tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 14:49

Jane_ schreef:
Shauniraquel schreef:
Als het gebeurt is het me eigen stomme schuld.. Ik ben zo'n iemand die 10 keer op z'n bek moet gaan voordat ik iets niet doe. haha :+

Dan moet je er later niet over zeuren en een slachtoffer rol aannemen

Wie heeft gezegd dat ik dat ga doen? Ik snap heus wel zelf als het gebeurt dat het mijn eigen schuld is. >;)

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:51

Shauniraquel schreef:
Wie heeft gezegd dat ik dat ga doen? Ik snap heus wel zelf als het gebeurt dat het mijn eigen schuld is. >;)

Ik zeg het alleen, omdat dat vaak gebeurd en ik maak het een beetje op uit je verhalen hoe je erin staat. Je bent best wel afhankelijk van hem, hoop niet dat je hoopt dat het goed komt en dan het bed met hem induikt om en het voor hem niets betekent om vervolgens hier te zeggen dat je je zo k*t voelt en genaaid.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 14:54

Jane_ schreef:
Shauniraquel schreef:

Ik zeg het alleen, omdat dat vaak gebeurd en ik maak het een beetje op uit je verhalen hoe je erin staat. Je bent best wel afhankelijk van hem, hoop niet dat je hoopt dat het goed komt en dan het bed met hem induikt om en het voor hem niets betekent om vervolgens hier te zeggen dat je je zo k*t voelt en genaaid.

Yes, ik begrijp je. Dat is ook precies wat ik NIET wil. Ik wil geen tijd meer besteden aan iemand die toch niet 100% voor mij wil gaan..

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:58

Jane_ schreef:
Shauniraquel schreef:

Maar als het toch gebeurt mag ze dat toch komen zeggen? En zich zo voelen? Ik hoop ook dat het niet zo loopt, maar als iemand zich slecht voelt is empathie toch op zijn plaats, gelijk hoe het komt.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:07

Shauniraquel schreef:
Yes, ik begrijp je. Dat is ook precies wat ik NIET wil. Ik wil geen tijd meer besteden aan iemand die toch niet 100% voor mij wil gaan..

Okee ik hoop dat je je antwoorden krijgt morgen en houd je sterk! :j

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:09

Callisto04 schreef:
Maar als het toch gebeurt mag ze dat toch komen zeggen? En zich zo voelen? Ik hoop ook dat het niet zo loopt, maar als iemand zich slecht voelt is empathie toch op zijn plaats, gelijk hoe het komt.

Ja, maar ze probeert over hem heen te komen en volgens hem komt het niet meer goed. Hij praat wel over s*ks
Het is best logisch om te zien wat ie nu aan ht proberen is niet? Is ook niet heel slim om daarin mee te gaan. Ik heb het vaak genoeg gezien bij vriendinnen. Heb er zelf ooit bijna een keer aan toegegeven, maar toch sterk gebleven. Hij begint een dag voor het gesprek daarover, het is niet zo slim om daarin te trappen, dus daarom zei ik het zo.

En geloof me de leugen van ja dan sluiten we het goed af door middel van s*ks is vaak geloofd door meiden.. hoe? ik snap er niks van... :')

Callisto04

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:22

Ja begrijp wel wat je bedoelt. Al snap ik niet hoe je zo iets goed kan afsluiten. Mensen kunnen soms rare wezens zijn.

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:24

Mag ik me ook melden me een lang verhaal vol traantjes en verdriet ? |( Op dit moment zie ik effe het licht niet meer aan het eind van de tunnel alleen maar zwart ...

In mijn hoofd ben ik er ook zo klaar mee maar in mijn hart niet en hij houdt me gewoon aan het lijntje voor de tweede keer... ;(

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:28

Callisto04 schreef:
Ja begrijp wel wat je bedoelt. Al snap ik niet hoe je zo iets goed kan afsluiten. Mensen kunnen soms rare wezens zijn.

