chelle_dora schreef:Gohya noemde echter telefoontjes over vermissen, niet verdwalen. Verdwalen kan iedereen overigens met de eerste keren OV. Ik ben de eerste paar keren dat ik zelf ging treinreizen ook echt wel een paar keer goed verdwaald en ik kan nog steeds af en toe de weg niet vinden op de drukkere perrons.
betekent niet dat ik het huis niet uit mag.
En een kind met autisme standaard met een 3 jarige peuter vergelijken vind ik ook niet netjes, weet niet wie die vergelijking maakte maar als een "normaal" iemand die maakt (zonder kinderen, wat ook een doodzonde is want dan weet je er blijkbaar niks van hoe het voelt) wordt je getackled en zijn dat ook gewoon mensen. Maar een ander mag die vergelijking wel trekken.
Als het daadwerkelijk iemand is met het niveau van een 3jarige peuter horen ze ook nog niet op school te zitten, dat kunnen ze dan ook niet aan imo.
Edit: maar wat ik al zei, ik vind het een beetje jammer worden dat er overal alleen maar wordt gezegd kan niet, kan niet, kan niet!!!! en verdere oplossingen of hulp wordt niet eens op gereageerd.
Mensen worden daar ook niet echt gemotiveerd van om nog oplossingen te zoeken voor een ander.
nu snap ik je beter, bedankt