Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebecca schreef:Hier ook idd , moet er aan wennen het hoort niet
, morgen nog 2 toefjes sorbetijs en een dot slagroom en daarop een kerstkransje koekje
) . Koelkast is veel te klein , maar heb er zin in. Vandaag was de Chinees erg lekker bij ouders
. Vanochtend al wel de rollade en stoofpeertjes voorbereid. Morgenmiddag de rest. Wordt hectisch met alle verjaardagsvisite! Wel gezellig.
. Hoe heb je de kwarktaart glaasjes gemaakt?
. Heb eventueel nog wat diepvries fruit maar dan word het to much , en de kinderen krijgen gewoon kinderkwarkjes na hun pannekoeken buffetje
Rebecca schreef:Iedereen eerste kerstdag overleefd?
Ik mag vandaag pff , kwarktaart glaasjes gemaakt (uur bezig met 9 glaasjes , eerst even kijken hoe en wat en toen gevuld. Niet helemaal recht maar he dat hoort bij mij, morgen nog 2 toefjes sorbetijs en een dot slagroom en daarop een kerstkransje koekje
) . Koelkast is veel te klein , maar heb er zin in. Vandaag was de Chinees erg lekker bij ouders
, is dat dat niet meer kan maar lijkt me zo leuk
. Huis moet ook nog spik en span zonder teveel troep , de pakjes onder de boom . Mam zegt dat ik me veeel te druk maak
Ze is nu 94 en op versleten knieën en wat vergeetachtig zijn na, mankeert ze gelukkig niks. Ze is nog steeds zo als dat ze vroeger was, vol met grapjes en altijd vrolijk, dan geniet ik er echt van als ik dat zie.
Troost je, ik sta er morgen net zo voor als jij, het komt vast goed en anders maar niet.
zoo fijn en wat een mooie leeftijd! , laatste oma is nu 11 jaar 'weg' . Haar man mijn opa nooit gekend , andere opa en oma waren rond 2000 al overleden. Ben 23 en wil zoveel weten maar ik kan niks vragen , nadeel van de jongste zijn
. Heb er wat meer gevoel voor in dat opzicht

.
.

. Alleen wijn en bier en hapjes voor NYE, dan vieren we de verjaardag van mijn vriend met onze vriendengroep.
. Paste makkelijk met 12 mensen.
.
Gisteren de laatste restjes nog opgegeten, dus kwam mooi uit zo.