Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:27

Zitten er hier helemaal geen jongens of mannen in dit topic?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:28

Dus als er binnen een huwelijk geen sex is is het een slechte relatie?
Ik zou echt zo'n vent niet willen, hij bedriegt iemand .

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:29

Kinke schreef:
Hoezo denk jij dit dan te weten? De TS geeft tenslotte aan dat die vent door z'n werk al zeer goede mogelijkheden heeft om vreemd te gaan en ze doen er ook alles aan om het geheim te houden. Als zij het zou weten dan hoefde dit allemaal niet. En TS geeft ook nog aan dat diegene voor haar, waar hij 3 jaar mee vreemdging, nooit 'ontdekt' is door zijn vrouw.

Ik heb blijkbaar meer respect voor de moderne intelligente vrouw.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:30

femke27 schreef:
HorseTimeXL schreef:
besef je wel TS dat jij straks degene bent die in heel veel ogen alles, maar dan ook alles kapot heef gemaakt. de veilige haven van kinderen, die geloven in eeuwige liefde en die hun ouders wellicht als voorbeeld zien omdat ze zolang bij elkaar blijven. Natuurlijk is die man schuldig, maar jij doet er niet minder om.

Ik begreep uik een post van ts dat de kinderen al ouder zijn. Die geloven vast niet meer in sprookjes zoals jij ze hier stelt. Met ts als soort van boze heks.

nee maar ieder kind, als de relatie enigszins goed is, ziet zijn of haar ouders toch altijd wel als voorbeeld en wat voor voorbeeld geef je je kinderen als je vreemd gaat?[/quote]
Hetzelfde voorbeeld als roken, drinken, junkfood eten en onverantwoorde televisie programma's. Kortom: iedere ouder heeft wel iets ontspoords in zich. Hebben ze ts niet eens bij nodig.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:31

Vorig jaar was het zelfde gebeurt bij mijn stiefvader, vreselijk, walgelijk, het hoort niet.
Ik was ook zo boos op die vrouw die dit ons aan deed. Hoe kon ze nou een gezin KAPOT maken?
Bij ons is het dan weer goed gekomen. Gelukkig.
Maar dan alsnog, ik snap echt niet waarom je dit doet. Je maakt zoveel kapot. Wat hoogst waarschijnlijk niet meer goed komt.
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 13-01-15 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:32

Huertecilla schreef:

Leg eens uit?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:32

femke27 schreef:
HorseTimeXL schreef:
besef je wel TS dat jij straks degene bent die in heel veel ogen alles, maar dan ook alles kapot heef gemaakt. de veilige haven van kinderen, die geloven in eeuwige liefde en die hun ouders wellicht als voorbeeld zien omdat ze zolang bij elkaar blijven. Natuurlijk is die man schuldig, maar jij doet er niet minder om.

Ik begreep uik een post van ts dat de kinderen al ouder zijn. Die geloven vast niet meer in sprookjes zoals jij ze hier stelt. Met ts als soort van boze heks.

Zelfs al zijn de kinderen ouder, het ontwricht je toch...
Ja hier een kind van gescheiden ouders, ik was nog relatief jong met mijn 10 jaar.
Hier een artikel van iemand die ouder was:
http://2wmn.nl/2014/10/volwassen-kind-v ... en-ouders/
In mijn ogen heeft het sowieso invloed op je, hoe oud je ook bent.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:33

Sindy. Zou jouw woede niet meer op zijn plaats zijn tegen Je stiefvader? Die was er net zo Goed bij als zij en hij had al een gezin. Hij heeft er voor gekozen een relatie op Na te houden terwijl hij een gezin had.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:35

terpentijn schreef:

Joehoe *\o/*

Mijn duurzame relatiegeschiedenis:
- bijna 23 jaar en toen door de dood gescheiden
- nu 15 jaar en stabiel op naar de toekomst

Ik spreek derhalve als man vanuit persoonlijke 38 jaar duurzame relatie-ervaring.

kimbrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:36

Fiffill schreef:
Je verwacht begrip? Heel veel succes. Ik snap niet hoe mensen bewust de homewrecker uit kunnen hangen en mag dan ook hopen dat je niet veel bijval zult vinden.

Als ik jou was zou ik een vent met ballen zoeken die wel het lef heeft bij z'n vrouw en kinderen weg te gaan (of gewoon vrijgezel is). Wel lekker makkelijk voor hem zo natuurlijk, jou gebruiken en thuis weer gezellig bij vrouw en kinderen zitten. En jij doet er vrolijk aan mee.

