Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Qimm

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:56

Wij kunnen heel onbehouwen grappen maken, let wel, grappen. In serieuze aangelegenheden is dat dus niet zo. Ik trek grove/denigrerende opmerkingen ook slecht in the heat of the moment, dan is het ook gelijk over voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:02

Nadat het uit was met mijn laatste ex ben ik een goed 1,5 jaar vrijgezel geweest, toen leerde ik mijn huidige vriend kennen. Maar tussendoor moet je ook wat, en na verloop van tijd FWB opgebouwd met de ex. Nou, kan je verzekeren, zo saai als ons seksleven was toen we samen waren, zo pittig werd het nadien. Niets op tegen, ware het niet dat hij stilaan begon door te slaan in de uitspraken die in de voorgaande posts ook te lezen waren. Hoewel de seks op zich wel aangenaam was, waren die uitspraken toch echt de oorzaak dat ik een fikse afkeer van hem begon te krijgen.

Hij is nog tijdje doorgegaan met berichten sturen toen ik al samen was met mijn vriend, bah. Dingen als "dat voelt hij toch niet dat je bij mij bent geweest". :r Hij weet dat mijn vriend bepaalde periodes weg is, en als hij daarachter komt via via krijg ik ook nog wel eens "een oproepje".

Gewoon walgelijk. Gevolg: ik kan die vent intussen absoluut niet meer uitstaan. zal altijd proberen beleefd te blijven, maar jammer genoeg voor hem moet ik 'm steeds sneller afkappen, ook in normale gesprekken, omdat hij gewoon op mijn zenuwen werkt.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:05

Tja, dat is een van de problemen van een fwb "relatie"

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:06

Ik vind dat ook enorm respectloos Varekaj.

Raar is dat toch, dat de sleur er dan toch insluipt tijdens een relatie maar als deze overgaat het vuur weer terug is. Dan zou je moeten denken dat dat binnen een relatie ook te realiseren moet zijn? Ik ben daar soms wel bang voor.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:08

Wauw wat een knuppel. Ik zou op een gegeven moment wel bot doen zodat het gauw duidelijk is.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:10

Nee hoor, na een relatie is de seks meestal ongedwongen en zonder kopzorgen. Gewoon seks voor seks.
Althans, dat is mijn beleving. Zou het niet snel weer doen :n.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:11

Tussen de breuk en de fwb zat wel ruim een half jaar hoor. We zaten beiden persoonlijk heel slecht in ons vel en dat heeft vooral de das omgedaan. Ook andere visies en dergelijke, dat was niet te verzoenen binnen een relatie maar als fwb hadden we daar dan weer geen hinder van.

En cru gezegd, niet mijn probleem dat ik een relatie kreeg en toen heb afgekapt. Als hij dat had gerespecteerd dan was het nu vast ook nog heel anders geweest. Helaas heeft ie dat greintje verstand niet en wie je dan ook bent, dan heb je bij mij brute pech.

Maw, als ie nu 1 woord fout zegt kap ik 'm inderdaad gelijk af. Vind ie niet zo lollig, ik wel :P

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:22

Heb de laatste 2 pagina's niet neer gelezen maar haha heb me dood gelachen!

Ik krijg hier ook vaak een: "ik heb zin in je" en dat moet ik volgens hem leuk vinden want het is leuk om te horen dat iemand zin in je heeft.. :? :')

Nou uh nee.. en zeker graaien niet. Mijn vriend is heel romantisch maar sommige dingen.. :=

Ja die "ik loop de trap op" trauma heb ik ook!! Altijd. Zo irritant. Haha als ik dan boos word krijg ik een zucht. Nou, zucht maar een eind weg!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:29

Ben ik geheel abnormaal dat ik een - op de goede toon gefluisterde - "ik heb zin in je" heel okay vind? <<)

Maar graaien en in tieten en konten knijpen hoeft ook echt voor mij niet. Dat durft vriendje voor de grap ook wel eens doen, als ik vb. in mijn blootje rondflaneer omdat ik ga douchen. Dan roept hij heel luid BOEMBOEEES en probeert hij aan mijn tieten te zitten :')

