vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:04

Vervelend dat je paard het nog niet zo naar zijn zin heeft, geef het tijd, komt vast goed! Anders eens kijken of hij met een ander paard kan staan?

Wel logisch dat je hem ergens ook mist, je bent toch heel lang samen geweest. Je moet je hele leven opnieuw inrichten en dat kost tijd.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:58

TS we zijn een paar dagen verder: hoe gaat het met je?

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 16:16

Het gaat steeds beter, nog wel wat contact gehad met hem over spullen en ons. Hij mist me vooral vanwege mijn inkomen en dat hij nou alles (betaal nog keurig mee aan de hypotheek hoor) alles alleen moet betalen. Hij is boos omdat ik niet tot het eind van het schooljaar wil wachten met alles in gang zetten.

Binnenkort ga ik met de vader van een vriend praten die hypotheekadviseur is. Zodat ik weet wat me te wachten staat en wat de mogelijkheden zijn.

Ik hoop snel van alles af te zijn. Ben er al wel klaar mee eerlijk gezegd. Met hem en zijn familie

Hij probeert zo nu en dan me wel weer klein te krijgen maar het lukt hem niet.

Ik was volgens zijn moeder dan wel niet het helderste kaarsje van de kandelaar (ze vond me dom dus), maar ik ben helder genoeg om te vertrekken :j.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:17

Ik vind het juist goed van je dat je nu al weg bent. Had je dan een paar maanden doodongelukkig in huis moeten zitten omdat hij er anders last van ondervindt?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:19

some1 schreef:
Ik was volgens zijn moeder dan wel niet het helderste kaarsje van de kandelaar (ze vond me dom dus), maar ik ben helder genoeg om te vertrekken :j.

Whut?! _O-

Ben je ook weer lekker vanaf :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:19

Nou je mag blij zijn dat je daar vanaf bent zeg. En hij heeft het dus niet van een vreemde, anderen kleineren :+
Klinkt een beetje als mijn ex, er ging een wereld voor me open toen ik wat met mijn huidige vriend kreeg!! Die leek ineens een mega gentleman! Ok is hij ook wel een beetje maar ik was echt gewend om idd gekleineerd te worden op alle gebieden. Juist vanuit zijn eigen onzekerheid :j

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:25

Oh jeetje.... Vind t wel 'n mooie uitspraak.... Maar als ze t over jou zeggen, wordt je daar natuurlijk niet blij van.

Knap hoor hoe je je er doorheen slaat. En eigenlijk wel fijn dat hij nu al weer wat van zijn slechte kant laat zien. Bevestigd alleen maar dat jij de juiste beslissing hebt genomen....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:27

En hoeraaaa jij bent van hem en zijn familie af! Je bent toch geen melkkoe voor het geld....

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:34

some1 schreef:
Het gaat steeds beter, nog wel wat contact gehad met hem over spullen en ons. Hij mist me vooral vanwege mijn inkomen en dat hij nou alles (betaal nog keurig mee aan de hypotheek hoor) alles alleen moet betalen. Hij is boos omdat ik niet tot het eind van het schooljaar wil wachten met alles in gang zetten.

Binnenkort ga ik met de vader van een vriend praten die hypotheekadviseur is. Zodat ik weet wat me te wachten staat en wat de mogelijkheden zijn.

Ik hoop snel van alles af te zijn. Ben er al wel klaar mee eerlijk gezegd. Met hem en zijn familie

Hij probeert zo nu en dan me wel weer klein te krijgen maar het lukt hem niet.

:oo :oo

Zei ze dat echt?! Ohmygoody!

(wel een briljante uitspraak trouwens)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:35

Weet je wat jij moet denken TS? Kreeg die tip laatst zelf ook ;)

Wat is de overeenkomst tussen een vaas en je vriend/schoonfamilie?

Ze kunnen allemaal kapot vallen!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:43

Fijn om te lezen dat juiste beslissing is

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:56

wauw toch maar beter dat je van ze af bent dan :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:01

Wat een familie, liever kwijt dan rijk moet je maar denken.. jeetje wat een egocentrische familie, althans zo oogt het.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:02

Fijn dat je zo bevestigd wordt in je keuze! Is enerzijds pijnlijk... been there done that, maar op termijn heb je er echt het meeste aan dat je met twee benen in de realiteit staat. Je zult soms zeker denken dat je hem mist maar denk er eens over na, op termijn, dat je niet de persoon mist maar de mooie momenten die jullie samen hadden. Die momenten mag je koesteren, die waren mooi, maar de ellende woog er niet tegen op, denk daar maar aan! Zet 'm op meis, het is niet makkelijk en het zal ook nog wel zwaar worden maar je komt hier sterker weer uit en vertrouw op jezelf +:)+

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:43

Wat een opmerkingen... van hem over dat hij je geld mist en van je ex-schoonmoeder... nou ja zeg! Ik denk altijd maar dat de mensen die zoiets zeggen zelf het meest dom zijn.

