Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kinke schreef:Hoezo denk jij dit dan te weten? De TS geeft tenslotte aan dat die vent door z'n werk al zeer goede mogelijkheden heeft om vreemd te gaan en ze doen er ook alles aan om het geheim te houden. Als zij het zou weten dan hoefde dit allemaal niet. En TS geeft ook nog aan dat diegene voor haar, waar hij 3 jaar mee vreemdging, nooit 'ontdekt' is door zijn vrouw.
femke27 schreef:HorseTimeXL schreef:besef je wel TS dat jij straks degene bent die in heel veel ogen alles, maar dan ook alles kapot heef gemaakt. de veilige haven van kinderen, die geloven in eeuwige liefde en die hun ouders wellicht als voorbeeld zien omdat ze zolang bij elkaar blijven. Natuurlijk is die man schuldig, maar jij doet er niet minder om.
Ik begreep uik een post van ts dat de kinderen al ouder zijn. Die geloven vast niet meer in sprookjes zoals jij ze hier stelt. Met ts als soort van boze heks.
femke27 schreef:HorseTimeXL schreef:besef je wel TS dat jij straks degene bent die in heel veel ogen alles, maar dan ook alles kapot heef gemaakt. de veilige haven van kinderen, die geloven in eeuwige liefde en die hun ouders wellicht als voorbeeld zien omdat ze zolang bij elkaar blijven. Natuurlijk is die man schuldig, maar jij doet er niet minder om.
Ik begreep uik een post van ts dat de kinderen al ouder zijn. Die geloven vast niet meer in sprookjes zoals jij ze hier stelt. Met ts als soort van boze heks.
Fiffill schreef:Je verwacht begrip? Heel veel succes. Ik snap niet hoe mensen bewust de homewrecker uit kunnen hangen en mag dan ook hopen dat je niet veel bijval zult vinden.
Als ik jou was zou ik een vent met ballen zoeken die wel het lef heeft bij z'n vrouw en kinderen weg te gaan (of gewoon vrijgezel is). Wel lekker makkelijk voor hem zo natuurlijk, jou gebruiken en thuis weer gezellig bij vrouw en kinderen zitten. En jij doet er vrolijk aan mee.
Het enige wat je doet is het voor jezelf goed proberen te praten. Je weet echt wel dat je fout zit hier. Snel afkappen die handel, dit gaat nooit goed aflopen. Hij wil niet bij zijn vrouw weg, jij gaat hem steeds leuker vinden, de afloop kun je vast zelf wel bedenken.
Zahlina schreef:Sindy. Zou jouw woede niet meer op zijn plaats zijn tegen Je stiefvader? Die was er net zo Goed bij als zij en hij had al een gezin. Hij heeft er voor gekozen een relatie op Na te houden terwijl hij een gezin had.
Huertecilla schreef:Gelijk heb je Femke2.
De terminologie hoort thuis in de situatie waarbinnen er ook huwelijkse PLICHTEN waren op het gebied van sexuele consumpie van het huwelijk.
De beste oplossing is gewoon niet huwenen zonder verplichtingen op basis van vrijwilligheid kiezen voor de relatie waarin je wil zijn. Dan kun je elke morgen VOOR je partner kiezen. Of niet. Geldt voor m en v.
femke27 schreef:_black_rose_ schreef:Ze weet toch dat hij vrouw en kinderen heeft, dat maakt haar een soort van medeplichtig.
En wederom een totaal verkeerde omschrijving van de buitenechtelijke relatie. Medeplichtig...![]()
Zit ik soms op het verkeerde forum? Het vrouwenfront tegen iedereen die uit de pas loopt?
wel fijn dat de reacties iig
iets minder haatdragend zijn.
Kinke schreef:Huertecilla schreef:Ik heb blijkbaar meer respect voor de moderne intelligente vrouw.
Leg eens uit?
Nicolien schreef:Ik ben een vrouw die dus maandenlang bedrogen is zonder dat ik iets heb gemerkt...
Je kunt me blind noemen, maar zelfs zijn ouders hadden niet door dat hij er nog een meid op na hield, terwijl hij thuis woonde. Ze sliepen zelfs samen, dus moet je nagaan hoe listig mijn ex was om het voor iedereen verborgen te houden. Deze meid neem ik niets kwalijk, ze dacht dat het tussen ons uit was totdat ze ons ineens in de kroeg samen zag, nogal intiem...
equitation schreef:Ik zie het zo: die man heeft vrouw en kinderen TS niet. Waarom haar afbranden, die man heeft iemand verantwoording af te leggen TS niet. Ik vind die andere vrouw altijd zo'n makkelijke zondebok. Trek conclusies over je eigen man als zoiets je overkomt en spendeer geen energie aan die andere vrouw. Kijk dat je daarvoor leent is een ander verhaal maar kom op dames. Die man moet zich achter de oren krabben, TS heeft geen gezin thuis zitten....
_black_rose_ schreef:Je bent denk ik wel medeverantwoordelijk...
terpentijn schreef:Zitten er hier helemaal geen jongens of mannen in dit topic?
Huertecilla schreef:Ik denk dat zij 1 bij 1 kan optellen. Ik denk dat de kans uitermate gering, nihil is dat ze van niets weet omdat ik bijzonder onder de indruk ben van het emotionele waarnemingsvermogen van vrouwen. Dat is een STUK beter dan dat van mannen.
Ik ben er derhalve van overtuigd dat zij weet en in stand houdt! dat hij denkt dat zij van niets weet.
De basis waarop ik dit baseer is decennia aan omgang met veel vrouwen.