Huertecilla schreef:JunkDeLuxe schreef:
Ik ben een mens. Is dat niet genoeg?
Mensenrechten?
Die lever je als individu in wanneer je een duurzame relatie aangaat toch?!![]()
Eh nee?
Je bent deel van een team, een koppel, en je gaat samen het leven aan, maar ik ben toch echt mezelf hoor, ik ben nog steeds een individu. Ik heb nog steeds mijn eigen dromen en wensen. Ik heb ook dromen en wensen die ONS aangaan natuurlijk, en we delen dezelfde toekomstdromen, maar we zijn beide individuele personen. Ik heb "mijn dingen", hij heeft "zijn dingen", en wij hebben "onze" dingen. Mijn telefoon is van mij. Tuurlijk neemt hij die ook op, tuurlijk verstuurt hij ook smsjes van op mijn gsm, maar hij neust niet doelbewust door mijn berichten.
Ik zeg maar wat, stel dat ik een sms krijg van een vriendin die smst omdat het niet goed gaat met haar vriend, of dat er een vriendin in een pb op fb zegt dat ze zwanger is en niet weet wat doen, of dat ze haar hart uitstort over een verbroken relatie. Die berichten stuurt ze toch echt naar MIJ, toen niet naar mijn vriend?
Het merendeel van die dingen vertellen we elkaar toch gewoon haha, zo zijn we ook al. Maar nee, ik zou het niet leuk vinden als hij zelf door mijn berichten gaat liggen bladeren.

voelen mbt evt schending van haar privacy en mijn best doen dat te voorkomen.