Dat is uiteraard niet erotisch bedoeld. Maar ik snap echt niet waarom mannen dat zo leuk vinden; ik grijp toch ook niet in zijn pielemans als hij in z'n blootje is, waar slaat dat nu op?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:46

Eh ik doe dat wel. Als hij staat te douchen trek ik de deur open en roep dan heel hard 'piemel'. Vind het een geniaal ding :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:51

Qimm schreef:
Eh ik doe dat wel. Als hij staat te douchen trek ik de deur open en roep dan heel hard 'piemel'. Vind het een geniaal ding :D

Doe ik ook :') heerlijk :))

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:52

Daar zou ik ook nog wel toe in staat zijn (was het niet dat dan de hele badkamer blank staat)... :+

Maar als hij aan mij mag zitten mag ik ook aan hem zitten toch <<)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:54

palousa_boy schreef:
Ach, ik ben niet vies van een worst hoor O:)

Hier hielden mijn ogen het niet meer droog _O- _O-

Qimm schreef:

Ieeeeeeeeh bloterik!

@ briseis, dat doet hem hier ook hoor :)
vriend woont 300 km hier vandaan, dus het gemiddelde per week halen we niet.
Verder is er voor mij verschil tussen intiem en seks hebben.
alhoewel seks hebben wel weer een overtreffende trap van intiem zijn is.

Ik snap HC ook wel met zijn opmerkingen, we willen allemaal onze hond/kat/pony zo natuurlijk mogelijk houden en voorzien in al hun behoeften.
Dat geldt eigenlijk ook voor mensen, er is een natuurlijke nood(kwam even niet op een ander woord) aan iets en dat wordt soms niet altijd even goed ingevuld. En dat kan een gemis worden, wat erg jammer is. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:55

Echt joh? Ik lig hier helemaal dubbel, zie plaatjes voor me _O- _O-
Dat doe ik echt niet. Ik ben meer van het uitdagen, er snel bijhupsen, even heupjes 3 seconden laten wiegen en met een knipoog er weer uit :). Of een zeepje op de grond gooien en die oprapen voor zn neus :=.

Maar deur open "piemooolllll" roepen en weer weg... Nee, nog nooit gedaan _O-,

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:58

Tja er snel bijhupsen is in onze mini douche echt geen optie. Daar kan amper 1 persoon in, laat staan 2 -O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:00

Soms prik ik er ook even met m'n vinger in, of tegen aan *wiebeldewiebel* :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:01

Qimm schreef:

_O- ik ook.. heerlijk zo je vent plagen _O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:03

_O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:03

Jans schreef:
Qimm schreef:

_O- ik ook.. heerlijk zo je vent plagen _O-

*\o/* *\o/* *\o/*

Ja, zo ben ik ook. Heerlijk! Als hij in bad zit moet ik altijd zo lachen, net een zee anemoon dat ding.

Serieus plagen is natuurlijk ook leuk :Y)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:05

*komt ineens een verhaaltje bij me op van een vriendin die bij d'r vent z'n ding pakte met de ene hand, 2 klopjes erop gaf met de andere hand... "Test test" "ik wil graag de groeten doen aan.." (En verder kwam ze niet ;) )*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:06

Ik vind het ook altijd heerlijk om te vragen 'wat doettie nou?!' alssie bijvoorbeeld ineens beweegt _O- :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:09

Haha ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met die maffe uitspattingen! Ik drum er wel eens mee tegen zijn been, moet hij raden wat ik "drum" en hij doet idd ook dienst als microfoon :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:11

Oh echt heerlijk dit! Lees dit topic met veel plezier!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:13

Echt... _O- _O- Pis zowat in mn broek _O- _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:13

Jans schreef:
Ik vind het ook altijd heerlijk om te vragen 'wat doettie nou?!' alssie bijvoorbeeld ineens beweegt _O- :')

Ik raak in paniek en wordt er bang van :p

In return krijgt hij vaak 'death by boobies' dan duw ik mijn tieten in z'n gezicht in een poging hem te laten stikken. Zwaar lefuh