rommulus schreef:Heilige moraal ridders ????
Ik vind het verdorie wel een groot verschil als je iets te hard rijd of dat je willens en wetens een ander in gevaar brengt en of zijn brood en of levens werk in gevaar brengt.
Tuurlijk rij ik wel eens te hard daar waar het kan, tuurlijk zat ik vroeger al op mijn 16e in de kroeg (toen mocht dat overigens), tuurlijk laat ik wel eens een drol van de hond liggen omdat ik geen zin heb om op de kop de bosjes in te gaan om drollen te ruimen, tuurlijk rij ik met paard wel op bospaden waar ik niet mag komen (bewust en onbewust).
Maar !!!
Je zal mij nooit acties uit zien halen die een ander in gevaar zal brengen.
Wat velen hier in dit topic doen door te jong naar een bar te gaan vind ik not done!
In mijn tijd (danmmm wat klink ik oud) was er nog geen coma zuipen (tenminste niet dat ik weet) en waren die regels nog niet zo streng.
Die regels zijn in het leven geroepen door oa het coma zuipen van jullie leeftijdsgenoten dus zal hier ook streng op gecontroleerd worden.
Door deze strengere controle (en ja ik heb om agent wel door een kroeg zien lopen vragen naar id) lopen de kroegbazen ed een heel groot risico de deuren te moeten sluiten.
Zeg maar daag daag de kroeg waar jij willens en wetens zo nodig in moest omdat juist die zo gezellig is.
weer een tent leeg en nog meer werkelozen op de markt en minder banen, meer uitkering gerechtigden waar we uiteindelijk allemaal voor moeten boeten wand ja de rest van de bevolking gaat dat betalen en niet jij die zo nodig naar binnen moest.
Horeca ondernemers hebben het tegenwoordig niet zo makkelijk meer.
Mijn doel met deze post ?
Mensen bedenk je heel goed dat als je over de scheef gaat wie je daar in mee gaat sleuren en wat de gevolgen voor een ander zijn!
Wat de gevolgen voor jezelf zijn zal mij persoonlijk een rotzorg zijn, wie zijn billen brand .....
Klopt totaal niet. In jouw tijd was er ook al comazuipen, maar was dit nog niet zo in het nieuws. Veel mensen denken dat de criminaliteit en dingen zoals comazuipen vroeger niet voorkwamen en echt van deze tijd is. Dit is dus NIET zo, het is alleen zo at dit nu verl meer in het nieuws is e.d. Dit laat het veel erger lijken.
Je zegt trouwens ook in deze post dat je weleens te hard rijdt EN tegelijkertijd dat je nooit iets zal doen wat anderen in gevaar brengt... waarom denk jij dat er maximumsnelheden zijn? Dat is ook om ongelukken te voorkomen hoor. Dus je brengt wel degelijk anderen in gevaar door te hard rijden. En dat gaat dan misschien zelfs om leven en dood, dit van Ts niet, dus is misschien zelfs wel erger.