Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alwiene schreef:Zit al de hele dag een beetje te volgen, echt zo leuk dit! Ik zou ook heel erg de neiging hebben om te gaan kijken in het hok, máár ik zou net als jij het gevoel hebben dat ik valsspeel als ik niet alle stukjes zou hebben. Dilemma dilemma.
NatasjavE schreef:Alwiene schreef:Zit al de hele dag een beetje te volgen, echt zo leuk dit! Ik zou ook heel erg de neiging hebben om te gaan kijken in het hok, máár ik zou net als jij het gevoel hebben dat ik valsspeel als ik niet alle stukjes zou hebben. Dilemma dilemma.
Het is DE rede waarom mijn man hier niet aan begint.....romantisch genoeg maar getrouwd met een vrouw die TE nieuwsgierig is.
Alwiene schreef:Zit al de hele dag een beetje te volgen, echt zo leuk dit! Ik zou ook heel erg de neiging hebben om te gaan kijken in het hok, máár ik zou net als jij het gevoel hebben dat ik valsspeel als ik niet alle stukjes zou hebben. Dilemma dilemma.
Alwiene schreef:[
LOL. Ik heb geen man, maar een vriendin, en die zie ik dit al helemaal niet doen, die verzint dat niet eens. Zou dat komen omdat ze wel ooit man was? Bij ons ben ik juist eerder het type die dit zou verzinnen. Niet dat ik romantisch ben (verre van denk ik haha) maar ik hou wel van een geintje en dit soort plannetjes passen mij wel. Mijn vriendin is in Mei jarig, wie weet laat ik me wel inspireren hihi