Het enige wat je doet is het voor jezelf goed proberen te praten. Je weet echt wel dat je fout zit hier. Snel afkappen die handel, dit gaat nooit goed aflopen. Hij wil niet bij zijn vrouw weg, jij gaat hem steeds leuker vinden, de afloop kun je vast zelf wel bedenken.

Precies dit, ik snap dat je verliefd kunt worden op de 'verkeerde', als in diegene is al bezet, en dat is dan flink vervelend, maar persoonlijk is daalt mijn respect voor homewreckers wel tot een nulpunt.

En daarbij, vreemdgangers kunnen met jou vreemdgaan, maar áls ze voor jou kiezen is de kans zeker niet weg dat ze dan net zo makkelijk ook bij jou vreemdgaan.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:36

Zahlina schreef:
Sindy. Zou jouw woede niet meer op zijn plaats zijn tegen Je stiefvader? Die was er net zo Goed bij als zij en hij had al een gezin. Hij heeft er voor gekozen een relatie op Na te houden terwijl hij een gezin had.

Tuurlijk was ik boos op hem, heel boos. Maar die vrouw had ook gewoon kunnen zeggen ' nee ik doe dit niet' ipv alleen maar aan haar eigen geluk denken. Wat TS nu ook doet.
Hoe kan je nou blij met hem zijn als je weet dat er een gezin op hem zit te wachten, niet lijkt mij.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:37

Huertecilla schreef:
Gelijk heb je Femke2.
De terminologie hoort thuis in de situatie waarbinnen er ook huwelijkse PLICHTEN waren op het gebied van sexuele consumpie van het huwelijk.

De beste oplossing is gewoon niet huwen :)* en zonder verplichtingen op basis van vrijwilligheid kiezen voor de relatie waarin je wil zijn. Dan kun je elke morgen VOOR je partner kiezen. Of niet. Geldt voor m en v.

Ik begrijp je insteek, maar dat is hier toch helemaal niet aan de orde!? Open relaties zijn prachtig en goed, niet huwen sta ik helemaal achter, maar slaat bij deze casus kant nog wal. De man en zijn vrouw hebben ooit wel gekozen exclusief met elkaar te zijn en dit met een huwelijk te bezegelen, dat de man die belofte nu verbreekt zonder zijn vrouw te verwittigen maakt hem gewoon een lamlul, klaar.

_black_rose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:38

femke27 schreef:
_black_rose_ schreef:
Ze weet toch dat hij vrouw en kinderen heeft, dat maakt haar een soort van medeplichtig.

En wederom een totaal verkeerde omschrijving van de buitenechtelijke relatie. Medeplichtig... 8)7

Zit ik soms op het verkeerde forum? Het vrouwenfront tegen iedereen die uit de pas loopt?
wel fijn dat de reacties iig
iets minder haatdragend zijn.

Ik heb me duidelijk niet helder uitgedrukt..
Ik koos al voor "Soort van" medeplichtig omdat ik ook wel begrijp dat het niet daadwerklijk een plicht is en evenmin een vergrijp..

Ik wilde aangeven dat ik denk dat je je in de situatie van TS ervan bewust zou moeten zijn welke mogelijke gevolgen jou gedrag heeft op vrouw en kinderen (en de relatie tussen man en vrouw)
Je bent denk ik wel medeverantwoordelijk...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:39

Kinke schreef:
Huertecilla schreef:

Leg eens uit?

Ik denk dat zij 1 bij 1 kan optellen. Ik denk dat de kans uitermate gering, nihil is dat ze van niets weet omdat ik bijzonder onder de indruk ben van het emotionele waarnemingsvermogen van vrouwen. Dat is een STUK beter dan dat van mannen.
Ik ben er derhalve van overtuigd dat zij weet en in stand houdt! dat hij denkt dat zij van niets weet.
De basis waarop ik dit baseer is decennia aan omgang met veel vrouwen.

Ohana_91

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:42

Ik ben een vrouw die dus maandenlang bedrogen is zonder dat ik iets heb gemerkt...
Je kunt me blind noemen, maar zelfs zijn ouders hadden niet door dat hij er nog een meid op na hield, terwijl hij thuis woonde. Ze sliepen zelfs samen, dus moet je nagaan hoe listig mijn ex was om het voor iedereen verborgen te houden. Deze meid neem ik niets kwalijk, ze dacht dat het tussen ons uit was totdat ze ons ineens in de kroeg samen zag, nogal intiem...