Misschien ben ik ook wel keihard, maar ken ook mijn zwaktes. toen ik en mijn vriend een week uit elkaar waren, had ik hem meteen teruggenomen als ie de volgende dag had gebeld. Maar dat deed ie niet en drie dagen gingen voorbij en ik dacht van zak dan maar lekker door de stront. Misschien was onze situatie anders (hadden veel ruzie hij zag even geen uitweg), ik wilde verder maar hij maakte het uit. Ik was diegene die twijfelde over onze relatie toen we in gesprek gingen en hij was weer zeker.

Mensen zitten raar in elkaar, maar wordt aub nooit afhankelijk van iemand. Want dat is helemaal niet nodig, voor die persoon had je ook een leven namelijk. Het doet ff zeer en je moet ook een soort van rouwen, maar blijf gewoon helder nadenken en blijf zeker over jezelf.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:46

:(:) Welkom WildThing

Iets positief afsluiten (bijvoorbeeld met seks) klinkt heel logisch, maar volgens mij werkt het in de praktijk echter niet zo. Mja.. liefde maakt blind en doet rare dingen met de mens.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:56

We bedoelen het natuurlijk wel goed :) Alles wat we hier zeggen tegen elkaar is niet om iemand af te zeiken heh. We zijn er allemaal een keer geweest en sommige zijn nu juist al een heel stuk verder waardoor we de andere advies kunnen geven.

Maar ik heb wel het gevoel dat we bij een aantal toch tegen een muur blijven praten en dan zou het zonde zijn als er straks een 'zie je wel' verhaal komt. Dat is ook niet wat we hier willen toch?

Het enige wat we hier in dit topic kunnen doen is er voor elkaar zijn, virtuele knuffels en adviezen geven. Maarja, als je tegen een muur praat kan je nog zo veel adviezen geven :P

Ik hoop zeker dat je duidelijkheid krijgt en dat het onderwerp dan afgesloten is. Of in ieder geval dat jij het kan afsluiten. Doe dit dan ook, voor je zelf.
Mijn psycholoog zei 'Waarom wil je een brug herbouwen als die ander hem steeds weer voor je neus verbrand' ;)

@ WildThing
'Welkom'! Beetje gek om hier welkom te zeggen, maar doe je verhaal ;)

En iets afsluiten met s.eks klinkt voor mij niet logisch .. maar wellicht ben ik daar gewoon te ouderwets voor.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:57

xDenies schreef:
We bedoelen het natuurlijk wel goed :) Alles wat we hier zeggen tegen elkaar is niet om iemand af te zeiken heh. We zijn er allemaal een keer geweest en sommige zijn nu juist al een heel stuk verder waardoor we de andere advies kunnen geven.

Maar ik heb wel het gevoel dat we bij een aantal toch tegen een muur blijven praten en dan zou het zonde zijn als er straks een 'zie je wel' verhaal komt. Dat is ook niet wat we hier willen toch?

Het enige wat we hier in dit topic kunnen doen is er voor elkaar zijn, virtuele knuffels en adviezen geven. Maarja, als je tegen een muur praat kan je nog zo veel adviezen geven :P

Ik hoop zeker dat je duidelijkheid krijgt en dat het onderwerp dan afgesloten is. Of in ieder geval dat jij het kan afsluiten. Doe dit dan ook, voor je zelf.
Mijn psycholoog zei 'Waarom wil je een brug herbouwen als die ander hem steeds weer voor je neus verbrand' ;)

@ WildThing
'Welkom'! Beetje gek om hier welkom te zeggen, maar doe je verhaal ;)

En iets afsluiten met s.eks klinkt voor mij niet logisch .. maar wellicht ben ik daar gewoon te ouderwets voor.

Kijk jij verwoord wat ik bedoel... :') Het zie je wel verhaal..

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 16:04

Yes ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen EN ik heb het al een keer meegemaakt met mijn vorige ex. Alleen had ik het toen uitgemaakt omdat meneer was vreemdgegaan! Dus ik weet wel hoe het is, alleen deze keer is het tig keer erger terwijl het nu een halfjaar is en toen 3,5 jaar een relatie...

