ok, ik ben al n tijdje stil aan t meelezen en dit is echt net zo leuk als die waterhole cams in Afrika Beetje rondtouren in the states en met wat geluk ruig weer zien
Hebben jullie een favoriete chaser?
Pluizebolpum
Geplaatst: 08-04-15 20:24
Hoe gaaf is dat! Zowel die Kevin Helmholtz wolken als je titel. Blijf 't nog steeds volgen, heerlijk interessant! Moet wel zeggen dat ik nu de hele tijd naar wolken aan het kijken ben. En nu slaap ik toch al slecht maar die site met chasers helpt ook niet echt.
Die Kelvin wolken doen me een beetje hier aan denken, vond ik ook al zo apart: Eind januari 2013.
Had nog wat leuks gevonden van vorig jaar, 2 augustus volgens mijn camera. Poging tot Mammatus wolken. Zag er heel pittig uit die lucht, zo van met zandzakken voor de deur en zo, maar het enige wat losbarstte was mijn hysterische bui van al die mooie wolkenformaties. En iets met regen, geloof ik, maar geen serieus onweergeweld.
Haha ik moest ook echt naar bed. Pff was wel een korte nacht. T barste idd van de chasers. Heb op fb wel een paar foto's van Tornados gezien van vannacht. Morgen ga ik samen met m'n vriend kijken, koppelen we de laptop aan de tv moet alleen nog even de voorspelling goed blijven.
De dryline was gisteren duidelijk te zien trouwens. Wat ontplofte de buien snel zeg. Zag capewaarden voorbij komen van 3000. Dat is echt bizar!
magda_90
Geplaatst: 09-04-15 12:27
Zag inderdaad al mooie stukken voorbij komen! Morgen weer zien ja, al ben ik momenteel zo moe dat ik het betwijfel of ik lang wakker blijf.