Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:20

Ik weet niet hoe oud je bent Renee?
Ik zou dit vroeger denk ik ook niet tof hebben gevonden hoor, maar nu ik wat ouder (en wijzer 8-) :')) ben geworden zou ik het geen probleem vinden. Heb liever dat iemand het mij zegt en ik het kan verbeteren...... je doet zoenen omdat je het allebei fijn vindt en als de ander het niet fijn vindt dan hoor ik graag hoe ik het de ander beter kan maken.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:22

Haha wat een verhalen!
Mijn eerste zoen was in een discotheek en die gast was echt naja ik weet niet wat hij aan het doen was, net alsof hij zijn kauwgom kwijt was en die aan het zoeken was ofzo. echt ging nergens over! en niet dat ik wel echt wist hoe en wat maar ik wist wel dat dat niet moest haha!

Ik heb ook een keer tegen iemand gezegd dat hij het beter iets anders kon doen hij deed echt het filmzoenen zegmaar, blub ik ben een vis idee! daarna nooit meer gezien hahaha

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:33

Ik lig echt in een deuk _O-

"Geweldige" date met een jongen die alleen over zichzelf kon praten. Onder tafel smste ik een vriendin of ze me alsjeblieft kon komen redden :') Nou ja, toch maar zelf afgekapt maar hij wilde per se mee fietsen, nou best joh (hij woonde vlakbij) dus ik wilde voor hem langs fietsen mijn straat in (ik reed links, hij rechts), maar dat liet hij niet gebeuren, reed me klem. Ik hakkelde wat en dacht laat ik beleefd drie zoenen geven, daar eh.. dacht hij anders over. Resultaat: een tongzoen op mijn wang. BAH! Krijg ik daarna een smsje dat hij het zo leuk vond en wanneer we elkaar weer zouden zien. Eh... niet? :') Toen kreeg ik een sms dat ik maar goed moest blijven zoeken naar die ideale vent :')

Een andere jongen waar ik eigenlijk helemaal niet mee op date wilde had me over gehaald om toch te daten. We zouden samen een bepaalde trein nemen en ik stond er braaf, maar uiteindelijk reed de trein weg terwijl de betreffende jongen er ook niet was. Was voor mij een mooi excuus om weg te gaan _O- Doeeei. Alle smeek smsjes heb ik genegeerd en heb hem alleen nog verteld dat hij te laat was en kon fluiten naar zijn date :o

En een echte date blunder van mezelf (ik kon mezelf wel vermoorden). Super leuke avond gehad, ik ga weg bij hem zeg nog iets van bedankt voor de leuke avond, vlucht naar mijn fiets en op dat moment pakt hij mijn hand vast en trekt me weer naar binnen en in zijn armen "he Nouk ik vond het gezellig". Ik worstel me los "ja ik ook" en ren naar mijn fiets en ben heel hard weg gefietst. Ehm.. Niet zo handig als je stapelverliefd bent _O- (Gelukkig 1,5 jaar later als nog gezoend en een leuk half jaar gehad :') (duurde even na dat trauma))

Oja, ik ging een keer fietsen met een jongen van een andere wielervereniging. Best prima (hij kwam uit Eindhoven naar Utrecht gefietst, deden samen een rondje daar) en hij zou blijven eten zodat hij niet in de spits met zijn fiets in de trein moest. Nou oké prima. Mijn vader begon al "oh wil je nog een biertje?'. Op een gegeven moment vroeg ik hoelaat hij eigenlijk van plan was de trein te nemen, dat wist hij nog niet. Gelukkig kreeg hij nog een biertje van mijn vader :roll:. Op een gegeven moment heb ik mijn laptop gepakt en dacht dat die hint wel duidelijk was. Uiteindelijk ging ik kijken en gingen er nog twee treinen. Nou ik dacht dat hij de eerste zou nemen, hij dacht daar anders over. Nou oké de laatste dan, maar ik zorgde ervoor dat we ruim op tijd op het station waren. Hij heeft netjes een kaartje gekocht, uiteindelijk komt de trein aan en sta ik al lang en breed bij de deur en krijgt hij het voor elkaar de trein te missen (wtf, ik snap het nog steeds niet).
Woest was ik, maar ik vond het ook zielig om hem daar te laten staan aan het einde van de avond, dus stilzwijgend naar huis gefietst. Stampend kwam ik binnen en mijn moeder heeft me mee naar boven genomen om af te koelen :') en probeerde er een grapje van te maken, maar ik vond er echt helemaal niks grappigs aan.
Nog een tijd op de bank gezeten en toen wilde ik toch wel eens naar bed. Ooh zei hij, ik weet je kamer wel te vinden dan ga ik wel vast. -:(- Mijn kamer??? Hij mocht mooi op de grond in de kamer er naast. De volgende ochtend heb ik hem het huis uitgezet, volgens mijn moeder moest ik hem naar het station brengen, nou ik vond dat hij dat zelf wel kon vinden na de avond ervoor. :o
Laatst bijgewerkt door SplashIsLief op 24-10-14 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Stral

