"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:19

Gini schreef:
Toch best wel "gek" dan dat het meisje uit het openingsfilmpje een hoog niveau heeft (en waarschijnlijk dus al ettelijke maanden/jaren ermee bezig is) en dan toch nog 'zo' dik is.

ja daar dacht ik ook aan. maar ik denk ik zeg het niet. want je weet de reden niet.
misschien wat ze eerst nog dikker. of is ze een tijd gestopt en ook aangekomen en heeft ze het daarna weer opgepakt. je weet het nooit.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:22

Het schijnt nogal moeilijk te snappen te zijn dat het gewoon de kunst is hoe je iets brengt en dat het soms beter is niet alles te willen zeggen. (niet tegen jou speciaal hoor chelle_dorA),je brengt t normaal)

Want natuurlijk is het logisch dat je niet alles mooi of leuk vindt.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:56

chelle_dora schreef:
Niemand zegt toch dat ze 'vies' is ómdat ze iets aan haar lichaam wil doen? Woorden verdraaien is niet zo netjes toch.. Ik vind het knap dat ze het kan, maar zelf vind ik het geen mooi beeld om naar te kijken. Neemt niet weg dat ik het knap vind, en erken dat het vast een zware sport is, maar ik kijk niet uit mezelf graag naar dikkere mensen. Ongeacht de sport hoor, want sumoworstelen vind ik ook weinig charmants aan en mensen die paardrijden met 110 kilo vind ik ook niet leuk om te zien. Mag toch? Tis echter niet vies om af te vallen. Dat juich ikzelf wel toe, zouden meer mensen moeten doen. Maar mooi om te zien vind ik het niet. En dat mag, mensen hoeven niet alles mooi te vinden..

Ik verdraai helemaal geen woorden.

Er word meerdere keren in het topic gezegt dat ze er "vies" uitziet door haar gewicht.
Ze kan slechts in een duikpak en een tent aan in die paal gaan hangen. Bij bepaalde sporten hoort speciale kleding. Op een manege wordt ook verwacht dat je een rijbroek draagt en geen strandjurk.

Je moest eens weten hoeveel mensen dik blijven JUIST door de blikken of opmerkingen die ze krijgen als ze naar de sportschool gaan. Sterker nog, ik krijg ontzettend veel verzoekjes voor personal training of ze kunnen trainen wanneer de sportschool gesloten of rustig is omdat andere mensen hun anders vies aankijken. Sommige krijgen zelfs maatschappelijke hulp omdat ze in het openbaar steeds opmerkingen krijgen of vies aangekeken worden.

Petje af, dat ze schijt heeft aan de mensen die commentaar hebben en gewoon haar sport doet waar zij plezier in heeft om haar figuur en gezondheid te verbeteren.

Natuurlijk hoef jij haar niet mooi of aantrekkelijk te vinden, er zijn ook duizenden mensen die jou niet mooi of aantrekkelijk zullen vinden. Maar waarom moet er dan meteen een pijnlijke opmerking achteraan?

Stel je eens voor dat je in een ITP topic hier op bokt opmerkingen zou krijgen als
"Ik vind je maar vies om naar te kijken met je smerige blonde haar"
"Leuk paard, maar wat zie jij er vies uit met je grote neus, kun je volgende keer een masker op zetten want dit hoeft niet zo open en bloot?"

Natuurlijk zijn dat extreme voorbeelden, maar het is wel de realiteit voor meisjes zoals in het filmpje.

Bhriseis

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:13

Mooie posts Raponsje +:)+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:43

Raponsje schreef:
Ik doe even een UPje.

Dit meisje heeft 1 maand lang paaldans lessen gevolgd, dit is het resultaat voor haar lichaam.
[ Afbeelding ]

Het is dus een sport waar je een slanker en strakker lichaam van krijgt. Maar het meisje in de video is "vies" omdat ze iets aan haar gewicht en conditie wil doen en daar voor haar comfortabele kleding bij draagt?

Je verdraait wel een hoop... Ze is niet vies omdat ze iets aan haar gewicht wil doen. Dat zegt volgens mij niemand hier. Maar ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen steeds :O

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:50

Ze moet voor haar sport dit soort blote kleding aan, anders kan ze haar sport niet beoefenen want dan valt ze uit de paal.
Mensen vinden het vies om haar in deze outfit te zien, dus word ze als vies gezien omdat ze haar sport wil beoefenen.