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:44

Nicolien schreef:
Ik ben een vrouw die dus maandenlang bedrogen is zonder dat ik iets heb gemerkt...
Je kunt me blind noemen, maar zelfs zijn ouders hadden niet door dat hij er nog een meid op na hield, terwijl hij thuis woonde. Ze sliepen zelfs samen, dus moet je nagaan hoe listig mijn ex was om het voor iedereen verborgen te houden. Deze meid neem ik niets kwalijk, ze dacht dat het tussen ons uit was totdat ze ons ineens in de kroeg samen zag, nogal intiem...

Ik ook, het was enorm listig bij mij.
... ik kreeg die avond nog ganse verhalen over het land waar hij zat + inclusief foto's.
Helaas liep hij met 1 van zijn andere voorbij toen ik een drankje op het terras aan het doen was.

Alsof je in een relatie, direct gaat bedenken dat die verhalen vals zijn.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:45

Ik zie het zo: die man heeft vrouw en kinderen TS niet. Waarom haar afbranden, die man heeft iemand verantwoording af te leggen TS niet. Ik vind die andere vrouw altijd zo'n makkelijke zondebok. Trek conclusies over je eigen man als zoiets je overkomt en spendeer geen energie aan die andere vrouw. Kijk dat je daarvoor leent is een ander verhaal maar kom op dames. Die man moet zich achter de oren krabben, TS heeft geen gezin thuis zitten....

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:48

Je verhaal komt voor mij goed pratend over.
ik vind het afschuwelijk als ik zie dat iemand, bewust wetende dat iemand in een relatie is (dat heb je gehoord de eerste avond) toch het 'meer wil' van iemand. Er is in dit geval geen sprake van openheid van de man tegen zijn vrouw en dat maakt mij walgen..
Als er openheid was dat hij inderdaad zijn 'behoeftes' ergens anders zoekt dan zeg ik zeker 'ja, dit kan'
maar dat is hier niet. Jij bent voor mijn gevoel medeplichtig in het bedriegen van zijn vrouw.

Als je niet wist dat hij een relatie had.. dan is het al anders. Je creëert gevoelens voor iemand waarvan je niet weet dat je die gevoelens 'kort' moet houden omdat diegene als huisje/boompje/beestje heeft.
In een open relatie komen waar vrouw + man open zijn over andere relatie buiten het gezin.. JA, daar ben voor..
ik kan begrijpen dat je na al die jaren een gezin hebben en misschien niet in je behoeftes voorzien te worden, je opzoek gaat naar wat spanning. Maar dat bespreek je in je relatie!
dat houdt je niet geheim. walgelijk!
en ik vind het dan ook walgelijk dat je bewust hierin meedoet.

Je bent niet diegene die fout zit nee, absoluut niet
.
hij pakt het verkeerd aan.. maar ik persoonlijk zou gewoon niet bij iemand willen zijn die zo in het leven staat..
als jij dat wel wilt, moet je dat accepteren. Maar accepteer dan ook, als je dit serieus ziet. Dat dit hij nooit 'iets van jou wordt' en jij altijd een geheim blijft..
ik zou zo dus niet willen leven.
Ik heb ooit 'hetzelfde' meegemaakt. Ik ben gelijk 'rationeel' gaan denken over een toekomst. Die is er dus eigenlijk niet behalve op 'ff fun gebied' en enkel daarvoor wil ik niet een man.. ik wil een leven opbouwen met iemand...Maar ook dit is aan jou... misschien heb jij zelf absoluut niet de neiging naar een huisje/boompje/beestje leven en vindt je dit prima.. Al moet je dit nu al beslissen denk ik.. (ik ben al niet het type dat iets start als ze er geen toekomst in ziet..)
toen heb ik meteen dat beetje gevoel apart gezet en gedacht 'dit is niet hoe ik behandeld wil worden en dit is niet eerlijk voor zijn vrouw, dus nee'

Je kan niet zomaar voor iedereen gevoelens opbouwen en vaak genoeg moet je er onderdrukken..
in dit gevoel is dat voor mijn gevoel een slimmere actie dan dit zo door laten gaan...