Maar hij mist je dus verder niet om je persoon, maar alleen je geld en het ongemak komt nu even slecht uit... weet je meteen zeker dat je inderdaad een goede keuze hebt gemaakt. Kwa verwerken misschien alleen maar handig dat ze zo reageren.

Heel veel sterkte, hopelijk zijn jullie dat huis zo kwijt of kan hij je op de een of andere manier uitkopen en kan je het echt af gaan sluiten.

Succes en heel veel sterkte met dit alles!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:10

Jeetje wat een opmerking van hem en zijn moeder, weet je gelijk dat je de goede keuze hebt gemaakt!
Als hij je alleen mist om financiele redenen geeft het wel aan hoe kansloos hij is... hij denkt alleen maar aan zichzelf.

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 12:27

Hij heeft het niet zo gezegd. Alleen wel dat het saai is (wat in mijn ogen iets heel anders is dan iemand missen) en zegt dat ik hem in een financiële crisis achterlaat en dat kan echt niet. Toen ik zei dat hij mij het gevoel gaf dat wanneer geld geen issue zou zijn geweest hij het prima zou vinden zei hij niks meer en sindsdien niks meer van hem gehoord. Wat het voor mij bevestigd.

Ik heb vandaag ff een mindere dag. Vanavond zou ik eigenlijk gaan stappen met zijn broer, schoonzus en nog een stel andere. Hij had eigenlijk niet zo'n zin en we konden het niet betalen volgens hem.
Nu ga ik niet meer mee, want dat zou raar zijn. Maar hij gaat vanavond wel. Dus ik dacht: dan zoek ik afleiding en ga ik met een andere vriendin de stad in, maar helaas kan niemand :n

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:19

some1 schreef:
Ik heb vandaag ff een mindere dag. Vanavond zou ik eigenlijk gaan stappen met zijn broer, schoonzus en nog een stel andere. Hij had eigenlijk niet zo'n zin en we konden het niet betalen volgens hem.Nu ga ik niet meer mee, want dat zou raar zijn. Maar hij gaat vanavond wel. Dus ik dacht: dan zoek ik afleiding en ga ik met een andere vriendin de stad in, maar helaas kan niemand :n

jullie kunnen het niet betalen maar hij gaat wel????????

laten vallen als een baksteen die knul......en niet meer mee gaan stappen...ook niet als alleen maar vriendjes...

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 13:23

Ik denk dat als we nog samen waren niet zouden zijn gegaan of wel gegaan maar niks kunnen/mogen drinken.

Ik ging met hun al niet meer mee. Had gehoopt dat ik met een van m'n andere vrienden ergens anders naar toe had kunnen gaan voor afleiding. Merk dat ik bezig moet blijven. Maar helaas kan niemand :n. Dus nog even iets anders verzinnen om de avond door te komen.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:31

Lekker koken voor je ouders omdat ze je zo goed hebben opgevangen? Een taart bakken met veel chocolade? Je paard extra vertroetelen? Een jankfilm opzetten en je helemaal leeghuilen zodat je morgen weer met frisse moed er tegenaan kunt?
Zet m op! :(:)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:48

Balen zeg dat je nou net vanavond niemand kunt vinden om wat mee te kunnen gaan doen. Hopelijk kun je iets leuks voor jezelf vinden om te doen. Anders zijn bovenstaande tips ook wel helpend denk ik :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:14

Geen bokker bij je in de buurt die je afleiding kan geven??? :D Als ik in de buurt zit, je bent van harte welkom hoor :j Noord Oost NL :+ Zit maar een paar KM over de grens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:22

Ts, ik heb een tijd mee gelezen.

Vind heel knap van je wat je heb gedaan. En inderdaad, doe een oproep op fb of Bokt en vast wel iemand die een avond vrij heeft!

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:38

Als het bij mij in de buurt is heb ik ook tijd!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:47

Ik lees al de hele tijd stil mee, ook je vorige topic, en wil toch even aanbieden; Ik ben morgenavond in Nijmegen, geen idee waar je woont maar ik spreek graag even af als je dan geen invulling hebt :)