Natuurlijk is ze niet vies omdat ze wil afvallen.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:51

open zijkanten zijn niet nodig hoor ;)
gewoon hemdje en broekje zijn voldoende.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:02

Ik heb begrepen dat t wel handig is vanwege het huidcontact

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:12

minikatje schreef:
open zijkanten zijn niet nodig hoor ;)
gewoon hemdje en broekje zijn voldoende.

En dan moet ze dr topje optillen

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:33

Snoevie schreef:
Ik heb begrepen dat t wel handig is vanwege het huidcontact

handig, maar niet echt noodzakelijk ;)
heb niet het hele filmpje gezien, maar zie ook niet echt iets waarbij ze de open kanten gebruikt.
imo is het niet nodig, heb zelf ook aan de paal gehangen en de keren dat ik dan toevallig iets mn hemdje moest optillen waren minimaal :)

vind een hemdje en broekje bij alle dames mooier staan, ik ben gewoon niet zo van het bloot.
Behalve bij mijn love-interests ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:40

Fiffill schreef:
Raponsje schreef:
Ik doe even een UPje.

Dit meisje heeft 1 maand lang paaldans lessen gevolgd, dit is het resultaat voor haar lichaam.
[ Afbeelding ]

Het is dus een sport waar je een slanker en strakker lichaam van krijgt. Maar het meisje in de video is "vies" omdat ze iets aan haar gewicht en conditie wil doen en daar voor haar comfortabele kleding bij draagt?

Je verdraait wel een hoop... Ze is niet vies omdat ze iets aan haar gewicht wil doen. Dat zegt volgens mij niemand hier. Maar ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen steeds :O

Dit dus. Niemand vind dr vies OMDAT ze wat aan haar gewicht wil doen. Dat zegt niemand.

Dat mensen mij ook vies zullen vinden, dat zal best hoor. Heb een mega litteken nu lopen en mensen vinden het heel interessant om ernaar te kijken. Ik heb geaccepteerd dat dat menselijk is en iedereen een andere standaard van mooi heeft. Ik vind veel vet in combinatie met erg naakt niet mooi. Afvallen op een sportieve manier vind ik goed, absoluut niet vies. En dat bedoelde ik dus met woorden verdraaien, men vind het afvallen niet vies, het actief gewicht verminderen door sportief bezig te zijn wordt niet vies gevonden.

Als iemand wil zeggen dat ik een lelijke neus heb, stom kroeshaar heb of een lelijk borstbeen heb als ik een topic open, moeten ze dat gerust doen. Ik zet mezelf op internet op dat moment met foto's of film en ben me er dan zeer van bewust dat niet iedereen me zo mooi zal vinden. Kan je dat niet hebben, dan moet je je lijf niet op internet zetten met foto's of video's. Dus als iemand wil zeggen dat mn neus te groot is, ze gaan hun gang maar. Slaap ik niet minder om hoor. Risico van het online tentoonstellen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:44

Is zeker het risico,mee eens. Je hebt altijd mensen die dingen niet zo tactisch brengen.

En minikatje,met je eens hoor ;) :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:49

In de eerste 30 seconden van het filmpje zijn er twee oefeningen waarbij je huidcontact aan de zijkant kan gebruiken voor extra grip: de flatliner en Jade split.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:50

Lijkt me overigens best pijnlijk!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:06

het zelfde als ik in het verleden commetaar zag verschijnen op mannen met een rijbroek aan, een strakke ja die rijbroeken zitten nu eenmaal zo.

tjonge moeten die dan gaan rijden in een wijde tuinbroek omdat men geen strak gedeelte bij het kruis wil zien...

(of bij vrouwen schijnt dat liplezen te heten?? zei mijn kennis net..)

turners en wel meer sporters hebben dat wel strakke kledij

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 00:21

chelle_dora: Er staat boven je laatste post precies uitgelegd wat ik bedoel.
Misschien moet je dat eerst even lezen. ;)

En trouwens, al ligt ze morgen in een bikini aan het zwembad, who cares?
Voor wie moet ze zich verstoppen. Ook zij leeft maar één keer.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 07:37

Ze moet zich verstoppen voor die walgelijke maatschappij waar we in leven raponsje.