Ik zou zeggen dat als de gevoelens er echt zijn, je open naar hem bent dat hij eerlijk moet zijn naar zijn vrouw.
is dat niet? Dan zou ik mijzelf een vies mens vinden dat ik 'het spelletje meespeel' en mij tevens 'niet goed genoeg' vinden omdat je maar een extraatje bent waar af en toe overheen gegaan wordt..
alsof je de slagroom bent van iemand die op dieet is..
Laatst bijgewerkt door KingYasFenn op 13-01-15 18:55, in het totaal 3 keer bewerkt

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:49

Laatst bijgewerkt door xEline op 13-01-15 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:50

equitation schreef:
Ik zie het zo: die man heeft vrouw en kinderen TS niet. Waarom haar afbranden, die man heeft iemand verantwoording af te leggen TS niet. Ik vind die andere vrouw altijd zo'n makkelijke zondebok. Trek conclusies over je eigen man als zoiets je overkomt en spendeer geen energie aan die andere vrouw. Kijk dat je daarvoor leent is een ander verhaal maar kom op dames. Die man moet zich achter de oren krabben, TS heeft geen gezin thuis zitten....

Kijk dit is duidelijke taal waar ik mij ook in kan vinden...Wat een drama hier zeg..en TS die compleet word afgebrand. .
Pfff TS word verliefd en tja...liefde is niet sturen..getrouwd of niet. Ik zou zeggen..Enjoy TS have fun

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:50

_black_rose_ schreef:
Je bent denk ik wel medeverantwoordelijk...

Dat vind ik ook.

In een dergelijke bewuste overspelsituatie ben je hoe dan ook deelgenoot van bedrog, faciliteer je bedrog.
Hoe 'erg' dit is, is echter wel situationeel afhankelijk want er is een huwelijkreddende component.

In de casus denk ik dat openheid ongwenst is omdat de vrouw er volgens mij van moet weten en kiest voor doen alsof.
Dat is echter net zo goed mijn conclusie als andere die van hen trekken.

Omdat we allemaal individueel verschillen, allemaal individueel veranderen is het voor MIJ evident dat praten en flexibel zijn essentieel is voor een stabiele relatie. Dat daarbij liefde VOOR de ander; het VOOR het geluk van elkaar zijn, flexibel zijn makkelijk maakt.

cjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:52

terpentijn schreef:

Jawel,

Maar deze vindt het walgelijk wat deze vrachtwagenchauffeur doet.
Zo ga je niet met mensen om. En ja, ik weet ook dat het meer gebeurt dan dat ik weet.
Maar daarom nog steeds niet goed te praten.

Maar ook deze vrouw leeft in een andere werkelijkheid dan mijn werkelijkheid.

Zoals ik eerder al heb geschreven.
Ik mag hopen dat ze ooit nog eens echt gelukkig mag zijn.

Voor een man trouwens wel gemakkelijk zo, ff er overheen en daarna naar vrouw en kinderen.
Dan moet je als man toch het gevoel krijgen dat je geweldig bent.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:53

Sommige reacties in dit topic zijn echt schrikbarend.
In mijn optiek is de man getrouwd en gaat de man vreemd.
Waarom wordt de TS dan tot de grond platgebrand?
Nee, ik zou zelf niet iets met een bezette man beginnen, omdat ik daar teveel schuldgevoel bij zou krijgen. Ik zou niet tussen iemands relatie/huwelijk willen staan.
En natuurlijk, iedereen zou graag zien dat de TS ook dezelfde morele waarde zou hebben.
Maar dat is niet zo, punt.
De man is degene die zijn huwelijk kapotmaakt op deze manier, de man is de home wrecker. Niet de TS. Absoluut niet de TS. Als de TS de man niet zou zien staan, zou de man vast wel een andere vrouw vinden. (En wellicht heeft hij die al)
Door de manier waarop bokkers reageren, is er een grote kans dat het topic op slot gaat.
Zonde, want dit onderwerp is een taboe, maar het gebeurt vaker dan men lief is.. Juist om het bespreekbaar te maken, kunnen er wellicht zulke situaties voorkomen worden.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:53

Geen jongens of mannen dus in dit topic, ben ik maar de eerste: ik heb dit ook wel eens voorgehad.

Ik ben BI dus met mij kun je alle kanten op, hahaha.

