"Voel je je al heter?"
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mingming schreef:Nope schreef:Oh ik heb er meerdere. Slechte gewoonte om gauw nog even onder autorijden te texten.
Komen ze:
Je moeder is h.oer
Gayscene
Likt het hier?
Sex je zo
Moest zijn:
Je moeder is hier
Hahaha
Lukt het hier?
Text je zo
Hoe kun je nou van Hahaha dat maken
waarschijnlijk heb ik dan heel scheel getypt ofzo 
Steffiee_ schreef:tegenwoordig maakt mijn telefoon van woorden met ''ch'' altijd China
Ja dat is China zo!!
mingming schreef:Nope schreef:Oh ik heb er meerdere. Slechte gewoonte om gauw nog even onder autorijden te texten.
Komen ze:
Je moeder is h.oer
Gayscene
Likt het hier?
Sex je zo
Moest zijn:
Je moeder is hier
Hahaha
Lukt het hier?
Text je zo
Hoe kun je nou van Hahaha dat maken
Kaus schreef:Steffiee_ schreef:tegenwoordig maakt mijn telefoon van woorden met ''ch'' altijd China
Ja dat is China zo!!
Heb je een Samsung?
Ik weet niet of het bij iPhone ook kan, maar bij Samsung kun je instellen vanaf hoeveel letters je het woord aangevuld wilt laten worden. Ik heb dat op 3 letters staan, dan maakt ie van 'ch' dus ook geen China meer.
Edit; rare dubbelpost?
Drukte gewoon op verzenden, staat er niks, wil ik m wijzigen en druk ik weer op verzenden, plaatst ie m dubbel?
Kan m nu ook niet meer wijzigen.
Steffiee_ schreef:Ik heb inderdaad een Samsung!
Galaxy s3, maar zou echt begot niet weten voor hoever ik dat zou moeten veranderen.
Verder verander ie bijna nooit woorden! Soms is een enkele keer.
Kaus schreef:Steffiee_ schreef:Ik heb inderdaad een Samsung!
Galaxy s3, maar zou echt begot niet weten voor hoever ik dat zou moeten veranderen.
Verder verander ie bijna nooit woorden! Soms is een enkele keer.
Als het hetzelfde werkt als bij mij zo:
Instellingen
Landinstellingen en tekst
Samsung toetsenbord
XT9 geavanceerde instellingen
Woordaanvulpunt
En dan doe hoeveelheid letters selecteren waarbij je wilt dat ie aanvult. 3 werkt bij mij het beste
twerken is wel erg ja