Vriend met een andere nationaliteit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fangio

Re: Vriend met een andere nationaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 11:02

Hey Eulogy, jij ook hier ^^

@ Sushilla, Klinkt leuk! Die 2 klokken vind ik ook echt een gaaf idee, kun je meteen zien of het een goede tijd is om te skypen met je schoonfamilie of niet ;) Maar die verkoper had het inderdaad niet helemaal begrepen als hij je een station liet zien :+ Is via internet kijken ook niks? Ik weet dat in Zweden mensen ook veel via internet hun auto verkopen, maar hoe dat in Denemarken is weet ik eigenlijk niet.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 21:57

Ja, ik kijk ook regelmatig op internet. Maar ik ben ook niet zo'n held met auto's en techniek. Deze garage is via via vrienden van mijn baas. Dus net wat betrouwbaarder. Gelukkig hebben ze me van de week terug gebeld dat ze wel een klein autootje hadden. Een peugeut 107! Voor een redelijke prijs, dus volgende week even gaan kijken!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 22:15

Spannend. Leuke autootjes hoor. Heb een aygo.Is bijna hetzelfde.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 07:28

Sushilla: Wat een mooi idee van die twee klokken! Praktisch ook als je wilt Skypen of bellen, hoef je niet helemaal op te zoeken wat de tijd daar is.
Die was ook niet slim bezig dan zeg, die auto verkoper := hopelijk tref je volgende keer wel iemand die het een beetje snapt. Ik rij thuis meestal in de Twingo van mijn moeder rond, dat is best een klein, maar fijn autootje.

Eugoly: welkom hier :) ik herken jouw naam van de lange afstandstopics :P

Wij zijn net verhuisd overigens. Gemeubileerd appartement, dus over meubels hoefden we ons niet druk te maken, hooguit een beetje ermee schuiven. We moeten nogsteeds veel van onze eigen spulletjes uitpakken en inruimen, maar we zijn zo druk geweest met dingen (bijv internet, haha) regelen en de omgeving verkennen, dat we daar nog niet echt aan toe gekomen zijn. We wonen er ook pas officieel sinds gister :P

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 16:11

Fijn Jetske, lekker een eigen plek ^^

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:35

En is het gelukt suchilla?

Oe wat goed Jetske! Heerlijk samen! Op je eigen plekje. Wij zouden dat graaaag willen! Jaloers hoor!

Welkom bij de club Eulogy

Leuk Fangio! Altijd leuk om te horen ;) Alleen met dit weer kom ik niet zo hard vooruit :P

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 01:43

Wat leuk Jetske, lekker samen een plekje!

Vandaag weer een kijkdag gehad van de bouw van ons huis.
Het wordt echt mooi! Zo met de authentieke gevel enzo en de plinten buiten. Echt een Rotterdamse herenhuiswoning in een nieuw (groter) jasje!
Alleen is de oplevering weer een maand opgeschoven, nu eind maart.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 19:27

Ik heb vandaag een autootje gekocht! Het autootje wat ik op het oog had werd ineens zo'n 2000 euro duurder dus dat viel een beetje buiten mijn budget. Dus ik moest ineens met spoed op zoek naar een andere vierwieler. Ik ging ergens kijken (in mn eentje...) en de verkoper vroeg of ik wilde proefrijden. Nouja gelijk maar gedaan, pittig ding. Zeker vergeleken met de 'soort van taxibus' waarin ik momenteel rijd.
Ik wilde er eigenlijk een nachtje over slapen, maar hij kon hem niet voor me reserveren. Dus gelijk maar de knoop doorgehakt. Volgende week kan ik 'm ophalen.

Komt ook helemaal mooi uit, want zondag krijgen we de sleutel van ons appartement!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 19:46

Wat gaaf Jess, lijkt me echt leuk om je huis zo te zien 'groeien'.
En gefeliciteerd Sushilla! Alles lekker voor elkaar zo te horen met je appartement en auto ^^

Hier gaat het allemaal wel zo z'n gangetje, was samen met vriendlief naar de emigratiebeurs gegaan. Bizar hoeveel verschil er in zat tussen de landen met de informatie e.d. die je er kon krijgen. Bij sommige stands echt hele goed geholpen en bij andere wisten ze echt niks.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 20:30

oh wat interessant zo'n emigratiebeurs.

Ik vind het echt knap dat enkele van jullie dit durven te doen hoor. Ik durf alleen het land uit voor vakantie!