Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:slimmerik schreef:Beetje misselijk om op dit punt in het verhaal de weergave van TS in twijfel te trekken.
Ze heeft een verslag hier neer gezet wat ze om privacy en tactische redenen heeft weggehaald en daarin lees je dat de school het allemaal wel bevestigd wat TS is overkomen maar dat de dader aan het werk kan met een waarschuwing en TS niet meer welkom is als werknemer.
In tegenstelling ,ik ben denk ik de enigste die de TS gelooft op haar woord.Ik ben niet de gene die doet alsof ze verkracht is.
Ts zegt dat de man het niet zo bedoelde,dat hij stopte toen ze stop zei.Julie schreeuwen alsmaar ze moet dit doen en ze moet dat doen en dat ze dingen vergoeilijkt.Misschien is het ook allemaal zo en is de man een eenzame man die de zaak verkeerd inschatte.Ik denk dat de school en de TS daar een beter oordeel over kan geven als wij die niemand kennen ,behalve een verhaal langs één kant verteld.
purny schreef:Moet je dat verslag ook tekenen, zo ja niet doen. Verder zou ik met je vraag ook naar een rechtswinkel gaan om te kijken wat ze kunnen doen. Heb je een contract?
Helemaal geen papieren onderteken
beatje schreef:Maar dat zijn toch aannames Maartje die je maakt over iemand die je niet kent.De Ts gelooft hem wel.Je maakt daarmee van haar iemand zonder beoordelings vermogen.
Persoonlijk vind ik het ook niet gezond dat iemand van 60 een relatie met iemand van 20 wil.Maar je ziet het steeds vaker in de media,dus ik kan me voorstellen dat iemand kan denken dat dit in de echte wereld ook kan.Ik heb ook een vriendin van 52 met een vriend van 26.
Kijk mijn ding is het niet,maar hun zijn gelukkig.Dus ik kan mezelf misschien beter voorstellen dat die man echt heeft gedacht dat hij een kans maakte.
slimmerik schreef:Als je die man ook zo verdedigd hebt in de gesprekken, dan kan ik me het besluit wel voorstellen. Hem kunnen ze niet straffen zoals het zou moeten daardoor en jullie samen laten werken met het risico dat het zich herhaalt is dan ook geen optie.
Storm schreef:Jammer dat je jezelf als grote verliezer ziet, ik denk juist dat je dit enorm sterk heeft gemaakt en je volwassen heeft gemaakt. Je bent voor jezelf opgekomen en hebt een flinke levensles geleerd, je zult anderen nooit meer over je grenzen laten gaan.
slimmerik schreef:Hoe is het gisteren gegaan?