Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:29

Hier ook een kledingverslaving, laatst had ik zoveel gekocht dat ik een koffer moest kopen omdat ik het niet meer allemaal kon dragen :') en toen ik thuis kwam en wist dat m'n moeder er iets van zou zeggen besloot ik gewoon te zeggen dat ik een nieuwe koffer had gekocht, niet dat hij helemaal gevuld was :D gelukkig heb ik al zoveel kleding en schoenen dat het nog niet eens echt is opgevallen!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:37

_Zoe schreef:
Hier ook een kledingverslaving, laatst had ik zoveel gekocht dat ik een koffer moest kopen omdat ik het niet meer allemaal kon dragen :') en toen ik thuis kwam en wist dat m'n moeder er iets van zou zeggen besloot ik gewoon te zeggen dat ik een nieuwe koffer had gekocht, niet dat hij helemaal gevuld was :D gelukkig heb ik al zoveel kleding en schoenen dat het nog niet eens echt is opgevallen!

Briljant! :D

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:41

Ik kan nog wel een of meerdere confessions over werk doen.

Ik werk hier nu al bijna 10 jaar. Ik kan nog altijd niet terug tellen bij het terug geven van wisselgeld. Waarschijnlijk discalculie maar dat is nooit bewezen. Kan erg onhandige en stuntelige situaties opleveren :o

Als er iets niet besteld is per ongeluk dan geef ik altijd de leverancier of het hoofdkantoor de schuld. En als ik echt geen zin heb iets te halen komt het wel eens voor dat ik het morgen toevallig pas op voorraad heb :') Gelukkig doet m'n bazin wel eens hetzelfde dus voel ik me er niet meer schuldig om... O:)

fleurtjeuh

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:15

Dat ik momenteel vreselijk jaloers ben, maar het niet wil, en voel me vreselijk poedersuiker...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:17

BlackShadowZ schreef:
Uhm dit gebeurde vorige week maar ik schaam me diep.

Ik was gewoon moe en wilde mijn was in de wasmand gooien. Dus ik loop met mijn was naar de badkamer, doe de wc bril omhoog, mieter mijn was in de wc, en loop weg.. tot dat ik eenmaal terug beneden ineens bedenk.... wat heb ik zojuist gedaan... :')

Hahahahaha hier heb ik echt om zitten lachen _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:22

Dat ik volgende week theorie examen van de auto heb, en ik bang ben om te zakken, omdat ik elke keer net 2 fouten te veel heb..

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:24

Dat het pas uit is met mijn vriend en dat ik er alles zou willen doen om het weer goed te maken.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:29

Dat ik het nog altijd verschrikkelijk vind als mijn moeder op vakantie gaat. En dat terwijl ik 25 ben en al twee jaar op mezelf woon. Telkens als ik haar wegbreng of afscheid neem moet ik huilen.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:17

sterreke98 schreef:
Dat ik volgende week theorie examen van de auto heb, en ik bang ben om te zakken, omdat ik elke keer net 2 fouten te veel heb..

Dit ken ik ben nu ook als een malle aan t leren en heb m maandag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:18

Shivatjuh01 schreef:
Dat ik het nog altijd verschrikkelijk vind als mijn moeder op vakantie gaat. En dat terwijl ik 25 ben en al twee jaar op mezelf woon. Telkens als ik haar wegbreng of afscheid neem moet ik huilen.

Ik ben nog erger :Y) Ben hartstikke blij dat ik op mezelf woon en zou niet meer langer dan 2 dagen bij mijn ouders willen zijn, maar elke keer als ik naar huis ga na een weekendje bij m'n ouders op de bank schiet ik ook vol met tranen en krijg ik gigantisch veel heimwee :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:33

Nu mijn (voor jullie) walgelijke confession.. Ik scheer mijn benen bijna nooit :Y) En waarom? Ik ben een schijterd, benen zijn te groot oppervlak en halverwege been 1 val ik bijna flauw. En ik heb er schijt aan, men neemt me maar zoals ik ben, aap of niet _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:34

Selina schreef:
Nu mijn (voor jullie) walgelijke confession.. Ik scheer mijn benen bijna nooit :Y) En waarom? Ik ben een schijterd, benen zijn te groot oppervlak en halverwege been 1 val ik bijna flauw. En ik heb er schijt aan, men neemt me maar zoals ik ben, aap of niet _O-

Je bent een schijterd? :? Vind je het pijn doen ofzo?
Ik scheer mijn benen ook bijna nooit maar dat is puur uit luiheid

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:36

Emmaa_ schreef:
Selina schreef:

Je bent een schijterd? :? Vind je het pijn doen ofzo?
Ik scheer mijn benen ook bijna nooit maar dat is puur uit luiheid

Ik vind het gewoon eng, dat kan toch? Mesje over m'n benen halen. Hou m'n adem in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:36

