Jaa ik meld me! Ben de laatste tijd heel veel aan het puzzelen.
Laatst een Jan van Haasteren gemaakt, zat er een stukje teveel in het stukje hoorde wel bij de puzzel maar was anders gesneden
Mischa
Geplaatst: 06-01-16 14:56
Hoi! Grappig met zo'n stukje extra. Minder voor degene die dat stukje mist natuurlijk
Ik heb deze drie zojuist van iemand over mogen nemen voor nog geen twee tientjes! Het is de paardenrace, de storm en vrijdag de 13e. Een ervan is zelf nog nooit gelegd! Ik kan voorlopig weer even voort
Kom toch maar even uit meeleesmodus! Die paardenrace heb ik vorige week in de vakantie gemaakt! Helaas wel nieuw gekocht, maar ik wilde per direct puzzelen dus geen tijd om marktplaats af te zoeken. Vond die ook weer erg leuk om te maken, mijn eerste 1500 stukjes. Had hem in 1,5 dag in elkaar!
HouVanUtopia
Geplaatst: 06-01-16 15:06
Super zeg!
Ik moet ook eens op marktplaats gaan kijken ben alleen bang voor incomplete puzzels
Ik dub of ik nieuwe mp puzzel van gek merk maak of de kruidvat puzzel
xHaithi
Geplaatst: 06-01-16 15:12
Ik heb erg goede ervaringen met van tweedehandssites kopen eigenlijk. Ook al voor erg lage prijzen puzzels op de kop kunnen tikken (eens voor 2 euro een gloednieuwe puzzel van Clementoni). Ik reageer wel enkel op advertenties met 'puzzel nog volledig'. Ik weet dat men daarover kan liegen maar je hebt in ieder geval meer kans dat hij volledig is dan wanneer er staat 'kinderen hebben hem nooit gemaakt'. De kans dat de stukjes dan al eens in het rond hebben gevlogen is mij te groot. Ook vind je regelmatig puzzels online die zelfs nog in het plastic zitten Daar kan je ook naar op zoek natuurlijk.
Ik was met deze bezig: 5000 stukjes, Views of Modern Rome, van Giovanni Paolo Pannini. Je moet wat als je alle andere puzzels al gemaakt hebt, maar het is toch een verrassend leuke puzzel. Ik was nooit zo van de kunstpuzzels, maar dit valt me alles mee.
Wat betreft tweedehands puzzels, ik ben er absoluut geen fan van. Ook al staat erbij dat ze compleet zijn, dan nog is het risico zeer groot dat er stukjes missen . Tenzij ze natuurlijk nog in het plastic zitten, maar zo hele vaak kom je die ook weer niet tegen.
Ik kom ook even meekletsen! Vroeger bij mijn oma veel gepuzzeld maar daarna nooit meer ivm ruimte. Maar n heb ik een grotere kamer en ik zou graag weer eens een puzzel maken . Ook om op te hangen op mijn nieuwe kamertje.
Ik ga morgen winkelen in Amsterdam, heeft iemand tips waar ik heen kan gaan? Ik zoek 1000-1500 stukjes en ik hou van sprookjesachtige taferelen, oude schepen en geschiedenis.
Ghostattack
Geplaatst: 06-01-16 23:45
Je kan sowieso even langs Intertoys? Die hebben vaak best veel puzzels. Je komt vast een filiaal tegen, aangezien er zoveel zitten in Amsterdam Verder zou ik het eerlijk gezegd niet weten.
Ik gebruik altijd de voorkant van de doos ja Ik gaxmaar weer is verder aan mijn jan van haasteren kerstpuzzel kan ik miss vandeweek is een nieuwe halen ergens