Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:28

Huh? Hoe bedoel je? Ik heb een bod gedaan, de verkoper deed een belachelijk tegenbod en nu heb ik een laatste bod gedaan.

Oh wacht, zie nu dat ik 'achterlijk laag' zei. Ik bedoel natuurlijk dat ze veel te weinig gezakt waren.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:31

Aah oke, nu snap ik het! Zo vervelend als ze weinig zakken, dat was bij ons ook het geval...
Met de mededeling dat de rek er nu wel uit was. Uiteindelijk toch het huis kunnen krijgen voor het bedrag dat wij in gedachten hadden, maar het heeft wat biedingen over en weer gekost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:44

Even een egopost. Vandaag is mijn kat van 14 ingeslapen. Ouders huilen, broers huilen, ik huilen maar [naam] kwam erna bij ons langs. Zo lief. Mijn ouders zijn ook echt gek op m.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:42

Anoniem schreef:
Even een egopost. Vandaag is mijn kat van 14 ingeslapen. Ouders huilen, broers huilen, ik huilen maar Jona kwam erna bij ons langs. Zo lief. Mijn ouders zijn ook echt gek op m.

Balen! En wat lief van 'm :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:13

Ach gut, wat sneu, maar wel lief dat ie ff langskwam <3

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 08:24

Grrr, ons eindbod is afgewezen, de verkopers willen 8.500 meer dan ik kan en wil betalen voor het huis. Heb nu aangegeven dat het bod staat tot vrijdag 12:00 uur en dat ik daarna een bod doe op een ander huis. Ben benieuwd of er nog reactie komt...

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:19

Aah wat jammer! 8.500 is ook nog een bedrag waar je niet zomaar overheen stapt... Hopelijk bedenken ze zich alsnog.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:29

Dat is wel een heel absurt tegenbod ja.. Meestal zak/stijg je allebei wel een beetje :j

Hier weer paar heerlijke dagen met vriendlief gehad, alleen jammer genoeg bij mij thuis (inclusief krakend bed) moeten slapen, dus ben blij als we vannacht weer daar slapen O:)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:38

Nou ja Tink, die mensen hebben er ook een bepaald bedrag voor betaald hè. Ik denk dat jij net zo zou mopperen als er iemand bij jouw huis dacht bijna 10 000 onder de vraagprijs te gaan zitten die jij bedacht had :P

Sterkte lieveli, afscheid moeten nemen van poezels is heel naar :(

Vriend was onverwacht bij mij een dag eerder terug voor de verjaardag van zijn neef, dus dat was leuk :) Gisteren zijn we samen gaan hardlopen! Heel burgerlijk en hij gaat veel harder dan ik, dus voor hem was het maar een laf rondje, maar goed. Het was wel gezellig :j Hij kent echt weinig plekken hier rond Delft, dus ik vind het leuk om hem dingen te kunnen laten zien tijdens het hardlopen. Oh en het was ook nog eens lekker weer. Prima! :)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:44

Ik wil ook gaan hardlopen. Maar eerst maar eens conditie opbouwen in de sportschool :') ga zo even naar de sportschool.

We Hebben DONDERDAG Een bezichtiging En Gaan morgen Nog Bellen voor een huurhuis.

*sorry mn telefoon veranderd ineens naar hoofdletters *

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:58

Haha het zag er al gek uit :=
Hardlopen is niet moeilijk hoor, gewoon met kleine beetjes beginnen en dan uitbouwen. En laat jezelf alsjeblieft goeie schoenen aanmeten :)* Kost je effe een bak met geld maar dan heb je tenminste langer plezier van je benen.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:11

Ik vind het er idioot uit zien als ik ga rennen :)) mäar aan de andere kant niemand in dit dorp kent mij (alleen de buren direct naast ons) :))

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:54

:o tijdje geleden dat ik had gevraagd of ik mee mocht kletsen. Als ik jullie verhalen zo lees ben ik de man in de relatie :oo hij is degene die boos wordt om niks alsof hij ongesteld is, waarna hij daarna naar me toe komt om zijn verontschuldigingen aan te bieden terwijl ik geen eens wist waarom hij nou eigenlijk boos was :Y)
ik probeer hem nu ook te motiveren om te gaan hardlopen. DeDoe ik zelf al een a twee keer in de week met een vriend, maar mijn vriend wil ook eens beginnen, alleen heeft hij geen motivatie.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:51

Gewoon doen joh :D let op je houding (mooi recht lopen) en stap met je voeten recht, dus niet uitzwiepen naar de zijkant zegmaar. Dat is beter voor je.