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:48

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:48

Een tongzoen op je wang :')

Ik zit al een paar uur op school te wachtennnnn op mijn date. Die zou ik om 4 uur oppikken op centraal, krijg net een berichtje dat het toch half 5 wordt. Heb nou toch potverdorie wel genoeg gestudeerd :Z

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:53

SplashIsLief schreef:
Oja, ik ging een keer fietsen met een jongen van een andere wielervereniging. Best prima (hij kwam uit Eindhoven naar Utrecht gefietst, deden samen een rondje daar) en hij zou blijven eten zodat hij niet in de spits met zijn fiets in de trein moest. Nou oké prima. Mijn vader begon al "oh wil je nog een biertje?'. Op een gegeven moment vroeg ik hoelaat hij eigenlijk van plan was de trein te nemen, dat wist hij nog niet. Gelukkig kreeg hij nog een biertje van mijn vader :roll:. Op een gegeven moment heb ik mijn laptop gepakt en dacht dat die hint wel duidelijk was. Uiteindelijk ging ik kijken en gingen er nog twee treinen. Nou ik dacht dat hij de eerste zou nemen, hij dacht daar anders over. Nou oké de laatste dan, maar ik zorgde ervoor dat we ruim op tijd op het station waren. Hij heeft netjes een kaartje gekocht, uiteindelijk komt de trein aan en sta ik al lang en breed bij de deur en krijgt hij het voor elkaar de trein te missen (wtf, ik snap het nog steeds niet).
Woest was ik, maar ik vond het ook zielig om hem daar te laten staan aan het einde van de avond, dus stilzwijgend naar huis gefietst. Stampend kwam ik binnen en mijn moeder heeft me mee naar boven genomen om af te koelen :') en probeerde er een grapje van te maken, maar ik vond er echt helemaal niks grappigs aan.
Nog een tijd op de bank gezeten en toen wilde ik toch wel eens naar bed. Ooh zei hij, ik weet je kamer wel te vinden dan ga ik wel vast. -:(- Mijn kamer??? Hij mocht mooi op de grond in de kamer er naast. De volgende ochtend heb ik hem het huis uitgezet, volgens mijn moeder moest ik hem naar het station brengen, nou ik vond dat hij dat zelf wel kon vinden na de avond ervoor. :o

Woooow, wat een eikel! Ik zou echt woest zijn inderdaad, jeetje die had aan mij geen goeie gehad. Ik zou hem daar wel hebben laten staan en dan mag ie zelf maar zien hoe hij thuis komt, dag.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:29

Dan had jij maar mooi terug gefietst! hahaha

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:43

Wow, die laatste is echt erg SplashIsLief! :') Die was echt geen nachtje blijven slapen! ~~}>

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:09

Yonker schreef:
Roeren _O- _O- _O-

Maar waarom het dan niet zeggen??? Ik zou echt niet met iemand samen kunnen zijn die slecht zoent :+

Ik ook niet hoor :') En zeker ook niet met iemand die slecht is in de slaapkamer. Hoe leuk hij ook is, dan houdt het echt op helaas :')

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:33

hahaha geweldig weer !

ik heb ook nog 1..
voor een paar jaar geleden moest ik met mijn vader mee naar amsterdam, om te werken. daar was een jongen die bij de rondvaartboot werkte. bes een leuke jongen om te zien. maar niet mee gepraat, en ook mijn vader niet.

een paar weken later kreeg ik via twitter een volgverzoek. ik kijken wie het was maar kon er niet achterkomen. dus ik stuur een berichtje wie hij was. was het dus die ene jongen. hij wist mijn naam niet en ook niet waar ik weg kwam.. bleek dat hij 2 weken non stop aan het googelen was.

