Hier ook een nachtbraker..... Komt allemaal door bokt (en doordat ik na bokt nog even instagram moet checken en whatsapp en misschien is er nog wat op facebook gebeurd maar nu kan er weer iets op bokt gebeurd zijn even checken, ah ja leuk topic even kijken (1,5 uur later) oke nu slapen maar wel even instagram checken enz. Enz. Enz. Maar dat zien we maar even over het hoofd )
Lisapee Ik ken Kelly wel , heb 10 jaar terug met haar op de groep gezeten . Heb haar op FB en sprak haar weleens , opeens stopte dat en opeens zag ik een kind en na paar jaar niks bleek ze vrij te zijn . Door dit programma vallen alle stukjes op zijn plek , was even stil
Ja vond het verhaal best heftig. Alleen Jan Kooiman en RTL brachten het te 'sensatie'achtig in plaats van het verhaal 'mooi' te willen vertellen zoals dat vroeger in zulke gevangenisprogramma's ging. Nu weet wel iedereen in een keer waarom ze weg was. Scheelt een hoop uitleg vanaf haar kant denk ik
Ik kijk nu de nieuwe Telefilms op npo gemist. Zijn best leuk
miroxmill
Geplaatst: 18-02-15 00:51
Woehoe eindelijk mijn filmpje af na 9 maanden er geen meer gemaakt te hebben Als iemand interesse heeft om het filmpje te zien post ik hem wel!
Lisapee sommigen wisten het wel die dichterbij stonden , heb haar in jaren niet bepaald gezien maar ja ik en de anderen die bij haar op de groep zaten waren best verbijsterd
Oh ik lieft dat nummer , de clip ervan met Epke zonderland . Ik ken de oom van Epke , die heet ook Epke en dat was mijn leraar op speciaal onderwijs Hij reist veel mee met Epke met turnreizen , wat ben ik ook saai haha