Lekker beauty blogs lezen, beauty vlogs kijken, maskertjes, en zo veel mogelijk relaxen Om de zenuwen voor de uitslag van mijn sollicitatie een beetje Te vergeten
Raineri
Geplaatst: 15-11-14 14:20
saddledancer schreef:
Lekker beauty blogs lezen, beauty vlogs kijken, maskertjes, en zo veel mogelijk relaxen Om de zenuwen voor de uitslag van mijn sollicitatie een beetje Te vergeten
Succes met het solliciteren (en het wachten op een antwoord)!!!
Vandaag probeer ik zo min mogelijk te bewegen (blessure). Dus ik heb een hele ochtend gelezen, toen mijn Frans wat opgefrist (met het oog op sollicitaties) en zo meteen even naar de paarden toe. Straks samen met vriendje gamen, en misschien dan nog wat series kijken.
Wat zal ik blij zijn als ik én werk heb én weer kan dansen/paardrijden/sporten
aim
Geplaatst: 15-11-14 18:14
Spulletjes klaarleggen omdat mijn paard van de Duitse opfok naar Nederland komt
Vanmorgen van 4.00 t/m 11.30 uur gewerkt, naar paard gegaan om eten en pilletje geven, vanmiddag ingestort en nu eten en vanavond misschien weer instorten of dvd kijken.
Mandyy
Geplaatst: 15-11-14 19:40
Hardgelopen, ziekenhuis, honden uitgelaten, bij wedstrijd van 2 stalgenoten wezen kijken, met pony gewandeld, honden uitgelaten, eten gehaald, zo zonnebank, douchen en film kijken.
De hele dag gewerkt, daarna gedoucht en net lekker gegeten. Nu bankhangen en vroeg naar bed. Morgen weer een drukke dag, wedstrijdsecretariaat spelen bij de FNRS wedstrijd op stal.
Ik heb net uitgebreid ontbeten/gebruncht. Nu enkele sollicitaties versturen, dan naar de paarden toe. Daarna mijn Frans wat opfrissen, gamen met vriendje, en mijn boek uitlezen. Oh ja, en koken.