ze bedoelt van de 14-jarige sprieten

ik hou van gezonde vrouwen, deze vrouw valt voor mij in de catagorie niet zo gezond wegens haar gewicht, dan kan ze zelf prima eten en bewegen.
mijn persoonlijke mening, ik vind dit niet prettig om naar te kijken. Zal het nooit zelf opzetten en voor dit topic kan ik best een filmpje uitzitten en het superknap vinden dat ze het kan.
maar zal het nogsteeds niet zelf opzetten.
Mag ze daarom niet paaldansen?
tuurlijk wel, ze danst maar een eind rond voor een knaak
Vind het geweldig als mensen plezier hebben en dingen doen die ze leuk vinden.
Maar ik zet ook geen voetbal op, hoeveel lol die mensen ook hebben.
als ze 20 kilo afvalt is ze imo een prachtige gezonde dame en dan kijk ik met plezier haar filmpjes, gewoon omdat ik van gezonde mensen houd.
mijn persoonlijke mening.
Als mensen zeggen dat ze sproeten foeilelijk vinden, tjah daar kan ik ook niet wakker om liggen.
Die heb ik nu eenmaal en met de huidige zon zijn ze explosief aan het vermenigvuldigen.
Dit filmpje valt voor mij boven de grens van prettig kijken, andere mensen mogen hun gang gaan.
zoveel smaakjes zoveel mensen
Mogen zwaardere mensen dan niet meer in bikini lopen?
Tuurlijk wel, waarom niet?
maar ik ga ook geen filmpje opzetten van zwaardere mensen in bikini.
Als ze bij een zwembad rondlopen, so be it. Kan mij daar niet aan storen.
@ liesje paaldansen is ook niet erotisch, weet je wat voor blauwe plekken je krijgt.
schaafwonden/eelt etc, die paaldansclubs zijn niet voor niets zo slecht verlicht
@dakotah, nuance is voor kinderen soms erg moeilijk waardoor ze alleen de basis meekrijgen.
vet eten=> je wordt dik
Dikke mensen=> Veel eten gehad.
kinderlogica ten top.
Vind het mooi dat jij dan een ouder bent die de nuance wel kan doorgeven aan haar kinderen

@ Ayashe, zolang het figuurlijk blijft

edit: bijgevuld