Nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes! M'n moeder heeft een waardig afscheid gehad, precies zoals ze het wilde. Al hadden we het graag nog 20 jaar willen uitstellen natuurlijk.
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik mijn date van gister heb afgezegd. Had ze uiteraard alle begrip voor en ze heeft me zelfs een kaartje gestuurd. Volgende week maandag gaan we samen lunchen en dan naar haar paarden. Ben benieuwd
fijn dat jullie waardig afscheid hebben kunnen nemen. het is altijd te vroeg.
klinkt als een leuke meid. lief dat ze een kaartje heeft gestuurd. veel plezier op de date volgende week. ietscwaar je je zinnen even kan verzetten.
joyce2
Geplaatst: 28-07-14 09:41
Heel fijn dat het gister een mooi afscheid is geweest
En heel lief dat je date een kaartje heeft gestuurd, dat bewijst toch dat ze heel erg met je meeleeft. Lijkt me een goede basis voor een hele gezellige lunch-date!
Ik heb maandag dus m'n date, heb daar wel zin in, blij dat er toch ook iets leuks is en ze lijkt me echt een hele lieve meid. Ben wel een beetje zenuwachtig, ben namelijk ook heel erg onzeker als het dit soort dingen betreft ben namelijk een aantal keren belazerd dus merk dat ik daar last van heb.