Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Snow_White schreef:Sinds dat ik in Canada woon (in een spinvrije omgeving) dacht ik dat ik eindelijk rustig kon slapen...
Op onze boederij in Nederland hadden wij ook vrij vaak bezoek van een "Tony." Dit ging vrijwel altijd hand in hand met een gevecht met een glas, hopeloze zoektocht als hij kwijt was en dan uiteindelijk toch maar met de stofzuiger in de aanval. Hier heb ik dus wel een licht trauma aan over gehouden..
Niet lang geleden ben ik naar een andere studentenkamer verhuisd en sliep ik de eerste dagen op een luchtbed tot mijn nieuwe bed geleverd werd. Nu kwam ik 's middags thuis na het werk en dacht ik dat er een blaadje op mijn bed lag. Na een grondige inspectie (lees: kijk, schrik, gil, ren) kwam ik erachter dat het blaadje een dode duizendpoot was.. In mijn onderbewustzijn ben ik blijkbaar veel heldhaftiger, want ik had hem best wel bruut vermoord
Het beddegoed heb ik meteen weggegooid want er zaten namelijk 1000 pootjes overal in en op... Ofja, 998, want er zaten er nog 2 op mijn rug geplakt
![]()
Foto van een zelfde soort beest:Spoiler:
[ Afbeelding ]
Sjimbel schreef:Okay!
Aangezien dit het algemene spinvangtopic is kan ik ook hier mijn probleem kwijt..
[ [url=m/nh4v2l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze knapperd zat dus bij mij op de badkamer.. Het probleem, voordat ik klaar was met gillen, huilen, krijsen.. Is deze lieverd tussen de muur en de spiegel gekropen.
Nu ben ik dus heus bang, dat deze vriendelijke vriend daar zijn hele gezinnetje gehuisvest heeft..
Wat nu?
Sjimbel schreef:Okay!
Aangezien dit het algemene spinvangtopic is kan ik ook hier mijn probleem kwijt..
[ [url=m/nh4v2l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze knapperd zat dus bij mij op de badkamer.. Het probleem, voordat ik klaar was met gillen, huilen, krijsen.. Is deze lieverd tussen de muur en de spiegel gekropen.
Nu ben ik dus heus bang, dat deze vriendelijke vriend daar zijn hele gezinnetje gehuisvest heeft..
Wat nu?