Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:50

Ik ben juist alles kwijt als ik opgeruimd heb _O-

Maar ben nu van kamer verhuisd (terug naar huis) dus nu maar eens grote opruiming!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:50

Goed bezig!!
Vergeet de foto niet van de opgeruimde kamer voor je opnieuw gaat inrichten! En dan weer een van erna! Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:51

De inrichting is helaas al gebeurd! M'n laptop is ermee gestopt dus kan even geen foto's plaatsen....

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:01

Naja voor jou niet helaas haha voor ons wel! Je hebt ook mobiele upload op bokt he! Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:08

In dat geval! Hierbij het eindresultaat :) op mijn bureau en make up tafeltje ligt nog wat troep maar dat zijn papieren en frummeltjes waar ik nog even ruimte voor moet vinden!

Afbeelding

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:54

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Héldin!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:55

Punz :D

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:56

:D :D

Bedoelde eigenlijk alleen deze: *\%/* *\%/*

Maar ja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:56

Uiteindelijk vandaag nog wel de hele dag bezig geweest, maar viel nog reuze mee met hoe veel tijd erin zat! Nu alleen nog een giga berg was wegwerken maar dat moet wel goedkomen op de korte termijn

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:58

Oeps..
Ik ga maar niet vragen wáár die was nu is dan. Bederft het effect misschien een beetje :+

Maar het is wel zo hoor: áls je jezelf dan eenmaal door de vermijding en de smoezen heen duwt, dan valt het eigenlijke werk meestal toch wel mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:00

Ik heb m'n beddengoed en handdoeken al gewassen, onderbroeken zitten er nu in en de rest ligt netjes in m'n wasmand :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:07

Is dat dezelfde ruimte? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:09

Jazeker! :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:30

Ziet er netjes uit! Goed gedaan! Ik ben trots op je haha!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:31

Emmaa_ schreef:
Ik heb m'n beddengoed en handdoeken al gewassen, onderbroeken zitten er nu in en de rest ligt netjes in m'n wasmand :D

:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

Shock aan deze kant
*\%/* Je bent nóg geweldiger bezig geweest dan ik al dacht! *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:33

Haha ja, ik heb er zelfs nieuw wasmiddel voor gehaald want dat was al weken op :') Ben echt best trots op mezelf :)) Thanks voor de motivatie :*

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:58

:(:) petje af TS ziet er goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:04

Wauw je hebt een sticker verdiend +:)+ , mooie kamer heb je zo als het echt dezelfde is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:11

Haha ja het is echt dezelfde! Eerste foto van de rommel is alleen vanuit een andere hoek genomen (achterste hoek in mijn kamer, waar nu mijn bureau staat dus)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:42

Applaus voor TS! Ik ben onderwacht morgen vrij, dus ik ga morgen op fe schoonmaak toer.

Barbabientje, dat had ik toen ik thuis woonde altijd als mn moeder ineens in mn kamer aan de slag ging... HEEL frustrerend haha.

Ik heb wel vaak nog steeds dat dingen stategisch opruim het maanden kwijt ben

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 01:02

_/-\o_

Zeker -netjes- gedaan :D

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 01:44

Wauw, dat is een stuk netter! Kom je nu hierheen om mijn 'hok' op te ruimen? O:)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 01:57

Waauw Em waar tover je al die meubels vandaan? :') supergoed man!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 17:12

*\o/* *\o/* Goed gedaan TS!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:08

Heel goed! Wat een ruimte zo! Lijkt haast alsof je verhuist bent haha!

Vriend en ik hebben vandaag ook het hele huis gepoetst. Tot de conclusie gekomen dat wel een nieuwe kast moeten kopen ( Ik wil zo een van de Ikea met laatjes, vriend wil een antieke, dus daar moeten we nog even over bekvechten) en een nieuwe koelkast, ik heb namelijk die glazen plaat laten vallen dus nu missen we een verdieping in de koelkast.

En ik heb een hekel aan stofzuigen gekregen, of de zak was vol of de slang zat telkens verstopt. Vreselijk.

Het enige wat ik hoopte was dat ik de afstandsbediening zou terug vinden en een lipstick...Die missie is helaas mislukt.