Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:37

Mijn ex is vanmorgen vertrokken.. hadden het 6 weken geleden uit gemaakt en nu is hij weg.. en ik voel me heel leeg -O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:57

Kinke schreef:
je hebt 3 jaar een relatie en hij maakt het per telefoon uit??? Kan ik niet echt normaal vinden.

Wat dacht je van drie jaar lang samen een volwassen en serieuze relatie hebben, maar omdat hij geen confrontatie wil met mij, maakt hij het maar uit via de app. we woonden 110 km uit elkaar dus echt langsgaan was iets moeilijker.. maar ik had expliciet gevraagd om het niet via de app te doen. Deze jongen is 25.
vond dat toch niet zo chique.
Hij had ook liever niet dat ik mijn spullen op kwam halen, hij stuurde ze wel op haha. grapjas.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:29

Ja per telefoon na 3 jaar... dat klopt... ik was zo woest.. dat ik bij de HA medicatie moest halen

Overgens woont hij op 3 kwartier afstand.. maar met een eigen auto had hij best langs kunnen komen imo.

Vrijdag was ik nog bij hem en kreeg ik zelfs nog een nieuw horloge van hem, wat ikal zo lang wilde.
En ik kreeg mijn ring in de juiste maat terug, en hebben we een gezellige avond gehad en heerlijk geslapen en de volgende dag geknuffeld. Ik ben naar huis gegaan en zou hem woensdagavond weer zien..
Normaal kwam hij maandag (vrije dag) maar nu was hij donderdag tot zondag vrij. Dus zouden we dan samen zijn.. Ik hoorde maandag en dinsdag weinig van hem, maar da's gebruikelijk, overdag werk ik en hij 's avonds... Dinsdag avond belde hij... hij wilde praten en wist het niet meer maar hij hield nog wel van mij. Ik zei als je niet wilt dan niet ... maar ik hou nog wel van je... Nou hij wilde er over nadenken en zou woensdag naar me toe komen...
Woensdag morgen kreeg ik een appje, hij wilde niet komen en na wat appruzie zou hij s avonds na zijn werk bellen... dit heeft hij ook niet gedaan... hij wilde rust en tijd om te denken wat hij wilde, continu werd ik genegeerd...
Donderdag zou hij weer contact met me zoeken... weer niks. Toen ik vroeg of hij nog wat zou laten weten kreeg ik een app van hem met daarin kort verteld dat hij me aardig vind maar niet meer verliefd was en dat hij niet wilde bellen... ik heb met vrienden en m'n moeder besproken, alle negatieve punten op een rij gaan zetten.. en ja dat waren er best een hoop maar door de verliefd heid banketstaaf ik daar altijd wel omheen.. van ja maar, en vergaf ik het hem keer op keer...
's avonds heb ik hem aangesproken over de spullen en ben ik onwijs boos op hem geworden.

Daarna met rust gelaten.. hem gevraagt of hij me nog kon bellen.. maar weer niet.. toen zei ik als je niks te verzwijgen hebt kan je best bellen toch?! Toen belde hij toch maar.. ben erg boos geworden en daarna toch wel fijn gesprek gehad..

We zien nog wel hoe we hier uit komen, wat ik prettig vind mag ik doen, langskomen, negeren, appen wat ik prettig vind maakt hem niet uit.. ik weet nog niet wat ik ermee ga doen.. dat zal de tijd wel leren maandag zien we elkaar voor de spullen.

Het gaat wel wat beter, maar we zouden bv vanavond met z'n allen sinterklaas doen en ik ga dus niet meer... Ik voel me deels opgelucht... maar ik ben gewoon zo bang voor de leegte..

Michelleex

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:25

Wauw, ben ik de enige wie zo eenzaam is rond de kerstdagen..
Auwtsj doet alleen maar meer zeer

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:16

Nee hoor meid, van mij in ieder geval een dikke knuffel :(:) ik was dit topic een beetje uit het oog verloren!
Probeer wanneer de leegte te erg wordt wat te plannen, leuke dingen te doen met vriendinnen, zoiets heeft tijd nodig!

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:33

Ja, het gaat wel beter... ik zit op tinder ben ik nu heel erg slecht?

Ik zoek gezellige lotgenootjes om mee te babbelen.

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:44

Je moet nu vooral doen waar jij je wat beter/goed door voelt. Dat is voor iedereen verschillend, de ene kruipt weg in een hoekje en een ander gaat feesten!
Je bent veel te jong om lang verdrietig te zijn!

