Ik heb nu een lapis lazuli, jammer dat ik bovenstaande nu pas zie!
Kentaro
Geplaatst: 14-05-14 19:26
Erg mooie steen, de lapis!!
Sing, ze zijn schitterend!!
Goed idee om kaarten te kiezen met pendel! Ik heb een hele mooie set kaarten en pik er af en toe een keer een uit (voel er helaas niet iets van gloeien bij ) Ik ben heel benieuwd wat het doet met de pendel!
Darkness85
Geplaatst: 14-05-14 19:37
Erg mooie pendels sing!! De haren moeten nog even drogen, ze komen morgen of overmorgen jou kant op.
Petrichor heeft net een reading van mijn paard gedaan. Echt zo leuk. Heb info gekregen over z'n gezondheid en voer. Ga er echt wat mee doen..
Hele stomme vraag misschien maar staan er dingen in die je bekend voorkomen? Heb dat jaren geleden al eens willen doen maar twijfelde altijd aan de uitkomst van zo iets, omdat in een keer weet ik niet hoeveel mensen dat deden en het meer een rage leek (voor een paar jaar terug).
Darkness85
Geplaatst: 14-05-14 19:56
Van het voer klopte sowieso. Hij heeft jeuk door te veel suiker. En zit met mn handen in t haar wat ik m in godsnaam niest voeren. En hij heeft ook elk jaar mok. Dus dat klopt ook. Bij mij klopte het eigenlijk allemaal...
Is een pendel een soort Harry Potter staf? (The wand chooses the wizard), of kies je gewoon een mooie en dat werkt net zo goed.
Kaitlyn
Geplaatst: 14-05-14 19:59
Darkness85 schreef:
Van het voer klopte sowieso. Hij heeft jeuk door te veel suiker. En zit met mn handen in t haar wat ik m in godsnaam niest voeren. En hij heeft ook elk jaar mok. Dus dat klopt ook. Bij mij klopte het eigenlijk allemaal...
Oh wel interessant dus.
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 20:14
Hé wat een leuke reacties dankjewel!
Nee een Harry Potter staf is gewoon fantasie, daar is de hele film ook op gebaseerd.
Hoe gaat het pendelen bij de mensen die door dit topic zijn begonnen?
Ja dat begrijp ik haha! Maar in die film kan je niet zelf je toverstaf kiezen, die kiest jou omdat ie bij je past. Is dat met een pendel ook zo? Dat ie niet werkt of protesteert als hij niet bij je past?
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 20:20
Oh sorry ik begreep je verkeerd. Als je naar een winkel gaat heb je vaak een grote bak met stenen, als je kijkt is er vaak een steen die jouw aandacht trekt. Dat is de steen die bij jou past. En of hij jou dan heeft gekozen of jij hem dat is dan maar de vraag hahah.
Ja een verkeerde steen kan verkeerde invloed hebben, maar meestal kom je niet in aanraking met een verkeerde steen omdat je er niet door aangetrokken word.
Anoniem
Geplaatst: 14-05-14 20:51
Da's interessant zeg!
Ik heb thuis twee stenen liggen in de vorm van een hartje, gekregen van een goede vriendin maar er zit geen (mogelijkheid voor) een kettinkje aan, kan je er ook een touwtje om binden of zo? Of is dat niet goed.
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 22:35
Zo mijn healingstones pendels en gewone edelstenen liggen bezaaid over de vensterbank!
Echt in de volle maan leggen die handel word de werking van de steen nog beter.
Danique dan kan die niet vrij uit bewegen, gewoon een pendel kopen of bij de Tuinen een steen met hangertje kopen.
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 23:01
Pff ik heb hier een edelsteen maar ik weet gewoon echt niet welke dit is! Hij is doorzichtig net als de bergkristal maar er zit een vleugje heel zachtblauw grijzig door heen. Het staat mij bij dat hij een goede werking heeft op depressies.
Ik heb een jaar geleden ongeveer een tijdje gependeld met een ketting met een spekstenen hanger, maar wil me er nu toch graag verder in gaan verdiepen en een pendel aanschaffen. Er zijn verschillende edelstenen die me wel aanspreken, maar ik blijf het lastig vinden wat nou echt goed bij mij past. Dus als iemand nog tips heeft, graag!
Petrichor, is het niet toevallig celestien?
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 23:28
Leuk dat je mee komt kletsen! Ja dat dacht ik eerst ook al alleen is deze steen verder zo goed als doorzichtig.
Ik kan morgen anders wel voor je kijken welke steen bij je past.
Nog een vraagje, als ik het pendelen later ook bij de paarden wil gebruiken, is het dan slim om een pendel te nemen die goed bij het paard past, bij mij past of maakt dat niet uit?
donnar
Geplaatst: 15-05-14 00:30
Bij mij ligt het er op dit moment zo bij:
Vandaag ook over het voer van Dublin gependeld, ik voer nu nog 100g muesli hesta mix light energy van St Hippolyt, Microvital van St Hippolyt en magnesium met lijnzaadolie om het te mengen. Er kwam uit dat hij op dit moment niet meer nodig heeft dan de magnesium, ik geef hem er nog een bodempje muesli bij zodat hij het kan eten en meer krijgt hij niet.
Ook gependeld of er nog edelstenen op dit moment geschikt voor mij zijn en nu geen.
Iemand enig idee wat voor steen dit is? Mijn broer had deze vroeger als kind zijnde altijd om. Ik had altijd een onyx. Maar wat dit er voor een is weet ik niet. Maansteen misschien?