Sheran: oei
Misschien heeft hij nog niet helemaal door dat het gedaan is tussen jullie? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Allemaal emoties en verdriet maar reuze gezellig hoor.
maar snap het wel
ik zou dat juist heel fijn vinden, zolang duidelijk is dat het echt uit is.
. Nouja, ik zie wel wat ervan komt... ik zou het erg fijn vinden om vrienden te blijven. Het lijkt me alleen lastig als de een de ander heel graag terug wil.
) Maar ik denk wel dat twee exen vrienden kunnen zijn. Zolang je beide wel op één lijn zit. Ik kan me heel goed voorstellen dat je elkaar zou willen zien als hij straks in nederland is, helemaal omdat je elkaar 6 maanden niet gezien hebt. Misschien juist om het af te kunnen sluiten. Naja zo denk ik er over :p ieder moet zulke dingen natuurlijk voor zich weten, iedereen heeft zijn eigen gevoelens in zulke situaties
Ik hoop dat je er zelf uit kunt komen Sheran, een relatie van 9 jaar is niet zomaar iets.
Knap hoor!!
nogmaals sterkte en succes ermee! 

volgende week vrijdagavond vliegen we en zaterdagmiddag 12u NL tijd komen we aan, heel onwerkelijk dat het nog maar een paar dagen is alhoewel ik er ook wel heel veel zin in heb
blijkbaar was zn bankpas maandag op weg naar werk ingeslikt dus hij moet een nieuwe halen
niet dat ik hem waarschijnlijk veel ga zien morgen want hij gaat jagen enzo maar kan in ieder geval toch twee nachten tegen hem aan kruipen en hopelijk gaan we morgenavond, eindelijk, naar Catching fire
HouVanUtopia schreef:Dat is al bijna. Wat moet dat heeeeeeeerlijk zijn na 6 maanden zeg!
Wauw al bijna 3 jaar. Gefeliciteerd!
Ik kan helaas deze week pas op vrijdag naar mn mannetje. Mag vrijdag extra werken. Stuurt die net dat die ziekjes is voel ik me zo schuldig dat ik niet morgen al kan komen. Maar hopen dat hij morgen fris en fruitig wakker wordt
haha
kan je lekker samen van je weekend genieten