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:44

Ja, dat is juist wat ik niet wil, lang verdrietig en zielig zijn.
Ik wil er snel over heen komen, en lekker m'n gang kunnen gaan.
Alleen doet het me zeer dat m'n ex helemaal niet toont dat hij er last van heeft.. en ik wel..
Ik hoorde iemand die het pas na een jaar afgesloten had, daar moet ik echt niet aan denken..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:35

Ik heb het nog niet afgesloten Michelleex, en ik moet er zelfs EMDR therapie voor gaan volgen waarschijnlijk. Ik ben dan wel een extreem geval hoor. Ik ben al 1,5 jaar aan het aanmodderen. Inmiddels kost het me langer om over hem heen te komen dan de relatie zelf geduurd heeft :')

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 14:30

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:13

Weten je ouders hiervan, dit is echt een verkeerde jongen..

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:20

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:57

Mijn verhaal hier dan ook maar even neerzetten, ookal is er nog niks over.

Ik heb nu zo'n 3 maanden iets met een man, en ik ben nog nooit zo ontzettend verliefd geweest.
Ik doe alles voor hem en laat alles toe, misschien is dat de fout ook wel.
Na 1 nacht bij hem geslapen te hebben wou hij eigenlijk dat ik bleef en heb ik ook gedaan. Ik moest mee naar familie en vrienden en dat heeft zo 6 weken geduurd. Ik deed in die 6 weken alles voor hem.
En toen opeens kon ik oprotten nadat ik het een keer niet ergens mee eens was. Ik kon m'n spullen pakken en weggaan. Na 5 dagen lang huilen en niks eten wou hij dat ik wel langs bleef komen. Eerst twijfelde ik wat maar besloten er toch voor te gaan. En alles ging goed, het werkte wel. Al was ik toch wel wat teleurgesteld als ik elke keer naar huis ging. Maar dat heb ik er voor over. Het was wel anders allemaal, veel afstandelijker maar nog steeds savonds als we met z'n 2e waren superplief.En nu ineens uit het niks word ik genegeerd terwijl we het afgelopen zondag hartstikke leuk hebben gehad. Hij heeft het super druk dus ik had hem wel aangeboden om hem te helpen zodat ie weer sneller aan het werk kan en dat ik echt niet verwacht dat ie tussendoor even leuk tegen mij gaat doen. Maar dat hoefde allemaal niet en dat werd nogal bot tegen mij gezegd. Dus heb ik gestuurd dat het me speet en dat ik alleen maar lief doe omdat ik weet dat hij het zo druk heeft. Dus daar zit ik dan, mijn excuses aangeboden terwijl ik niks fout heb gedaan, behalve dan mijn hulp aan hem heb aangeboden. En compleet genegeerd. Want ja die blauwe vinkjes op whats app zegt genoeg.

Misschien maak ik me druk om niks, maar het zit me gewoon niet lekker dat hij geen antwoord op mij kan geven maar blijkbaar wel bij z'n vrienden.
En dan zegt iedereen dat je ermee moet stoppen. Alleen ik weet hoe lief hij kan zijn. En ik wil dat terug, en hij ook zegt ie. Maar dat lukt niet echt als je genegeerd word. Dus ik ben weer een beetje depressief en onderweg naar vrienden omdat ik anders alleen maar huilen in m'n bed log omdat ik niet weet wat ik fout doe.

Oja, hij zegt de hele tijd dat ie niks wil en vooral niet serieus. Maar na die 6 weken zei hij dat hij het eerst wel wou. Zoals het eerst was.

3 maanden en een hoop gehuil verder ben ik niks opgeschoten en nog verliefder geworden.

Iemand tips? :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:54

Tips??? Grow some balls! Je weet best dat het echt geen goede vent is, je wilt gewoon de 'lieve momenten'. Er zijn genoeg mannen die en leuk en lief zijn, en niet alleen als het hun uitkomt.
Dus…tieten vooruit, kont naar achteren en op zoek naar een betere.
Ik snap sowieso niet hoe je gek kunt zijn op iemand die je blijkbaar zo verdrietig maakt.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:59

ArinaDiaat: Ook ik zeg, get over it..
Hij gaat niet volledig voor jou, dat moet je zelf niet willen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:01

Je bent geboren met 2 dingen. Je seksuele gezondheid en zelfrespect. Laat dat niet door 1 of andere dickface verpesten!

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:27

Ik ken het ook hoor!!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:04

Helaas mag ik ook weer mee praten .. op dit moment heb ik het idee dat ik gisternacht
in een greppel geduwd ben.
Ik heb sinds 29september een relatie met een hele lieve leuke jongen. Maar door mijn onzekerheid
twijfelde ik soms wel eens. Hij gaf me ook niet altijd 'veel' aandacht in de zin van dat je denkt 'ja, hij
houd van me', dat was af en toe heel erg, en soms totaal niet. Maar daar kon ik mee leven, we kwamen
er wel uit - en als ik bij hem was, was alles goed.