Het ergste is dat ik er heel erg naar verlang, maar ik ga het gewoon niet doen.. Er komt vast wel weer iemand waar ik verliefd op wordt en s*ks mee kan hebben.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:06

Wellicht dat er even 18+ in de titel moet als jullie graag over dat onderwerp verder willen gaan :)

Haha maar Shauniraquel, je zou voor de grap je eigen berichtjes eens terug moeten lezen ;) :D

Ohja .. en als hij het nu kan uitmaken, dan kan hij dat de volgende keer ook doen hee!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:08

Afbeelding

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 16:10

xDenies schreef:
Wellicht dat er even 18+ in de titel moet als jullie graag over dat onderwerp verder willen gaan :)

Haha maar Shauniraquel, je zou voor de grap je eigen berichtjes eens terug moeten lezen ;) :D

Ohja .. en als hij het nu kan uitmaken, dan kan hij dat de volgende keer ook doen hee!

Hahahaha ja wanhopig en hopeloos mens hier, i know, ik denk dat ik er later heel erg om ga lachen inderdaad. _O-

Trouwens, als je je down voelt, ga dan domme carnavalsliedjes luisteren zoals ik doe. Nu heb ik opstaan tinder van het vleesteam, echt geniaal :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:12

Haha nouja we proberen je alleen maar duidelijk te maken dat je het los moet laten. En niet in de zin van 'pats boem ik voel niets meer', maar gewoon het gedeelte dat je die jongen met rust laat en je behoed word voor nog meer verdriet en je zelf de tijd gunt om verder te gaan en het gevoel te laten slijten :)

Want als je iemand niet meer ziet, dan slijt het vanzelf. Klinkt heel hard. Maar bijvoorbeeld ook met een overleden iemand .. verdriet gaat nooit weg, maar het slijt wel. En tuurlijk bepaalde dingen rakelen het weer op, uiteraard. Maar je word er echt sterker van :D

En als je een vriendin van mij in RL was geweest dan had ik je echt overal mee naar toe gesleurd om je maar bezig te houden :) Net als wat mijn vrienden voor me gedaan hebben. It really worked.

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 18:41

Nou meiden hier kom ik met men verhaal ....

Vorig jaar in de zomer leerde ik via tinder een jongen kennen maar dat liep zwaar fout nadat ik ontdekte na 3 maanden dat hij let louche zaakjes bezig was en andere dames miss ook maar dat heb ik nooit leren bewijzen...

begin november raakte het uit en op kerst 2014 leerde ik via tinder een geweldige jongen kennen. Miss qua uiterlijk niet helemaal mijn tupe maar ook een gevoelspersoon die hetzelfde had meegemaakt als ik ( mijn vader recent verloren ) en die niet zoveel waarde hechtte aan uitgaan en dergelijke. na een dikke week chatten toch maar de stap gezet en afgesproken en wat een superklik..
Hij werkte blijkbaar vlak bij me dus 2 dagen nadien spraken we tg af en een week latr hadden we een relatie ..

In het begin liep alles super ( hij woonde na een relatiebreuk in de zomer even tg thuis) en ik zit in dezelfde situatie omdat ik het anders financieel ook niet haal... Zijn moeder (hij is van rijke afkomst ging op vakantie) en ik bleef twee weken elke dag bij hem slapen en dat ging super.. maar langzaam aan kwamen er dingen boven waar ik me vragen bij begon te stellen... Hij had een privebadkamer en zen moeder ook en af en toe lagen er handdoeken of speldjes of weet ik veel wat dat niet van hem kon zijn... en daar mocht ik dan geen vragen over stellen..

Ook is hij vroeger veel gepest geweest en wil hij nu een beetje the machoman zijn en opvallen en iedereen van mijn vrienden goed te vriend hebben, sommige zelfs te goed... maar ik mocht bepaalde vrienden niet ontmoeten... Omdat ze nogal een speciaal karakter hadden en om weet ik veel welke reden nog.. bon op zen werk ging het ook niet goed en hij was erg moe en nam nooit initiatief en kwam nooit meer af en ik zag hem 1 max 2 x de week... op een dag belde hij weer af en of ik naar hem wilde komen om met zen moeder mee een auot te gaan kopen (op ons enige vrije moment in de week) en toen ben ik even boos geworden met de vraag of dat nu echt niet op een ander moment kon want daar hoefde ik echt niet bij te zijn en dat hij onze tijd weer weggooide.. en die avond kwam hij het uimaken omdat hij het allemaal niet meer aankon , op zen werk , praten met mij over mijn gebroken vertrouwen (zie hieronder) ,.... kortom alles was teveel