En ja, ik vind haar ook niet mooi om naar te kijken, maar hoevaak ik bij ITP denk "meid, wat zonde van de foto"... Dat ga ik ook niet zeggen. Denk ook nergens "ze had meer aan moeten hebben" of iets als dat, ik denk nooit "had die maar..." want dat vind ik onzin, iedereen moet doen waar die zin in heeft.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:11

speciaal voor raponsje nog even mijn oude post inclusief bikini :P.
minikatje schreef:
ze bedoelt van de 14-jarige sprieten ;)

ik hou van gezonde vrouwen, deze vrouw valt voor mij in de catagorie niet zo gezond wegens haar gewicht, dan kan ze zelf prima eten en bewegen.
mijn persoonlijke mening, ik vind dit niet prettig om naar te kijken. Zal het nooit zelf opzetten en voor dit topic kan ik best een filmpje uitzitten en het superknap vinden dat ze het kan.
maar zal het nogsteeds niet zelf opzetten.

Mag ze daarom niet paaldansen?
tuurlijk wel, ze danst maar een eind rond voor een knaak :D
Vind het geweldig als mensen plezier hebben en dingen doen die ze leuk vinden.
Maar ik zet ook geen voetbal op, hoeveel lol die mensen ook hebben.

als ze 20 kilo afvalt is ze imo een prachtige gezonde dame en dan kijk ik met plezier haar filmpjes, gewoon omdat ik van gezonde mensen houd.
mijn persoonlijke mening.

Als mensen zeggen dat ze sproeten foeilelijk vinden, tjah daar kan ik ook niet wakker om liggen.
Die heb ik nu eenmaal en met de huidige zon zijn ze explosief aan het vermenigvuldigen.
Dit filmpje valt voor mij boven de grens van prettig kijken, andere mensen mogen hun gang gaan.

zoveel smaakjes zoveel mensen

Mogen zwaardere mensen dan niet meer in bikini lopen?
Tuurlijk wel, waarom niet?
maar ik ga ook geen filmpje opzetten van zwaardere mensen in bikini.
Als ze bij een zwembad rondlopen, so be it. Kan mij daar niet aan storen.

@ liesje paaldansen is ook niet erotisch, weet je wat voor blauwe plekken je krijgt.
schaafwonden/eelt etc, die paaldansclubs zijn niet voor niets zo slecht verlicht :+

@dakotah, nuance is voor kinderen soms erg moeilijk waardoor ze alleen de basis meekrijgen.
vet eten=> je wordt dik
Dikke mensen=> Veel eten gehad.
kinderlogica ten top.
Vind het mooi dat jij dan een ouder bent die de nuance wel kan doorgeven aan haar kinderen :)

@ Ayashe, zolang het figuurlijk blijft :+

edit: bijgevuld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:13

Raponsje schreef:
chelle_dora: Er staat boven je laatste post precies uitgelegd wat ik bedoel.
Misschien moet je dat eerst even lezen. ;)

En trouwens, al ligt ze morgen in een bikini aan het zwembad, who cares?
Voor wie moet ze zich verstoppen. Ook zij leeft maar één keer.

Ik zit op m'n mobiel dus je uitleg zal me ontschoten zijn, sorry hoor. In je eerdere berichten kwam je namelijk wel erg verdraaiend over.

Ik zeg niet dat ze zich in een donker hok op moet sluiten of zich niet mag vertonen aan de buitenwereld of wel? Als je mijn berichten goed leest lees je namelijk dat ik overgewicht met andere sporten ook geen fijn beeld vind om naar te kijken. Ze moet zich vooral niet tegen laten houden, maar als je iets online zet is er een risico dat je 'besproken' wordt, nietwaar? En troost je , of je nou 60 of 160 kilo weegt, vind het allebei niet mooi in zo'n klein pakje maar dat heeft met mijn eigen voorkeuren te maken. Ik zeg niet dat die mensen zich niet mogen vertonen maar daarmee hoef ik het ook niet waanzinnig aantrekkelijk te vinden. Het ging mij erom dat het dus heel sterk leek alsof je woorden aan het verdraaien was, want afvallen en sporten juich ik alleen maar toe en ik erken dus echt wel dat het een zware sport zal zijn. Maar daar is ook alles mee gezegd.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:09

Raponsje schreef:
Ze moet voor haar sport dit soort blote kleding aan, anders kan ze haar sport niet beoefenen want dan valt ze uit de paal.
Mensen vinden het vies om haar in deze outfit te zien, dus word ze als vies gezien omdat ze haar sport wil beoefenen.