We gaan allemaal sporten met onze vriend, woeoe :D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:12

Magrathea schreef:
Nou ja Tink, die mensen hebben er ook een bepaald bedrag voor betaald hè. Ik denk dat jij net zo zou mopperen als er iemand bij jouw huis dacht bijna 10 000 onder de vraagprijs te gaan zitten die jij bedacht had :P

Sterkte lieveli, afscheid moeten nemen van poezels is heel naar :(

Vriend was onverwacht bij mij een dag eerder terug voor de verjaardag van zijn neef, dus dat was leuk :) Gisteren zijn we samen gaan hardlopen! Heel burgerlijk en hij gaat veel harder dan ik, dus voor hem was het maar een laf rondje, maar goed. Het was wel gezellig :j Hij kent echt weinig plekken hier rond Delft, dus ik vind het leuk om hem dingen te kunnen laten zien tijdens het hardlopen. Oh en het was ook nog eens lekker weer. Prima! :)

Die mensen hebben er jaren geleden (voor de markt instortte) veel minder voor betaald dan ik nu geboden heb. Het huis is bovendien slecht onderhouden en er moet heel veel aan gebeuren. Mijn bod was ook volgens de makelaar van de verkopers heel erg reëel. Ze willen gewoon niet geloven dat het niet meer waard is.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:15

Ah okee :)*
Ik dacht vooral aan een oude kennis van me die trots vertelde hoe ze een perfect onderhouden huis met riant stuk grond voor 2 ton(!) minder heeft gekocht dan de originele koopprijs, enkele jaren terug. Goed, de huizenmarkt was minder toen, maar die mensen zijn er waanzinnig op achteruit gegaan, terwijl ze überhaupt al krap zaten waardoor ze moesten verkopen... Vandaar dat ik dat zei ;) Niks tegen jou verder, sorry als dat zo overkwam.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:40

En over sporten met je vriend: wij rijden samen paard. Stuk gezelliger dan hardlopen, want dan hou ik 'm noooooit bij :(

En niks aan de hand hoor, wilde gewoon even uitleggen dat ik ze niet probeer uit te kleden ;)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 01:23

@tink, je vergeet even dat een huis juist toen een investering was voor de toekomst en je weet verder ook niet hoe hun financiële situatie is. Momenteel staan de huizen vaak al enorm laag in de markt geprijsd, dus is er al niet veel ruimte meer voor speling. Die mensen moeten ook weer een ander huis kunnen kopen of een deel van hun pensioen eruit halen. Ik heb mijn huis ook gekocht voordat de markt instortte en het kan best zijn dat het niet zoveel meer waard is, maar dat houdt niet in dat ik dan dus ook heel makkelijk kan zakken. Vind dat nogal makkelijk gedacht.

Ik vind mannen vandaag even heel stom, die leukerd doet nu weer vaag met appen, word er echt heel moe van _-:(

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:40

hyppolyte schreef:
@tink, je vergeet even dat een huis juist toen een investering was voor de toekomst en je weet verder ook niet hoe hun financiële situatie is. Momenteel staan de huizen vaak al enorm laag in de markt geprijsd, dus is er al niet veel ruimte meer voor speling. Die mensen moeten ook weer een ander huis kunnen kopen of een deel van hun pensioen eruit halen. Ik heb mijn huis ook gekocht voordat de markt instortte en het kan best zijn dat het niet zoveel meer waard is, maar dat houdt niet in dat ik dan dus ook heel makkelijk kan zakken. Vind dat nogal makkelijk gedacht.

Ik vind mannen vandaag even heel stom, die leukerd doet nu weer vaag met appen, word er echt heel moe van _-:(

Maar als het een investering is, dan moet je het of pas verkopen als het ook echt meer waard geworden is (en dat is bij dit huis nu niet het geval) of het in elk geval zo onderhouden dat het niet minder waard wordt. Als ze de kozijnen goed onderhouden hadden bijvoorbeeld en de woning van binnen niet uitgeleefd hadden en ook maar iets aan de tuin gedaan hadden, hadden ze nu inderdaad meer kunnen vragen.
Als ze per se groter willen gaan wonen op een moment dat de huizenmarkt niet meewerkt én de woning in slechte staat aanbieden, kunnen ze toch moeilijk verwachten er winst op te maken...

