Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:In de evolutie is de mens (aap) behoorlijk veranderd. Zo is die nutteloze staart verdwenen en hebben wij geen echte duim meer aan onze voet.
Ik vraag mij wel eens af wat er nu gaat volgen.
Geen wenkbrauwen (zweet vanger) omdat de mens steeds luier wordt? Of minder ontwikkelde smaakpapillen omdat wij toch alles overdoseren met de veel smaakstoffen?
Het verdwijnen van overmatig adrenaline bij schrikreactie omdat we immers niet meer echte vluchtdieren zijn.
Knert schreef:In de evolutie is de mens (aap) behoorlijk veranderd. Zo is die nutteloze staart verdwenen en hebben wij geen echte duim meer aan onze voet.
Ik vraag mij wel eens af wat er nu gaat volgen.
Geen wenkbrauwen (zweet vanger) omdat de mens steeds luier wordt? Of minder ontwikkelde smaakpapillen omdat wij toch alles overdoseren met de veel smaakstoffen?
Knert schreef:_Cassidy schreef:Ik vraag mij al een tijdje af, worden mensen met kleren aan begraven, of naakt?
Nog nooit bij een wake geweest met open kist?
Dan hebben ze kleding aan. Die gaan ze later echt niet meer uitrekken hoor. Ook best lastig met zo'n stijf lijk.
Ricie schreef:Gewoon, heel oneerbiedig met een graafmachine.Ik begin me (na de begrafenis van mijn moeder) steeds vaker af te vragen hoe het er op een begraafplaats aan toe gaat. Maar dan meer de "technische" kant. Het dichtmaken van de graven, het maken van nieuwe graven en het ruimen er van. Nu zou ik dit niet van naasten willen zien maar ben ik gewoon uit interesse best nieuwsgierig hoe dat er aan toe gaat.
EskeGirl schreef:amoj schreef:Hoe kun je je verslikken? Je hebt toch maar 1 keelgat?
1 keelgat... met een luchtpijp en slokdarm
Knert schreef:_Cassidy schreef:Ik vraag mij al een tijdje af, worden mensen met kleren aan begraven, of naakt?
Dan hebben ze kleding aan. Die gaan ze later echt niet meer uitrekken hoor. Ook best lastig met zo'n stijf lijk.
Ladybird schreef:Knert schreef:
lijkstijfheid duurt maar 36 uur toch?