hij wou vragen of ik een keer met hem om date wou. nouja prima toch?
we zouden dan tussen groningen en amsterdam afspreken zodat we beide niet al te ver hoefden te reizen.
zat ik net in de trein, belt hij op dat hij het moest afzeggen omdat zijn vriendin iets had geregeld..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:45

lovemario schreef:
hahaha geweldig weer !

ik heb ook nog 1..
voor een paar jaar geleden moest ik met mijn vader mee naar amsterdam, om te werken. daar was een jongen die bij de rondvaartboot werkte. bes een leuke jongen om te zien. maar niet mee gepraat, en ook mijn vader niet.

een paar weken later kreeg ik via twitter een volgverzoek. ik kijken wie het was maar kon er niet achterkomen. dus ik stuur een berichtje wie hij was. was het dus die ene jongen. hij wist mijn naam niet en ook niet waar ik weg kwam.. bleek dat hij 2 weken non stop aan het googelen was.

hij wou vragen of ik een keer met hem om date wou. nouja prima toch?
we zouden dan tussen groningen en amsterdam afspreken zodat we beide niet al te ver hoefden te reizen.
zat ik net in de trein, belt hij op dat hij het moest afzeggen omdat zijn vriendin iets had geregeld..

Oh, wat erg. Eerst best romantisch dat 'ie zoveel moeite doet om je te vinden en dan is hij even vergeten te vertellen dat hij een vriendin heeft, wat een sukkel :=

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:15

LauraSaskia schreef:
Huh, waarover had ie de eerste keer gelogen dan?
Over nog samenwonen met z'n ex. Hij zei dat hij alleen woonde, maar dat bleek niet zo te zijn.

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:26

Toen ik 14 was een keer naar de bioscoop geweest met een jongen, maar ik had mijn moeder er bewust niks over verteld. Wat bleek, een vriendin van mijn moeder zat achter ons in de bioscoop met haar man en zoon. Dan voel je je wel in de gaten gehouden, dus dat was enigszins ongemakkelijk _O- Al helemaal omdat ik wist dat dit compleet besproken zou worden met mijn moeder. Vast karma omdat ik het mijn moeder niet had verteld :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 09:07

_Lydia_ schreef:
Toen ik 14 was een keer naar de bioscoop geweest met een jongen, maar ik had mijn moeder er bewust niks over verteld. Wat bleek, een vriendin van mijn moeder zat achter ons in de bioscoop met haar man en zoon. Dan voel je je wel in de gaten gehouden, dus dat was enigszins ongemakkelijk _O- Al helemaal omdat ik wist dat dit compleet besproken zou worden met mijn moeder. Vast karma omdat ik het mijn moeder niet had verteld :')

Aawhh knap gênant :(:)

evita2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 09:17

Wat eeeen super leuk topic en lees eigenlijk al vanaf het begin mee. Zelf nooit gedate maar gisteren dus voor t eerst. En toch door dit alles te lezen een beetje bang dat t niet een super afknapper werd enzo. Maar opzich viel alles reuze mee. Hij was niet super spraakzaam maar dat maakte niet zoveel uit door mijn zenuwen heb ik aan 1stuk door vertelt. Wel had ik zelf nogal een fail. Want wou op een stoel gaan zitten alleen ging er prongelijk naast zitten.haha whoepssie. Maar hij moest dr volgens mij stiekem wel om lachen en maakte dr maar een grapje van.

Dus opzich zijn er ook nog niet failende jongens. Hihi

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 14:26

_Lydia_ schreef:

Zoiets heb ik ook meegemaakt toen ik 15 was. Ik had mijn moeder gezegd dat ik bij een vriendin zou slapen, maar eigenlijk ging ik bij mijn toenmalige vriendje slapen. Ik was daar nog geen uur, werd ik boos gebeld dat ik per direct naar huis moest komen. En woest dat m'n moeder was. Weet nog steeds niet hoe ze er achter is gekomen :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 14:30

xRoosss schreef:
_Lydia_ schreef:

Zoiets heb ik ook meegemaakt toen ik 15 was. Ik had mijn moeder gezegd dat ik bij een vriendin zou slapen, maar eigenlijk ging ik bij mijn toenmalige vriendje slapen. Ik was daar nog geen uur, werd ik boos gebeld dat ik per direct naar huis moest komen. En woest dat m'n moeder was. Weet nog steeds niet hoe ze er achter is gekomen :')

_O- Haha

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 14:44

Yonker schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent Renee?
Ik zou dit vroeger denk ik ook niet tof hebben gevonden hoor, maar nu ik wat ouder (en wijzer 8-) :')) ben geworden zou ik het geen probleem vinden. Heb liever dat iemand het mij zegt en ik het kan verbeteren...... je doet zoenen omdat je het allebei fijn vindt en als de ander het niet fijn vindt dan hoor ik graag hoe ik het de ander beter kan maken.