En hoezo doettie vaag?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:49

Mijn vriend gaat trager lopen voor mij :o Als ie even wil aanzetten doet hij dat gewoon en wacht hij een eindje verder op me. En het motiveert mij ook wel om net dat beetje extra te geven, om niet te laf te zijn. En dat werkt wel goed, in mijn eentje ga ik makkelijk wandelen.

Pff het wordt toch een beetje spannend bij ons. Wij zitten dus allebei bij een studentenvereniging, en ik ga volgend jaar bestuur doen. We zitten met de vereniging in een heel stressvolle periode. Nu heb ik al flink wat besturen langs zien komen, flink wat relaties ook, en eigenlijk overleven alleen degenen die ontstaan in de bestuursjaren zelf (dus dat de niet-bestuurder ook wel weet waar ze aan beginnen, en dat het niet een heel jaar is). Nu weet je natuurlijk nooit of die relaties zonder dat bestuursjaar wél stand hadden gehouden, maar je stressbestendigheid wordt wel echt flink op de proef gesteld. Om maar te zwijgen over dat het een jaar lang voor de bestuurder vooral nemen is, je hebt weinig tijd meer voor de ander, vaak moe enzo. Natuurlijk kun je echt wel tijd voor jezelf nemen, maar ik heb dan ook wel weer zo'n instelling dat als je jezelf een jaar lang aan de vereniging geeft je er ook echt voor moet gaan en niet al je taken vanuit huis doen (wat soms wel kan en sommigen ook doen) of veel laten liggen (wat helaas óók gedaan wordt). Dus ja, ik hoop heel erg dat ik de balans kan vinden. Want ik heb ook echt wel een baantje nodig want mijn financiën zijn drama... Ik hoop heel erg dat ik voldoende tijd voor mijn lieve lieve vent kan vinden... En dat onze relatie het overleeft. Ik denk echt wel dat we het kunnen, maar dat dachten al die anderen vast ook. :( Moeilijk moeilijk moeilijk...
Ohja en hij heeft zelf ook bestuursambities :') Nou ja, het scheelt dat als we komend jaar overleven we een tweede bestuursjaar vast ook wel kunnen. :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 19:00

Onderhandelingen zijn mislukt. We konden het niet eens worden over het laatste verschil van 3.500 euro. Vrijdag naar een ander huis kijken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:42

Hè balen! Maar hopelijk is dit huis wel wat dan. :)

*zwaait naar de Alkmaarders uit dit topic in het voorbijgaan met de bus*

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 10:30

Magrathea schreef:
Hè balen! Maar hopelijk is dit huis wel wat dan. :)

*zwaait naar de Alkmaarders uit dit topic in het voorbijgaan met de bus*

Lang verhaal en een hoop gedoe, maar heel misschien komt het nog goed.

Gisteren was ik ziek en vriendlief heeft me heel lief in bed gestopt. Ook de vakantie ging echt super samen. Zo fijn, het zit echt goed!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:25

*Zwaait terug!*

Jammer dat het nou is stukgelopen, 3500 is toch niet echt een bedrag om het op te laten klappen :n. Wie weet trekken ze nog bij. Als het jullie huis is dan komt het goed en anders is er blijkbaar een leuker huis voor jullie weggelegd :j.

Die leukerd appt gewoon soms helemaal niet, dan word ik het weer zat en ben ik er klaar mee (maar eigenlijk ook niet, want ik vind 'm daar te leuk voor). Dit is een hele goede voor mij om te leren geduld te hebben en niet alles te overhaasten :'). Heb de rest van de week ook niks meer laten horen en nu stuurde hij gisteren toch weer een berichtje en vandaag zitten we weer de hele tijd te appen. Dus ik moet *GEDULD* hebben, heeeeeeeeeel moeilijk :=...

Verder een kloteweek gehad, gedoe/ruzie op stal en ik ben op dit moment gewoon even niet heel erg happy go lucky, dus kan dat even niet hebben :n. Mijn paard wordt deze zomer ingeslapen en ik heb het er best wel behoorlijk moeilijk mee dat ik straks mijn meisje moet missen, maar daar wordt niet echt rekening mee gehouden... Dat krijg je als je zelf altijd iedereen maar opvangt en zelf doorjekkert, als ik het nodig heb realiseren mensen zich dat niet ofzo.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:09

Wat een langzame leukerd heb jij. Wel goede geduldoefening.

We zijn opnieuw in onderhandeling. Ik heb besloten bereid te zijn om wat meer te betalen als zij de keuken die ze nog in opslag hebben staan erbij doen. Spannend!