Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die van ons is wel kleiner, maar ook een hoekbank..
) hadden een huis op t oog en deze staat nu onder voorbehoud verkocht..
). Maar in de loop der jaren is Kopenhagen groter geworden en is helemaal om Frederiksberg heen gebouwd. Zodoende is het nu min of meer een onderdeel van Kopenhagen. Een soort van wel de lusten, niet de lasten!
) en ga je niet meer weg.
Of ik wel Nederlands kan...
Heel mooi, en zo blijven jullie allebei in Denemarken
Leuk!! _Nancy schreef:Ik zie net dat mijn zin ook voor geen meter klopt![]()
'Het huis waar de huurders .......... hadden een huis op t oog 'Of ik wel Nederlands kan...
Ik bedoel dus; 'Het huis waar de huurders op het oog hadden'
Wanneer ik iets hoor,, echt géén idee.. Kan alleen maar hopen dat t zo snel mogelijk is.. Ben dat wachten wel beetje beu
Sushilla, wat bijzonder!!Heel mooi, en zo blijven jullie allebei in Denemarken
Leuk!!
Xivura schreef:_Nancy schreef:Ik zie net dat mijn zin ook voor geen meter klopt![]()
'Het huis waar de huurders .......... hadden een huis op t oog 'Of ik wel Nederlands kan...
Ik bedoel dus; 'Het huis waar de huurders op het oog hadden'
Wanneer ik iets hoor,, echt géén idee.. Kan alleen maar hopen dat t zo snel mogelijk is.. Ben dat wachten wel beetje beu
Sushilla, wat bijzonder!!Heel mooi, en zo blijven jullie allebei in Denemarken
Leuk!!
Het huis waar de huurders op het oog hadden klopt geloof ik ook niet helemaal. Tenminste, ik snap er niks van.

_Nancy schreef:\Oja, zeker rustig.. Was dit topic alweer vergeten, haha.
Hier SUPER nieuws!!!! Huurders gaan er 1 april uit, nee geen grap
Zondag heb ik ze zelf maar eens gebeld, omdat contact leggen met hun door de makelaar zo moeilijk bleek..
Hij nam al meteen op!! Geloof dus echt niet dat de makelaar hun gebeld heeft..
Ik vroeg of we bepaalde maten mochten opnemen (is allang niet meer nodig) en of we dus mochten komen kijken..
Dusse... Zondag avond langs gegaan en toen kregen we te horen dat ze er 1 april uit zijn.. Zo blij!
Zaterdag te horen gekregen dat ik een fulltime baan heb bij een kantoor in het dorp, wat straks slechts op 300 meter lopen is.. Nu nog gecombineerd met stage, maar straks dus een mooie fulltime baan.
Hypotheekadviseur weer gebeld, die is gister weer geweest en nu gaat het dus echt beginnen!
Gezamenlijke rekening ligt ook al klaar.
Notaris hebbende uitgezocht, moeten we nog wel ff bellen..
Mijn paard verhuist zondag hierheen, dus heb ik dat al vast geregeld.
Al met al, suuuper stappen gemaakt in korte tijd.
Vandaag eerste werkdag/stagedag, spannend!!