Is lezen echt zo moeilijk?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:25

Fiffill schreef:
Raponsje schreef:

Is lezen echt zo moeilijk?

Dat vraag ik me af ja.
Want je leest over mijn uitleg heen.

Je snapt zelf ook wel dat ik niet bedoel dat ze vies is omdat ze graag wil afvallen.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:26

@Minikatje: jouw mening is prima, toch?
Je hoeft niet alles mooi te vinden en zet er dan inderdaad geen filmpje van op als je het niet wilt zien.

Maar er zijn veel mensen in dit topic en op bokt en het internet in het algemeen die vinden dat ze vies, walgelijk en weet ik veel wat is omdat ze zich niet thuis met de gordijnen dicht verstopt en dát vind ik te gek voor woorden dat mensen dat zelfs durven denken.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:31

Ik applaudisseer deze mevrouw. :))
Vanochtend in de sportschool ook een jongedame, zeker 100 kg. De mannen om me heen smoezen, want ja, zij was toch wel erg stevig. Zelfs één kerel die het lef had om aan mij te vragen hoe lang ik dacht dat het zou duren voordat zij mijn figuur zou hebben. Die heb ik toch ook even verteld dat ik het überhaupt ontzettend goed vind dat ze komt sporten. Velen blijven gewoon lekker lui op de bank zitten met een zak chips en maar klagen. En dát zijn de mensen die tegen mij zeggen 'Pff, ik wou dat ik jouw figuur had' en 'Hoe doe je het toch?' Gatver, ik vind zulke mensen zo vervelend. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:34

Na 21 pagina's denk ik, ik ga ook eens kijken...

Zie ik een vol slanke dame iets doen wat ik absoluut niet kan en dit is iets wat je pas kan doen na veelvuldig oefenen, kracht en spierbeheersing hebt. knap.

Nu is paaldansen ook iets wat sexy is voor het herenvolk en dames het ook leuk vinden om op deze manier een sexy dans en voorstelling te geven.

Vergeten de dames in dit topic even niet dat deze dame voor heel veel manvolk en zeker bepaalde culturen heel erg sexy is?

Dit is geen ranke amazone die een mooi plaatje op een Z paard geeft...

Ik vind het rete knap en absoluut een heel vrouwelijke vrouw! Inderdaad vol slank, maar dames de meeste mannen willen iets zachts in hun armen, dat vinden ze vrouwelijk en zien graag de vrouwelijke wulpse contouren.

Zij is echt een Rubens vrouw, niks mis mee, niks vies, niks NoGo....overigens is de overgrote groep vrouwen van dit postuur....

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:37

Saskiaatje schreef:
Ik applaudisseer deze mevrouw. :))
Vanochtend in de sportschool ook een jongedame, zeker 100 kg. De mannen om me heen smoezen, want ja, zij was toch wel erg stevig. Zelfs één kerel die het lef had om aan mij te vragen hoe lang ik dacht dat het zou duren voordat zij mijn figuur zou hebben. Die heb ik toch ook even verteld dat ik het überhaupt ontzettend goed vind dat ze komt sporten. Velen blijven gewoon lekker lui op de bank zitten met een zak chips en maar klagen. En dát zijn de mensen die tegen mij zeggen 'Pff, ik wou dat ik jouw figuur had' en 'Hoe doe je het toch?' Gatver, ik vind zulke mensen zo vervelend. >;)

Wat onwijs triest zeg,komt ze sporten,wordt er nog gel*ld. Goed dat je wat gezegd hebt zeg _/-\o_

Ik heb er bij mijn sportschool gelukkig weinig last van,of ik hoor t gewoon niet,kan ook :')