ik zou graag mijn verhaal willen doen/adviezen vragen op gebied van mijn studie. Ik zit een beetje in de knoei met lessen, stage en mijn bachelorproef en weet even niet wat de beste keuze is om te maken.
_mexx_lady_
Geplaatst: 14-10-15 12:23
_mexx_lady_ schreef:
Hallo,
ik zou graag mijn verhaal willen doen/adviezen vragen op gebied van mijn studie. Ik zit een beetje in de knoei met lessen, stage en mijn bachelorproef en weet even niet wat de beste keuze is om te maken.
Ik probeer het even via dit topic. Ik zoek iemand die aardig wat af weet van bloedonderzoekswaarden van mensen. Het gaat niet om ernstige ziekten maar om allergie of intolerantie. Mocht je iemand zijn of iemand kennen die mij hier over meer kan vertellen, hoor ik dat graag via pb.
OneAndOnlyx
Geplaatst: 16-10-15 19:24
Ik zoek iemand waarbij ik mijn verdriet even kan uiten en die me daarna verder kan helpen met dit probleem. Het speelt al een heel tijdje maar ik verwerk het zo ontzettend moeilijk.
Ik zoek iemand waarbij ik mijn hart kan luchten wat betreft ontslag nemen. Ik durf niet, maar ik móet wel. Iemand die kan helpen?
Carrera97
Geplaatst: 20-10-15 15:28
Ik zoek iemand waarbij ik mijn twijfels kan uiten over een recente gebeurtenis op het gebied van vriendschap. Graag iemand van mijn leeftijd (18) of iets ouder.
Carrera97
Geplaatst: 22-10-15 08:59
Carrera97 schreef:
Ik zoek iemand waarbij ik mijn twijfels kan uiten over een recente gebeurtenis op het gebied van vriendschap. Graag iemand van mijn leeftijd (18) of iets ouder.
Ik ben inmiddels voorzien!
Chiave
Geplaatst: 22-10-15 10:28
Chiave schreef:
Ik zoek iemand waarbij ik mijn hart kan luchten wat betreft ontslag nemen. Ik durf niet, maar ik móet wel. Iemand die kan helpen?
Mag ik even stoom afblazen? Voel me een beetje een egoïstisch in het kader van geven en nemen, voor wat hoort wat. Ook even raad of ik me er maar gewoon over heen moet zetten?
Ik zoek een luisterend oor. iemand bij voorkeur van 21+ en wellicht met wat ervaring op het gebied van automutilatie
Suikerspinda
Geplaatst: 30-10-15 12:50
Ik zoek ook een luisterend oor, over het verliezen van mijn baan en emigratie. Ik twijfel enorm wat nu te doen en heb even advies nodig van iemand die er geen belangen bij heeft als ik vertrek danwel blijf.
Suikerspinda
Geplaatst: 30-10-15 23:27
Nissima schreef:
Ik zoek ook een luisterend oor, over het verliezen van mijn baan en emigratie. Ik twijfel enorm wat nu te doen en heb even advies nodig van iemand die er geen belangen bij heeft als ik vertrek danwel blijf.
Ik zoek iemand die even naar mij wil luisteren en misschien zo van buitenaf wat meer kan inbrengen over mijn situatie. Gaat over relatie, liefst iemand die al langer een relatie heeft (en misschien ook meerdere heeft gehad)
Nova3
Geplaatst: 01-11-15 11:56
ElineBungle schreef:
Ik zoek iemand die even naar mij wil luisteren en misschien zo van buitenaf wat meer kan inbrengen over mijn situatie. Gaat over relatie, liefst iemand die al langer een relatie heeft (en misschien ook meerdere heeft gehad)