Vrouwen van militairen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 21:03

Allegra schreef:
Ik vind dat er best een middenweg mag zijn. Ik ben getrouwd met zo'n man die de subtiele signalen zoals wij vrouwen die vaak geven gewoon niet ziet. Als ik hem niks vertel en maar aanneem 'dat hij dat heus wel weet' kom ik bedrogen uit, hij staat er gewoonweg niet bij stil. Als ik hem vertel waar ik moeite mee heb, dan probeert hij er rekening mee te houden en is de situatie voor ons allebij prettiger. En betekend echt niet dat ik continu loop te benadrukken hoe zielig ik mezelf vind. Ook pas ik me aan aan het moment waarop ik die dingen wil bespreken. Ik doe dat niet voor een belangrijke missie bijvoorbeeld. Het liefst helemaal niet als hij weg is, liever ervoor of erna. Maar soms zit het hoog, en dan moet je je tegen je partner kunnen uiten. Je weet waar je aan begint is zo kort door de bocht... Je weet pas hoe je iets gaat ervaren als je er middenin zit.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan, mooi verwoord! :j

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:13

Ik heb net te horen gekregen dat mijn vriend voor 4,5 maanden weg gaat binnenkort... -O- :(

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 14:30

Jeetje Suus dat is balen, moet hij al snel weg of kunnen jullie je nog even voorbereiden?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:40

Urona447 schreef:
Jeetje Suus dat is balen, moet hij al snel weg of kunnen jullie je nog even voorbereiden?

Nee we hebben nog 2-3 maanden gelukkig!

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:08

Suus__ schreef:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vriend voor 4,5 maanden weg gaat binnenkort... -O- :(

Sterkte! mijne gaat ook weer een keertje weg

loesje4600

Re: Vrouwen van militairen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:55

Sterkte suus, ik heb liever binnen paar maand. Dan zit je de tijd niet zo uit te wachten.... die van mij gaat in sep pas

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:42

Sterkte suus! Moet er niet aan denken, 4,5 maand weg...
Mijn vriend zou ergens in periode juni-september voor 2 maanden weg moeten, kijk daar nu al tegenop, ben hem nog nooit langer dan 3 weken "kwijt" geweest.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 12:36

Thanks meiden!!

@ Hanna, ja ik heb precies hetzelfde... wij zijn ook nooit langer dan 3 weken van elkaar vandaan geweest. Zie er ook best tegenop.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 12:36

Sterkte meiden!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:52

Mijn vriend moet de dag of 2 dagen na kerst weg. 6week of langer

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:54

Die van mij moet in augustus 4 maand weg , heb het liever ook alvast gehad haha. Kan me wel goed voorbereiden dus dat scheelt.

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:36

Die van mij komt na 3 maanden eindelijk bijna thuis,
Gelukkig nog net voor de kerst. :)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 22:34

Wat fijn Gashmiron!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 23:16

Jeetje dames, succes allemaal met alle mannen die voor langere tijd weg gaan!
Hier is vriendlief ook weg voor 3 weken, met de feestdagen wel thuis maar kort daarna weer weg voor 5 of 6 weken...

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 10:38

Sterkte allemaal meiden! Ik heb hier al even niet meer gekeken, maar ik gok dat ik jullie wel weer kan gebruiken straks haha :D de mijne gaat vannacht/morgenochtend weg voor bijna 5 maand. Eerste uitzending voor ons allebei ook dus echt nog geen idee wat te verwachten, maar we gaan het meemaken!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 11:05

Succes Jodie, zal wel een pittig dagje vandaag voor jullie zijn!

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:30

Sterkte aan degene waarvan man/vriend weg is met de feestdagen, dat lijkt me al helemaal ellendig. Zeker zo met oudjaar-avond... Dat is gelukkig hier niet het geval, dat kunnen we samen vieren

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 20:41

Poeh sterkte en succes Jodie!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 09:45

Is het allemaal een beetje meegevallen het afscheid Jodie of viel het erg tegen?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 18:39

Viel me onwijs mee! Z'n ouders enzo waren heeel verdrietig en wij dachten telkens van het komt vast nog bij ons, maar we waren gewoon ons oude vertrouwde zelf vanochtend en hebben zelfs nog tegen elkaar gezegd van goh, is het raar ofzo dat we niet zo dramatisch zijn nu? :') maar voelde verder goed en hij is ook al veilig aangekomen daar. Ik denk dat ik het over een tijdje pas ga voelen, maar het afscheid zelf was echt geen probleem. Is denk ik toch al snel als ze zovaak weg zijn, zal pas na een tijdje een gevoel hebben van duurt lang :D denk ik.