De :? moest een :o? zijn, ik snapte je post niet helemaal, vandaar dat ik het vroeg :D

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:44

@Selina, je hebt ook van die scheermesjes met een zeepje eromheen, zijn heel fijn en ik heb me er nog nooit mee in mijn vel geschoren! Weet niet meer van welk merk, kan goed Veet zijn. Wij halen ze altijd bij de Zeeman :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:45

Anke98 schreef:
sterreke98 schreef:

Ooh gelukkig ben dus niet de enige. Ik maak alweer een nieuw examen. Nog maar 1x geslaagd, en dan ook maar echt net :o

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:47

Ik kijk Gossip Girl wanneer ik zin heb om te dromen over drama waarbij alles toch weer goed komt en om te kijken naar mooie kleren... Denk dat ik de serie nu wel 4 keer doorgekeken heb (de leukste afleveringen/scenes)...

Afbeelding Afbeelding

etc. etc..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:51

DynamiteS schreef:
@Selina, je hebt ook van die scheermesjes met een zeepje eromheen, zijn heel fijn en ik heb me er nog nooit mee in mijn vel geschoren! Weet niet meer van welk merk, kan goed Veet zijn. Wij halen ze altijd bij de Zeeman :)

Die heb ik ook, maar het maakt niet uit wat het is hoor :P Het zit gewoon tussen m'n oren. Doe het 2x in de zomer en dan vind ik het best.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:53

Selina schreef:

:oo :oo
Dat wil ik ook! Als ik mijn benen niet scheer zien mijn benen er zo uit:

Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:54

Ik heb wel echt een erge :o
Heb ooit eens verzonnen dat mijn oma overleden was zodat ik ergens weg te kon gaan.
Ik schaam me er nog steeds diep voor en ik verbaas mezelf ook nog steeds over mijn acteertalent want ik moest ook echt huilen toen ik het vertelde :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:59

@procent: die linkse foto, is dat wanneer ze in het water wordt geduwd? :+
Ik vind het ook een heerlijke serie om te kijken, mooie kleren, veel drama en bitchen :p

Ik heb er soms wel over nagedacht ( twee jaar geleden of zo ) dat ik het best wel leuk zou vinden mochten mijn ouders gescheiden zijn :o Niet omdat ik het vervend vond omdat ze veel ruzie maakten of iets dergelijk, maar omdat ik het me voorstelde dat het best leuk moet zijn om naar twee nieuwe huizen te kunnen gaan (woon nu al heel mijn leven in hetzelfde) en nieuwe kamers te krijgen, en de aandacht van 1 ouder telkens te krijgen ipv dat ze samen zijn etc... vind ik zelf best wel erg :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:01

Oeh ik heb er ook nog wel eentje.

Ik ben twee jaar geleden met mijn vader op vakantie gegaan en aangezien ik al een paar jaar rook wou ik graag op het vliegveld nog even een sigaretje roken. Mijn vader heeft er toen een mee gedaan en de rest van de vakantie een pakje Marlboro rood per dag gerookt. Je raad het al, mijn vader was helemaal niet gestopt met roken, die rookte alweer een tijdje. We hebben het er toen op een gegeven moment uitgebreid over gehad, hij heeft toen gevraagd of ik het niet tegen mijn moeder wou zeggen. Het eerste wat ik deed toen we thuis kwamen was het er uitgebreid met mijn moeder en zusje over hebben. Hij rookt nog steeds stiekem, mijn moeder weet het al twee jaar maar het is ons kleine geheimpje :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:11

sterreke98 schreef:
Anke98 schreef:

Ooh gelukkig ben dus niet de enige. Ik maak alweer een nieuw examen. Nog maar 1x geslaagd, en dan ook maar echt net :o

Geen zorgen! Ik heb heel veel geoefend en zakte in mn oefenexamens vrijwel altijd en dan op gevaarherkenning. Mn echte theorie heb ik makkelijk gehaald, vond de vragen makkelijker dan op de oefenexamens. Oh en niet téveel gaan oefenen, want dan gaat t vaak alleen maar mis.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:31

Renee schreef:
Ik luister nog geregeld dit nummer, en ik wordt er nog net zo vrolijk van als dat ik nog een klein meisje was :):)

[ Video ]

als ik alleen ben luister ik ook nog steeds k3 hoor.
Net zoals het Sinterklaasjournaal, ik vind dat echt super leuk om te kijken :+

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:34

Lienie_F schreef:
Renee schreef:
Ik luister nog geregeld dit nummer, en ik wordt er nog net zo vrolijk van als dat ik nog een klein meisje was :):)

[ Video ]

als ik alleen ben luister ik ook nog steeds k3 hoor.
Net zoals het Sinterklaasjournaal, ik vind dat echt super leuk om te kijken :+

Guilty ;)