Ik maak ook niet iets vies hoor, maar het was een ideetje voor degene die dat wel willen doen (en om dan in de bokt sfeer te blijven, een echte paardendrol )
Ik vraag me toch werkelijk af quartel waarom je bij een leuke actie zoals dit iets zou willen doen wat waarschijnlijk niet gewaardeerd wordt? Ik hoop werkelijk dat je alleen maar zit te stangen (waar ik je voor aan zie) en niet zo triest bent om echt zoiets te doen.
Ik hoop net als Alwiene dat je de boel een beetje loopt te stangen.. Want als iemand voor mij een pakketje maakt 'smerigheid-ten-top'... Dan ben ik echt teleurgesteld ben ik bang.. We zitten niet meer op de basisschool waar je je surprise zo moeilijk uitpakbaar (in welke vorm dan ook) moet maken....
Dus ook ik hoop dat het een geintje is..
Mira283
Geplaatst: 30-11-14 20:43
Ik maak niets smerig, die tijd ligt achter mij nu
Anoniem
Geplaatst: 30-11-14 20:44
Ik zou daar ook echt niet van gecharmeerd zijn nee... Het idee achter secret santa moet leuk zijn en blijven maar ik ben wel allergisch voor dat soort grappen, niet echt in de kerstspirit maar ik mag toch hopen dat ik geen ranzig pakket binnen krijg, dat zou ik toch heel jammer vinden als op die manier de kerstsfeer nogal wordt verziekt.
Ik gok dat quartel zit te stangen. Een doos vol confetti oid zou ik nog wel om kunnen lachen, maar als er met stroop en poep enzo gekloot zou worden zou ik ook niet per se waarderen
NailB
Geplaatst: 30-11-14 20:55
Ik heb mijn pb ook! Loop een beetje achter in dit topic geloof ik..
Nou, ben het eens met bovenstaande reacties. Ik zit ook absoluut niet te wachten op een ranzig pakketje. Een grapje is leuk. Als dat pakket zo ranzig is laat ik een schoonmaakster komen op kosten van de verzender.