Ha, dat klopt ook nog. Ik ben 4 keer gevallen waarvan 2 keer voor de deur De 3de keer was helaas midden op een overvol station en de 4de keer in een druk stadspark
sunnybellami
Geplaatst: 18-06-14 21:33
Jup.. IK heb echt een hekel aan het begin stuk bij mn huis. Gelukkig ben ik binnen paar minuten op het alsfalt.
De dag dat ik m´n board binnen kreeg ging ik meteen ´s avonds boarden in het donker in het park. Het waaide en het regende maar ik MOEST en zou m´n board uit proberen... tot er een tak op het pad lag die ik dus niet zag omdat het donker was. BAM daar lag ik m´n hele hand lag open. Dus ik heb het hard afgeleerd om ´savonds als ik niets meer kan zien te gaan boarden
Vandaag kijken of ik touw ergens kan scoren voor het maken van een longboard sling. Zoiets lijkt mij toch wel erg handig. Alleen nog even kijken waar ik dat touw vandaag ga toveren
Elke breedte is dik genoeg voor het doeleinde, alleen hoe breder, hoe meer comfortabel natuurlijk. Als je van plan bent er nog iets omheen te maken, voor je schouder, kan je dat best pakken.
Ik heb mijn longboardsling af! superblij mee! Ik heb 2 metalen ringen gebruikt, 1 karabijnhaak en iets van 1.20m 10mm doorsnede nylonkoord. Met de karabijnhaak kun je de lussen die om de trucks gaan vast maken aan de metalen ringen en op deze manier om je schouder hangen. Dit werkt ook makkelijk als je aan t longboarden bent. Lastig om zo uit te leggen. Probeer asap fotos te plaatsen als jullie dat willen.