Feestdagen baal ik op zich wel van ja! Ik ben echt gek op dingen vieren en hij is er nu niet met de feestdagen, oud&nieuw, ons 3-jarig 'jubileum', mijn 25-jarige verjaardag en z'n eigen verjaardag. Maargoed de tijd vliegt dan wel vaak weer voorbij in zulke periodes dus dat overleven we ook wel weer!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 21:10

Ik vind het knap van jou en jullie hoor Jodie! Denk dat het mij niet zou lukken om voor zo'n lange tijd afscheid te nemen zonder een traantje te laten... Inderdaad wel balen dat je de feestdagen en verjaardagen zonder elkaar moet vieren, maar inderdaad beter om er niet al te veel bij stil te staan denk ik...

Hier vriendlief nog op oefening, maar al 2 dagen 'van de radar'. Woensdagavond belde hij en sindsdien niks meer gehoord, zn telefoon staat ook uit. Hij zal vast weer eens onverwacht op bivak zijn (gebeurt eigenlijk elke oefening wel een keer) en ook al maak ik me niet echt zorgen, echt helemaal fijn voelt het toch ook weer niet haha. Hopelijk hoor ik snel weer wat :-)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 21:57

Fijn dat het meeviel Jody! Fijn om te weten dat hij veilig is overgekomen, het aftellen naar zijn terugkomst kan nu gaan beginnen.

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:34

Bij mij biggelde de tranen bij het afscheid flink over m'n wangen :+
Maar daarna eigenlijk weinig dipjes gehad gelukkig, misschien 3 keer dat ik in tranen ben geweest.
Na familieweekend weer helemaal alleen naar dat lege huis, toen had ik het wel even zwaar.

Maar gewoon zorgen dat je lekker veel van huis bent, geen tijd heb om jezelf verdrietig te gaan voelen, dan komt alles goed.
Voelde ik me even niet lekker jn m'n vel ging ik even naar familie/vrienden en zo ben ik de tijd wel goed doorgekomen.
Al had je mij vantevoren verteld dat ik zo weinig momenten zou hebben dat ik er even doorheen zat had ik je echt niet gelooft haha.
Stiekem toch wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch zo geflikt heb :D
Al moet ik zeggen dat ik niet weet wat ik zonder mijn lieve hondje zou moeten die ik overal mee naartoe heb gesleept haha :Y)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:01

Jodie_ schreef:
Sterkte allemaal meiden! Ik heb hier al even niet meer gekeken, maar ik gok dat ik jullie wel weer kan gebruiken straks haha :D de mijne gaat vannacht/morgenochtend weg voor bijna 5 maand. Eerste uitzending voor ons allebei ook dus echt nog geen idee wat te verwachten, maar we gaan het meemaken!

Dankje & jij ook! Je bent van harte welkom!
Waar gaat hij heen?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:01

Laura1589 schreef:
Ik vind het knap van jou en jullie hoor Jodie! Denk dat het mij niet zou lukken om voor zo'n lange tijd afscheid te nemen zonder een traantje te laten... Inderdaad wel balen dat je de feestdagen en verjaardagen zonder elkaar moet vieren, maar inderdaad beter om er niet al te veel bij stil te staan denk ik...

Hier vriendlief nog op oefening, maar al 2 dagen 'van de radar'. Woensdagavond belde hij en sindsdien niks meer gehoord, zn telefoon staat ook uit. Hij zal vast weer eens onverwacht op bivak zijn (gebeurt eigenlijk elke oefening wel een keer) en ook al maak ik me niet echt zorgen, echt helemaal fijn voelt het toch ook weer niet haha. Hopelijk hoor ik snel weer wat :-)

Dat laatste is wel herkenbaar.. :o