verkracht door mijn collega

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:07

Ja het topic is al eens op slot geweest miszblueeyes.
Als iedereen nou gewoon eens de negatieve reacties zou negeren en niet overal op zou reageren.....

Ts hoe gaat het nu?
Is je baas al terug?
heb je steun aan je familie?

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:09

linnie050 schreef:
Ja het topic is al eens op slot geweest miszblueeyes.
Als iedereen nou gewoon eens de negatieve reacties zou negeren en niet overal op zou reageren.....

Ts hoe gaat het nu?
Is je baas al terug?
heb je steun aan je familie?

en mensen gaan gewoon door .. daardoor laat ts zich niet meer zien in het topic zie shirley

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:27

Mbe
Kijk dan eens na het sluiten van het topic eens naar de berichten en turf voor het idee eens hoeveel berichten er dan nog staan wat jullie negatieve berichten richting ts vinden.
En hoeveel berichten er staan dat mensen niet gevoelig zijn en dat soort dingen.

En vertel daarna nog eens wie er negatief door bleef gaan?

En daar mag dan na pagina's lang niet een keer wat van gezegd worden?

Kimbers

Re: verkracht door mijn collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:32

Hou nou eens op bruintje. Je hebt je punt gemaakt toch? Klaar en wegwezen.

Ts, ik denk niet dat je het nog leest en ik geef je groot gelijk! Wil toch nog even zeggen dat ik het ontzettend dapper van je vind dat je het je vader vertelt hebt. Het is ontzettend lastig om mee te dealen en ik hoop van harte dat alles goed met je komt.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:39

Waarom moet ik wegwezen? Daar ben ik na een nachtje over slapen op terug gekomen.

Ja ik heb een punt gemaakt maar als mensen blijven miepen dat " wij" doorgingen hebben ze toch echt met hun neus gelezen en is herhaal ik mijn punt nog eens.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:00

Ik had besloten voor mezelf om niet te willen reageren. Omdat ik dit onderwerp net als iemand anders hier die dat vertelde ook van dichtbij heb meegemaakt. Als er dan nog duidelijk wordt gevraagd of er opgehouden kan worden met de negatieve reacties richting de TS breng dat beetje respect dan op. Ook al denk jij er anders over, er wordt nu duidelijk aangegeven door een MOD om hier mee op te houden.

TS ik hoop oprecht dat je aangifte gaat doen. Want het kan ook anders gaan dan dat hier wordt gezegd. Je verdiend het om het te kunnen verwerken. Dit is absoluut NIET jou schuld. Ik hoop echt dat je dat jezelf inpraat en je niet schuldig gaat voelen. Want dit had niet mogen gebeuren. Nee is nee, het is jouw lichaam. Als je dat niet wilt en hij doet het toch gaat hij een grens over. Trek aan de bel! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop echt dat je er wat mee gaat doen en professionele hulp gaat zoeken. Want dat verdien je! :(:) :(:)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:39

TS, ookal volg je dit topic niet meer, negeer de haters, wij staan achter je! Deze hele nare gebeurtenis is niet jouw schuld! Ik hoop dat je, als je er klaar voor bent, de hulp krijgt die je verdient en dat je dit alles kan verwerken! Stay strong! *\o/*

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:45

Haters?
Waar zijn die?

Oh wacht je bedoeld mensen zoals jijzelf die op andere afgeven?

Pink
Nadat het topic gesloten was waren de mensen ermee op gehouden te reageren.
Enkel de groep van oh wat ben je zielig bleef doorgaan met provoceren. Pagina na pagina.

Daarnaast ben ik het wel totaal met je onderste alinea eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:46

Bruintje123, misschien is het beter als je stopt met reageren in dit topic.....

Ik volg de voorbeelden van een aantal anderen en ontstip dit topic nu ook.
TS, heel veel sterkte de komende tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:46

Ts, veel sterkte.
Mocht je er behoefte aan hebben pb mag altijd.

Ik hoop dat je er uit komt.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:48

Kbk. Waarom mag ik mensen er niet op wijzen dat ze eens in de spiegel moeten kijken. En eens teruglezen wat er is geschreven nadat het topic was gesloten.
Dat de groep die jullie niet netjes vonden al lang weg was maar jullie wel door bleven gaan met berichten tegen die mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:50

Kun jij ook uit?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:50

Het maakt niet uit of ze aan het provoceren waren. Als je een beetje respect hebt voor je mede mens en hierbij de TS haar verhaal hou je er nu gewoon over op. Was je er überhaupt niet eens over begonnen. Je standpunt is duidelijk. :) Het feit dat je zegt dat de mensen er over door gingen; die mensen die de discussie begonnen stopte dan misschien wel, wel kwamen er nieuwe bokkers bij die de mening deelde met de rottige opmerkingen. Daar heeft de TS nu niks aan.

Het gaat hier om de TS en haar verhaal. Niet om deze eindeloze discussie die maar doodblijft gaan.
TS je mag mij altijd een pb sturen. :(:)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:55

Dat maakt juist wel uit.
Pink er kwamen na die sluiting amper mensen bij.
Zoals ik schreef kijk maar eens terug.

Er was dus respect vanuit die ene groep.
Maar er was geen respect terug.
En ja daar mag ook wat van gezegd worden na pagina's.
Mensen die zich op een voetstuk plaatsen en tegelijkertijd over een ander zeiken zijn niet beter dan de groep waar ze tegen schopten. Een groep die al weg was.

Ts heeft hulp nodig. Geen oohhhhhh bokt groepje.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:01

TS had hier veel aan kunnen hebben. Het vinden van lotgenoten of steun is juist in deze periode heel erg belangrijk. Daarnaast(!) heeft de TS ook hulp nodig.

Zie het hoe jij het wil zien bruintje. Ben het totaal niet met je eens. Als je goed leest zeg ik ook dat die groep al weg was maar daar een andere groep voor terug kwam. Dat waren niet amper mensen, dat waren gewoon mensen. Maakt niet uit of het 1 of 2 reacties waren. Dat was al teveel. Als je geen respect toont, verwacht het dan ook niet terug. ;)

Dit is de laatste energie die ik in deze 'discussie' met je ga steken. Want het gaat hier om de TS. Jou punt is nu wel duidelijk bruintje.

Lieve TS, ik hoop oprecht dat het oké met je gaat. Heel veel sterkte de komende tijd, mijn pb box staat voor je open! :(:) :(:)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:02

Soms gaat het niet om jou, maar om de steun die je kan betekenen.
Misschien is dat een goede les? :)

Ts, veel sterkte. Ik hoop ooit nog een topic tegen te komen waar je vertelt dat het allemaal super gaat.
Dikke knuffel!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:07

Dat hoop ik dan dat eindelijk het punt duidelijk is. Daar keek het na mijn reactie namelijk totaal niet op.
En duurde deze discussie inderdaad ook veel langer dan ik voorzien had.

En ook ik wens ts sterkte.
Zoals alle andere in dit topic.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 09:11

In overleg met TS wordt dit slotje definitief, het topic zal niet meer open gaan.