Gister heerlijke dag in de efteling geweest .. gigantisch veel plezier gehad, lekker bij het kampvuur gezeten, gewoon echt als een stelletje. Eindelijk foto's gemaakt, super leuke reacties op fb er over. Eindelijk samen met m'n lieve vriend op de foto, etc ..

Gisteravond lagen we samen op bed gewoon te liggen. En we begonnen een gesprek, was wat gedoe op stal en daar hadden we t over. Vervolgens ging het erover dat ik zoveel waard ben, en zo bijzonder. En mijn probleem was zijn probleem, en hij wilde me overal mee helpen. Gewoon normaal, weet je niet. En ineens slaat het gesprek om, en om ongeveer kwart voor 1 brengt ie in vage woorden er uit dat onze kort(maar krachtige) relatie hier op hield ..

Ik wist niet hoe ik het had .. verdriet, kwaad .. en ik was bij hem thuis en dat is 60km van mij vandaan .. ik kon nergens heen. Geen trein of bus die er reed. In eerste instantie kon ik niet huilen, maar uit eindelijk brak ik .. en hij huilde ook flink. 'Ik wil je niet mee trekken in mijn problemen', en 'Ik ben jou niet waard', zulk soort dingen .. Op een begeven moment om kwart over 2 besloten dat ik naar huis wilde en heeft hij me thuis gebracht (met enige tegenzin).. hij omhelsde me nog .. en toen was ie weg ..
Eigenlijk wilde hij dat ik nog bleef slapen, maar daar voelde ik me totaal niet goed bij.

Het idee dat ik hem nooit meer zal zien .. Nooit meer kan omhelzen .. En al die plannen die we gister en vrijdag hadden gemaakt voor o.a de kerstdagen en oud en nieuw. In één klap .. in vijf minuten gewoon weg. Ene moment word je de hemel in geprijsd dat iemand blij met je is, andere moment besluit degene om je de greppel in te duwen ...

Vanochtend om zeven uur huilend wakker geworden .. en op dit moment ook echt dikke ogen van het vele huilen .. eten gaat erg moeizaam, maar keep going on. Kom er wel weer bovenop, maar jeetje .. ik voel me zo zo zo zo raar .. het is zo moeilijk te geloven ...

Sorry voor mijn jankverhaal ..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 14:24

xDenies :(:) hele onzekere jongen, die kan zo weer voor je neus staan en een uur later na alle liefdesovertuigingen je weer laten vallen. Heel moeilijk. dikke knuffel en probeer wat afleiding te zoeken...

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:36

Jep ik snap je gevoel heel erg!

Vooral omdat je denkt dat alles goed gaat, je hebt het gezellig en niks vermoedend.
En dan plots uit het niks is het opeens mis, dat doet inderdaad heel erg zeer.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:45

Inderdaad .. precies .. dankjulliewel ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 21:09

TS meld zich weer eens, hoe gaat het met jullie?
Heb geen liefdesverdriet momenteel hoor. in tegendeel!!!

Zocht het topic weer op omdat ik dit fijne uithuil lied vond:

Jullie mogen me altijd pb'en!

Denies; dikke knuffel :(:)

Edit; dikke knuffel voor iedereen eigenlijk

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 21:42

Hey, da's Dianna Agron :P

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:24

Ik heb mezelf weer heerlijk ergens in gedompeld.

Zit met een probleempje. Denk er al het hele weekend aan.

Een hele goede vriend van me die ik al zo'n 8 à 9 jaar ken heeft afgelopen augustus bekend dat hij ja.. verliefd op me was. Ik was daar toen nog helemaal niet klaar voor en heb hem afgewezen. Even daarna kreeg hij een vriendin waar hij nu nog steeds mee samen is, maar zij onthoudt hem van zo'n beetje alles. We zitten samen bij een vereniging waar vanalles mee gedaan wordt en hij is nu echt al meerdere keren niet geweest omdat hij van zijn vriendin niet mag.

En nou komt de climax.. ik begin hem volgensmij dus leuk te vinden. Nu. 6 maanden na data dat hij zei dat ie me leuk vond en nu heeft ie een vriendin en kom ik weer aan..

Dit is zo dom -O-

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:41

Ik kan daar maar 1 ding over zeggen. Hij heeft een vriendin, afblijven dus. :j :)