Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 
some1 schreef:Het gaat steeds beter, nog wel wat contact gehad met hem over spullen en ons. Hij mist me vooral vanwege mijn inkomen en dat hij nou alles (betaal nog keurig mee aan de hypotheek hoor) alles alleen moet betalen. Hij is boos omdat ik niet tot het eind van het schooljaar wil wachten met alles in gang zetten.
Binnenkort ga ik met de vader van een vriend praten die hypotheekadviseur is. Zodat ik weet wat me te wachten staat en wat de mogelijkheden zijn.
Ik hoop snel van alles af te zijn. Ben er al wel klaar mee eerlijk gezegd. Met hem en zijn familie
Hij probeert zo nu en dan me wel weer klein te krijgen maar het lukt hem niet.
Ik was volgens zijn moeder dan wel niet het helderste kaarsje van de kandelaar (ze vond me dom dus), maar ik ben helder genoeg om te vertrekken.

some1 schreef:Ik heb vandaag ff een mindere dag. Vanavond zou ik eigenlijk gaan stappen met zijn broer, schoonzus en nog een stel andere. Hij had eigenlijk niet zo'n zin en we konden het niet betalen volgens hem.Nu ga ik niet meer mee, want dat zou raar zijn. Maar hij gaat vanavond wel. Dus ik dacht: dan zoek ik afleiding en ga ik met een andere vriendin de stad in, maar helaas kan niemand
. Dus nog even iets anders verzinnen om de avond door te komen.