Ook nam zijn ex die hij 5maanden niet gehoord had plots tg contact op met hem om af te spreken in een weekend dat hij alleen thuis was en kortom de ene situatie op de andere deed zich voor .. hij zat achter mijn rug in mijn gsm , ik mocht niet in de zijne zien met wie hij smste (ik heb dara geen behoefte aan maar meneer heeft heel men gesm doorlezen in het ziekenhuis als ik met een gekneusde rib even weg was naar de scanner (gsm lag in men handtas en ja hij kende men code maar ik vertouwde hem .. en als hij zen gsm dan toch liet zien (na een ruzie) weet ik zeker dat hij eerst gecheckt heeft of er niets instond . Heeft hij zelf toegegeven want ik heb hem erop betrapt (gsm stond namelijk op zen berichtenscherm toen hij het dichtklikte wat ik niet mocht zien en nadien als hij het toonde een paar min later nadat ik wegliep stond hij op startscherm :)) iphone heeft nu eenmaal zen gewoontes . En ik geef toe vanaf toen was ik men vertrouwen kwijt.. want als je niks te verbergen hebt toon je het gewoon... denk ik zo :\

Na een week smsen toen het uit was (en er waren ook seksuele smsjes bij )stond hij hier terug op men werk omdat hij me wou zien en heb ik hem voor de keuze gesteld van hoe zit het.. ik ben geen speelgoed .. ik wilde hem nog wel een tweede kans geven ... aarzelend zei hij ja omdat hij nog tijd nodig had en die heb ik hem ook gegeven en langzaam ging het tg beter.. maar blijven slapen gebeurde nog zelden ... altijd was het een uitvlucht

Maar ( hij heeft suikerziekte en moet insuline spuiten ) op zen werk ging het weer slechter en ik kwam een aantal dingen te weten. ze was hij heel close en heeft hij achter mijn rug met mijn staleigenaresse gebeld over mij meermaals en ze waren wel erg close als ze mekaar zagen... ( iedereen krijgt een hey en zij een kus op de wang) ... natuurlijk als je weinig tot vertrouwen hebt na een recente breuk is dat niet ideaal en ja ik zag daar spoken in, zeker omdat ze afgesproken hadden om hun gesprekken niet tegen mij te vertellen...

Ook was ik destijds meegvraagd naar citytrip naar londen en kwam ik er toevallig op uit dat ze allemaal gingen (mama + broer en zus en hun partner en hij) en er aan mij niets meer gevraagd werd. in Londen ging het wel goed maar met die moeder klikte het niet zo goed.. Ik werd steeds gepasseerd al was het maar om te vragen wie er een pijnstiller had, aan mij werd niets gevraagd)...

Na Londen ging het tg beter tussen ons en had hij veel stress op zen werk en merkte ik dat hij nooit meer moeite deed. ik heb hem daarover aangesproken.. en hij zei dat zen mama moe was en liever geen vreemden in huis had ( we waren toen bijna 5 maanden samen). Een week later ging zen mama echter 1.5 week naar zee en mocht ik welgeteld 1 x blijven slapen van hem (hij was alleen thuis) heb hem toen gevraagd wat het probleem was en waarom hij mij niet wou zien en hij zei dat hij rust nodig had en moe was en zich niet op zen gemak voelde bij mij.. toen werd ik even heel boos (omdat ik alle moeite van de wereld deed voor hem en alle spoken die had gecreeerd ( zen vrienden niet zien, gsmgedoe , zen onzekerheid die hij fel op mij projecteerde en zen laksheid in alles , iets van tinder in het begin van de relatie , opmerkingen maakte over waarom hij ops tal altijd met men vrienden bezig was en nooit naar mij keek als ik aan het rijden was, daarom kom je toch mee denk ik dan als je me is wil zien paardrijden) probeerde te vergeten ...

