Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gisteren zijn we samen gaan hardlopen! Heel burgerlijk en hij gaat veel harder dan ik, dus voor hem was het maar een laf rondje, maar goed. Het was wel gezellig
Hij kent echt weinig plekken hier rond Delft, dus ik vind het leuk om hem dingen te kunnen laten zien tijdens het hardlopen. Oh en het was ook nog eens lekker weer. Prima!
ga zo even naar de sportschool.
Kost je effe een bak met geld maar dan heb je tenminste langer plezier van je benen.
mäar aan de andere kant niemand in dit dorp kent mij (alleen de buren direct naast ons)
tijdje geleden dat ik had gevraagd of ik mee mocht kletsen. Als ik jullie verhalen zo lees ben ik de man in de relatie
hij is degene die boos wordt om niks alsof hij ongesteld is, waarna hij daarna naar me toe komt om zijn verontschuldigingen aan te bieden terwijl ik geen eens wist waarom hij nou eigenlijk boos was
let op je houding (mooi recht lopen) en stap met je voeten recht, dus niet uitzwiepen naar de zijkant zegmaar. Dat is beter voor je.
Magrathea schreef:Nou ja Tink, die mensen hebben er ook een bepaald bedrag voor betaald hè. Ik denk dat jij net zo zou mopperen als er iemand bij jouw huis dacht bijna 10 000 onder de vraagprijs te gaan zitten die jij bedacht had![]()
Sterkte lieveli, afscheid moeten nemen van poezels is heel naar![]()
Vriend was onverwacht bij mij een dag eerder terug voor de verjaardag van zijn neef, dus dat was leukGisteren zijn we samen gaan hardlopen! Heel burgerlijk en hij gaat veel harder dan ik, dus voor hem was het maar een laf rondje, maar goed. Het was wel gezellig
Hij kent echt weinig plekken hier rond Delft, dus ik vind het leuk om hem dingen te kunnen laten zien tijdens het hardlopen. Oh en het was ook nog eens lekker weer. Prima!

Niks tegen jou verder, sorry als dat zo overkwam.
hyppolyte schreef:@tink, je vergeet even dat een huis juist toen een investering was voor de toekomst en je weet verder ook niet hoe hun financiële situatie is. Momenteel staan de huizen vaak al enorm laag in de markt geprijsd, dus is er al niet veel ruimte meer voor speling. Die mensen moeten ook weer een ander huis kunnen kopen of een deel van hun pensioen eruit halen. Ik heb mijn huis ook gekocht voordat de markt instortte en het kan best zijn dat het niet zoveel meer waard is, maar dat houdt niet in dat ik dan dus ook heel makkelijk kan zakken. Vind dat nogal makkelijk gedacht.
Ik vind mannen vandaag even heel stom, die leukerd doet nu weer vaag met appen, word er echt heel moe van
Als ie even wil aanzetten doet hij dat gewoon en wacht hij een eindje verder op me. En het motiveert mij ook wel om net dat beetje extra te geven, om niet te laf te zijn. En dat werkt wel goed, in mijn eentje ga ik makkelijk wandelen.
Moeilijk moeilijk moeilijk...
Nou ja, het scheelt dat als we komend jaar overleven we een tweede bestuursjaar vast ook wel kunnen.
Magrathea schreef:Hè balen! Maar hopelijk is dit huis wel wat dan.![]()
*zwaait naar de Alkmaarders uit dit topic in het voorbijgaan met de bus*
. Wie weet trekken ze nog bij. Als het jullie huis is dan komt het goed en anders is er blijkbaar een leuker huis voor jullie weggelegd
.
. Heb de rest van de week ook niks meer laten horen en nu stuurde hij gisteren toch weer een berichtje en vandaag zitten we weer de hele tijd te appen. Dus ik moet *GEDULD* hebben, heeeeeeeeeel moeilijk
...
. Mijn paard wordt deze zomer ingeslapen en ik heb het er best wel behoorlijk moeilijk mee dat ik straks mijn meisje moet missen, maar daar wordt niet echt rekening mee gehouden... Dat krijg je als je zelf altijd iedereen maar opvangt en zelf doorjekkert, als ik het nodig heb realiseren mensen zich dat niet ofzo.