
Hoop dat hier wel fijne geuren voor je tussen zitten!

Ik ben nog steeds aan het genieten van Crunchy Leaves van GC.. <3 <3 <3

Wat zijn die clamshell dingen, Waxmeltsenzo?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:12

O dat zijn die tabletten dat noem ik Clamshell dingen haha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:14

Oooh ahahha! Ja, daar heb ik er 3 van geloof ik. Dacht dat ze die gewoon op voorraad had ook, wist niet dat die gemaakt moesten worden. Dat verklaart de levertijd van max 7 dagen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:41

Nope had ik niet alleen maar simpele melts. Ik had gisteravond besteld :)

Hoop ook dat deze goed bevallen, maar ben sowieso al blij met de meeste geurtjes van waxmeltsenzo hoor, het is niet alsof alles wat ik besteld heb tegen was gevallen alleen GC is duidelijk niet mijn ding. Die heb ik vanmiddag met liefde in de (arme :(:) ) brievenbus gegooid.

Als het goed is gaat in de loop van de week Tulpje ook kunnen leveren, dat hoop ik tenminste want ze zeiden dat ze pas halverwege volgende week konden verzenden en dat is inmiddels deze week :)

En ik vermoed dat er morgen een pakketje van Waxmeltsenzo in mijn brievenbus gaat liggen :D

Heb vanmiddag een nieuwe brander erbij gekocht, twee eigenlijk :+ De ene is van Scentchips en precies dezelfde matgrijze met logo als die ik al had, maar dan een klein beetje groter, ik hoop dat de wax hierdoor iets minder warm en dus iets subtieler qua geurafgifte wordt. De ander is van bolsius, ook matgrijs met gaatjes in een soort bloempatroon erin. Is wel weer een kleinere, maar vond hem zo leuk dat ik het niet kon laten. Dus totaal heb ik er nou 4 :')

En bij Ikea een vaas meegenomen omdat het me een leuk idee leuk om daarin een voorraadje waxmelts naast de brander te zetten, past alleen een stuk minder in dan ik gedacht had :')

Edit: Deze heb ik gekocht http://www.ranzijn.nl/nl-nl/catalog/inr ... ArQ68P8HAQ

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 23:29

Alwiene schreef:
Ik heb een hoopgevend mailtje van PureSoap met daarin:

Hiermee bevestigen wij dat uw bestelling met ordernummer 4906 door ons is klaar gemaakt voor verzending en zal worden aangeboden aan PostNL voor verzending naar:

Dus ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg :D

Had ik ook! Alleen ander nummer natuurlijk :P Ik hoop ze snel te hebben!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 23:31

Yv_ schreef:
Oooh ahahha! Ja, daar heb ik er 3 van geloof ik. Dacht dat ze die gewoon op voorraad had ook, wist niet dat die gemaakt moesten worden. Dat verklaart de levertijd van max 7 dagen.

Soms heeft ze wel wat op voorraad maar meestal moeten die gemaakt worden en kan me voorstellen dat zij het met de sale nu extra druk heeft dus dat verklaard het wel hoor ;)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 23:57

Ik ben nu ook aan het kijken voor een aroma diffuser. Dat ziet er ook erg aantrekkelijk uit. :+ Iemand daar ervaring mee?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 00:53

Afbeelding
Ontzettend leuk doosje gehaald bij de action vandaag om mijn waxinelichtjes in te bewaren :)
Ik heb nog geen waxmelts maar ik ga morgen een bestelling plaatsen dus ik denk dat er dan snel nog zo'n soort doosje bij moet komen :))

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 00:57

Leuk doosje inderdaad!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 07:32

Onwijs leuk, daar kunnen ook melts in.

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 08:39

Leuk doosje......ziet een ritje Action aankomen....hoe duur is het doosje?