ik heb hem toen niet gezien tot zondag waar ik toen met hem meeging , hij doet aan autosport, en we zijn die zondag redelijk vroeg thuisgekomen en ipv iets met mij te doen gaat hij lekker zen vriendne uitnodgen en playstationnen de ganse avond en dan formule 1 kijken en dan moet ik nog smeken om te blijven slapen.. (woont namelijk vlak bij men werk) en ik woon 40 km verder). heel de avond was hij niet aanspreekbaar maar voor seks wel natuurlijk, heb hem toen ook gezegd je bent moe ga slapen..

Op woensdag waren 5 maand samen maar initiatief nemen om af te spreken nee hoor, da deed ik dazn maar weer tot hij weer afzegde via sms onder eht mom ik heb vergadering ..
Ik heb hem dan gezegd ok das goed spreken we dan morgen af? Hij zei ok, ik vraag het aan men mama of het mag ... Op donderdag ( zen vrije dag) en ik had toevallig een namiddag vrij en het was lekker heet en hij heeft een zwembad thuis dacht ik gezellig samen aan het zwembad bij hem te zijn...

Hij smste me in de middag kom je even langs men mama zal nog ni thuis zijn .. ik ging langs en na een kwartier als ik net in het zwembad was kreeg hij telelfoon van zen mama ( ik heb hem horen bellen en hij heeft niks gevraag dover mij) en kreeg ik de mededeling van hem dat zen mama binnen het half uur thuis ging zijn en dat ik maar moest opkrasssen omdat ze slecht had geslapen,.; even 40 km naar huis moest rijden en dan in de avond weer moest tg komen 40 km voor een bbq met de familie en dan weer naar huis rijden 40 km om te gaan slapen en de dag nadien om 6u op moest om weer 40 km naar men werk te rijden.. Ik ben ingestort en huilend vertrokken en in de avond niet meer teruggekomen... En hij begreep maar niet waarom ik niet wilde tgkomen.. en waarom ik huilde... de dag nadien deed hij alsof er niets aan de hand was en heb ik hem in de avond nog gebeld om effe te zeggen dat ik het niet nam om na 5 maanden zo behandeld te worden als een hond die zen hok uit mag als hij er zin in heeft en er tg in moet als baasje niet meer wil spelen... Op zaterdag werd ik de ganse dag genegeerd (ondanks dat hij wist dat ik concours had ( een hoe is het geweest ) kon er niet vanaf.. Buiten een smsje , eindelijk gedaan met werken.. en toen heb ik hem gebeld om af te spreken voor de autorit zondag ( ik mocht mee naar het circuit) en in alle boosheid omdat hij me de ganse dag genegeerd had gezegd van: ja nu kan je wel afkomen voor morgen he omdat jhet je goed uitkomt en korter van bij mij is en hij was weer daar da hij zich niet goed voelde en niks goed kon doen . en toen heb ik gezegd dat hij maar alleen moest gaan . En gevraagd wat hij nog bij mij deed als hij me toch niet wilde zien en niet op zen gemak was bij mij.. en dat het dan miss beter stopte .. En hij zei ja , ik wil alleen zijn want ben moe en kan ni meer . En op zondag zie ik op fb dat hij een geweldige dag heeft beleefd en plots het ene meisje na het andere toevoegt op fb ( daarvoor nooit , ok ik geef toe ik vraag wel steeds wie dat is , een beetje aangeboren wantrouwen) ...

En vaak als ik in de avond nog smste antwoordde hij plots niet meer ( altijd: ik was in slaap gevallen maar een slaapwel sturen nooit) ( vorige vrijdag om bv 20u45 , pakte hij zen gsm niet meer op ( terwijl we een half uur daarvoor nog gebeld hadden) ik had een klein accidentje met de wagen , een vos aangereden gelukkig zonder schade maar was wel ff van slag en uit automatisme belde ik hem op)
onbereikbaar was hij tot de dag nadien in de ochtend en dat is een paar keer geweest..