Maar niet dit soort kanten, ik werd natuurlijk ook een keer stapelverliefd op een mooie vrouw, die weliswaar wat geheimzinnig deed indien directe vragen werden gesteld, maar dat vond ik eigenlijk juist wel spannend.
Tot ik er achter kwam (door een telefoontje terwijl wij in bed lagen, jawel!) dat er nog een andere vent in het spel was.
Nog loog ze er over.
Na enig zoeken op Internet (en in haar telfoon toen ze stond te douchen) bleek zij dus gewoon getrouwd, met 1 jonge dochter van 3. Ik schrok me wezenloos. Meteen op aangesproken, weer gedrai en gelieg.
Hoewel ik smoorverliefd was, heb ik het meteen ter plekke afgekapt: als iemand als ZO tegen je liegt, hoe moet dat dan verder ooit gaan? Ik heb nog een paar maanden steeds telefoon en uitnodiginkjes van haar gekregen, en ik zeg het eerlijk, de verleiding was nauwelijks te weerstaan.

Ik was toch echter zo boos over het gelieg, en het feit dat er nog een jong kind in het spel was, dat ik er nooit meer op ingegaan ben.
Dat deed mij wel verdriet, ja, maar wie wil z'n (kansloze) geluk bouwen op seks met iemand die van het begin af aan al kennelijk onbetrouwbaar is?

Zoiets heb ik ook eens meegemaakt met een vent, die ik in een bar ontmoette. Tsja ik ben een beetje BI dus die vond ik ook wel leuk... hij mij ook, dus wij in de auto naar zijn huis. Tanken. Toen keek ik eens even in zijn portefeuille en in het dashboardkastje... jawel.. getrouwd.
Wegwezen dus. En hij nog smeken en bidden en smoesjes... nee, dus.))

Als je een beetje zelfrespect hebt, gun je jezelf hoe dan ook iets beters dan een rol als "homewrecker" en een eeuwige tweede viool-spelerij.

Inmiddels ligt dit al weer heel, heel veel jaren achter mij, en ben ik ook de jongste niet meer (en kom overigens ook uit een door precies dezelfde oorzaken als velen melden uit een gebroken gezin... pa ging vreemd bij de konijnen af.. vertelde aan al zijn vriendinnen dat ma een frigide trut was, maar wilde er toch niet bij weg... om ons, kinderen... jarenlang een doodongelukkige moeder meegemaakt).

Zulke situaties zijn onmogelijke situaties zolang 1 van de partijen onwetend is of geen open kaart speelt.

Ik heb geen enkel probleem met vreemdgaan, maar dan wel zonder bedriegerij naar de "bedrogen"partij.

"Mensen bedriegen is jezelf verliezen"

Voor TS kan ik dan ook geen goed woord over hebben, die schuift alles af, terwijl ze na al die tijd zelf zo zoetjes aan verliefd op die vent is geworden, wat ze zelf niet wilzien of onderkennen, omdat ze het antwoord al weet: die strandwandelingen komen er nooit, die lunch nooit, die echte intimiteit die je in een eerlijke relatie hebt, ook nooit. TS is gewoon een sexuele uitlaatklep voor die vent, niks meer en niks minder, en ook ik denk dat hij wel degelijk nog van tijd tot tijd op z'n vrouw kruipt. Hoe naief kun je zijn?
Dit eindigt onherroepelijk in verdriet voor TS, die man geeft nooit meer dan wat hij nu te geven heeft (waarom zou hij ook?), terwijl ik duideijk tussen de regels lees dat TS eigenlijk steeds iets meer van hem wil. Zij is ondanks haar ontkenning gewoon verliefd op hem aan het worden.

In die dolheid maakt het haar niets uit wat haar rol is in het geheel.

Ik weet wel wat die rol is: een inwisselbare. Want iemand die niet voor JOU echt kiest, kiest dus voor jou NIET. En dat is de keiharde realiteit.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:55

Huertecilla schreef:
Ik denk dat zij 1 bij 1 kan optellen. Ik denk dat de kans uitermate gering, nihil is dat ze van niets weet omdat ik bijzonder onder de indruk ben van het emotionele waarnemingsvermogen van vrouwen. Dat is een STUK beter dan dat van mannen.
Ik ben er derhalve van overtuigd dat zij weet en in stand houdt! dat hij denkt dat zij van niets weet.
De basis waarop ik dit baseer is decennia aan omgang met veel vrouwen.

En wat heeft dit te maken met jouw opmerking over modern en intelligent? Bedoel je nu te zeggen dat iemand die het niet door heeft dat d'r vent vreemdgaat niet intelligent is?