Haha, ik ben toch iets ouder dan jou.. (Zo een 5 jaar)
Is niet heel leeftijd gebonden lijkt me. Als je kort samen bent zou ik het niet waarderen als meneer komt zeggen, je kan niet zoenen laten we daar aan gaan werken..

Maar ik moet zeggen dat ik dit de laatste jaren ook echt niet meer mee heb gemaakt..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:07

Mwah denk dat je wel als je ouder bent wat meer kan relativeren, en dus ook beter met zulk soort feedback kan omgaan :) Maarja dat is natuurlijk ook ieder voor zich.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 01:23

De grootste fail die ik had was toen ik een paar jaar terug een beetje aan het online-daten was. Was een kerel waarmee het wel aardig leek te klikken. Goed, hij typte wel heel, heel, heel errug slecht en leek niet de meest snuggere, maar kwam ook weer niet over alsof er helemaal niets mee te bespreken viel. Dus afgesproken.

De beste man bleek wel echt een hele aardige kerel, alleen... Hij had alles wat we via internet bespraken steeds opgezocht. Wist nergens ook maar iets vanaf. Toen liet ie me zijn tattoo's zien. Hij groot metallica-fan. Wat stond er op zijn arm getatoeerd, met koeienletters? Metallikka... Heb nog even voorzichtig gevraagd of dat een coverband of zo was, maar nee... Het ging om Metallica. Tja. Als je de naam van je favoriete idool al fout op je arm laat zetten, dan vind ik dat toch wel een beste afknapper. Niet verder mee gedated dus.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 09:38

mick75 schreef:
De grootste fail die ik had was toen ik een paar jaar terug een beetje aan het online-daten was. Was een kerel waarmee het wel aardig leek te klikken. Goed, hij typte wel heel, heel, heel errug slecht en leek niet de meest snuggere, maar kwam ook weer niet over alsof er helemaal niets mee te bespreken viel. Dus afgesproken.

De beste man bleek wel echt een hele aardige kerel, alleen... Hij had alles wat we via internet bespraken steeds opgezocht. Wist nergens ook maar iets vanaf. Toen liet ie me zijn tattoo's zien. Hij groot metallica-fan. Wat stond er op zijn arm getatoeerd, met koeienletters? Metallikka... Heb nog even voorzichtig gevraagd of dat een coverband of zo was, maar nee... Het ging om Metallica. Tja. Als je de naam van je favoriete idool al fout op je arm laat zetten, dan vind ik dat toch wel een beste afknapper. Niet verder mee gedated dus.

oh jeetje dat is echt erg :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 10:57

Oei dat is eigenlijk best triest.
Een ex van mij was behoorlijk dyslectisch en maakte dus vaak fouten tijdens het smsen en appen. Nu wist ik natuurlijk dat hij er niets aan kon doen maar ooh wat kon ik me daar toch aan ergeren. Ik denk deels ook omdat ik leerkracht ben dus dan let je daar op de 1 of andere manier toch meer op.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 11:04

Metallikka _O- hahahahaha. Arme vent!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 11:05

Jolien87 schreef:
Oei dat is eigenlijk best triest.
Een ex van mij was behoorlijk dyslectisch en maakte dus vaak fouten tijdens het smsen en appen. Nu wist ik natuurlijk dat hij er niets aan kon doen maar ooh wat kon ik me daar toch aan ergeren. Ik denk deels ook omdat ik leerkracht ben dus dan let je daar op de 1 of andere manier toch meer op.

Dat herken ik heel erg, ik kan me er ook zo aan ergeren

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 11:24

Zoiezo, ik ben geen leraar maar ik kan me ook vreselijk aan slecht Nederlands geschrift ergeren.
Ik reken er niemand op af als ze echt dyslectisch zijn maar als het duidelijk is dat het daar niet aan ligt ben ik altijd geneigd om te gaan verbeteren en geïrriteerd te gaan reageren.