Bon maandag is jammer genoeg mijn oma overleden , hij heeft welgeteld 1 x gebeld en een paar smsjes gestuurd van ik ben wakker gebleven om er voor je te zijn .. maar hij heeft (ondanks dat ik het duidelijk aangaf : ik heb je nodig nu) niet 1 x de moeite gedaan om af te komen.; alleen ik denk aan je en vele sterkte..

hij smst me nog elke dag , wel veel minder... hey liefje hoe is het?
en ik ben moe, of ik val in slaap ....;
maar heeft nog niet eens gevraagd wanneer is de begrafenis, laat staan dat hij zal komen...

Voor hem is het niet uit ( zei hij zaterdag letterlijk aan de telefoon, hij wil gewoon alleen zij omdat hij zo moe is en het allemaal niet meer weet op zen werk, zen thuis, ,...) maar op die fotos leek hij me helemaal niet zo uitgeput ...

kortom ik word precies aan het lijntje gehouden.. elke keer ik in opstand kom is hij moe en heeft hij tijd nodig ...

en dit al voor de tweede keer.... op dit moment kan ik dit allemaal even niet aan ...
ik voel me precies gebruikt .. ik heb afstand genomen van hem.; antwoord heel kort ..

maar dit duurt nu al dikke twee weken en elke dag word ik ongelukkiger en onzekerder..

Ok ik had zeker niet zo achtedochtig mogen zijn maar hij heeft het wel zelf veroorzaakt..

dat hij me nu zo laat stikken doet me misschien nog het meeste pijn.....

sorry voor het lange verhaal... |( %)

I really feel like oliebol

mijn hoofd zegt : wat een egoist weg ermee zo laat ik me niet behandelen , men hart zegt dat ik hem nog graag zie .. maar elke dag een beetje minder denk ik (ofwel maak ik het me gewoon wijs)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:08

Jeetje, wat een verhaal WT. Ik denk dat je hem beter kan laten gaan. Klinkt echt alsof hij je gebruikt voor z'n pleziertjes en voor de rest geen 'last' van je wilt hebben.
Wel onwijs klote, en sterkte met het overlijden van je oma :(:) Komt op een onwijs rot moment natuurlijk

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:36

Nou ik zeg ook: heel snel laten gaan. Je beschrijft jezelf letterlijk als hond en dat verdien je niet!! :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:30

Wauw ... laat gaan, verban hem uit je leven, weg er mee. Dat verdien je niet, niemand niet!!

En heel veel sterkte met het verlies van je oma <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:35

Ik put troost en kracht uit zulke plaatjes .. ja heel stom .. i know.

Afbeelding

Afbeelding

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 17:50

Wel ik vind de quote's prachtig xDenies en ik denk dat ik ze zelf ook ga meenemen...
Ze zijn zo waar..

bedankt voor jullie steun...

En je kan echt wel alleen verder als het moet , had immers net lekke band (grote snee erin, iets scherps geraakt) en was vlakbij mijn werk (zijn thuis ook) en hij was thuis en ik had hem gsmst.. weer geen reactie.. ik had er ff genoeg van alle oliebol, ben ingestort.. heb men mama gebeld ( ja ben 28 jaar gelijk een klein kind) en zij is me komen helpen, heeft 40 km gereden ... met de takeldienst en dergelijke

Ik had echt iets van , lig jij maar lekker weg te rotten in je zetel... ik red me wel ...
en kijk alles is in orde.. maar zijn je had me wel mogen bellen!!!! kwam rijkelijk te laat...

ik hoop dat hij doorheeft dat ik me steeds meer losmaak van hem...
en onafhankelijk opstel ............

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 17:59

Succes vanavond!!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:20

Dat is balen wildthing.
banketstaaf dat hij je laat staan, hoop dat je hem snel aan de kant kan zetten!

Gister eens gek gedaan en aangemeld op Tinder, jaja ik ben aan het tinderen (is dat een woord? _O- )
Vandaag al een match, beetje leuk aan het praten met elkaar zien of het echt een match is :')
Weet alleen zeker als puntje bij paaltje komt en hij wil afspreken dat ik dan niet durf :+