Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:04

Ik ben terug van weggeweest. Wat gaat zo'n lang weekend toch snel voorbij.

Sheran: oei :(:) Misschien heeft hij nog niet helemaal door dat het gedaan is tussen jullie?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:04

Klinkt stom, maar ziet hij het ook als 'het is uit' of als 'we hebben een meningsverschil'?

Sheran

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:06

Hij ziet het 100% als 'het is uit'. Geen mogelijkheid dat we weer bij elkaar komen. Maar dat houdt hem niet tegen me mee te vragen blijkbaar :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:08

Heeel aparte vraag dan om mee te gaan naar zijn moeder.. heb je dat hem ook gezegd? :')

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:09

Weet even niet zo goed wat ik daar op moet zeggen behalve dat ik zijn gedachtegang echt niet volg

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:10

Ja :'). En toen zei hij: geen probleem toch, als we dat allebei leuk vinden? We zijn toch nog steeds vrienden, of niet? :')

Apart is ie he :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:11

"Dus jij vindt het doodnormaal om je ex-vriendin mee te slepen naar je ouders? Yeah. Right."

Heb je wel de behoefte om contact te houden?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:13

Zijn moeder had ons uitgenodigd, vandaar... ik heb tijdens zijn afwezigheid heel veel contact gehad met zijn moeder, en bijna al het contact van hem met zijn moeder liep via hem, omdat zij helemaal niks van computers weet.
Ik wil zeker wel contact houden. Ik zou het heel erg vinden mijn beste vriend te verliezen. Hij was een heel groot en belangrijk deel van mijn leven.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:38

Sheran! Is juist gezellig toch! Jullie zijn nog vrienden dus vind ik dat wel kunnen en niet zo raar!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:51

Ja joh, reuze gezellig.. :+ Allemaal emoties en verdriet maar reuze gezellig hoor.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:51

Ik vind het ook wel meevallen hoor! Haha beetje droog als het een beetje uit het niks komt :') maar snap het wel
Jullie zijn toch heel belangrijk voor elkaar geweest! Dat het dan niet lukt als partners, kan je nog wel vrienden blijven :) ik zou dat juist heel fijn vinden, zolang duidelijk is dat het echt uit is.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:55

Helpt niet echt tegen de hartzeer denk ik

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:55

Het is simpel. Als je (lang) een relatie hebt gehad is het niet een knopje dat je zomaar omzet. 'Oh het is uit, prima, dan zitten we vanaf nu in de vriendenmodus.' Dat kan gewoon niet, klaar, over en uit. Zeker in het begin zullen er ongetwijfeld nog emoties en gevoelens, misschien wel hoop dat het goed komt, aan te pas komen. Zolang daar ook nog maar 1% van aanwezig is, is het onmogelijk om vrienden te blijven, dat is mijn mening.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:00

Dat is gelukkig niet mijn ervaring :). Nouja, ik zie wel wat ervan komt... ik zou het erg fijn vinden om vrienden te blijven. Het lijkt me alleen lastig als de een de ander heel graag terug wil.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:21

Nee, pats boem gevoelens weg werkt niet (was het maar zo makkelijk ;) ) Maar ik denk wel dat twee exen vrienden kunnen zijn. Zolang je beide wel op één lijn zit. Ik kan me heel goed voorstellen dat je elkaar zou willen zien als hij straks in nederland is, helemaal omdat je elkaar 6 maanden niet gezien hebt. Misschien juist om het af te kunnen sluiten. Naja zo denk ik er over :p ieder moet zulke dingen natuurlijk voor zich weten, iedereen heeft zijn eigen gevoelens in zulke situaties :) Ik hoop dat je er zelf uit kunt komen Sheran, een relatie van 9 jaar is niet zomaar iets.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:29

oef dat is wel een beetje awkward inderdaad Sheran. Hoe voel je je ondertussen erover, zit je nog erg in de frustratie en het verdriet?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:31

Nog 2,5 week en dan zie ik mijn schatje weer!!! <3

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:49

Sheran ook vanaf hier een dikke knuffel toegewenst!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:08

Ik hoef nog maar 11 nachtjes te slapen :oo hoe heb ik de afgelopen 6 maanden volgehouden? Ik heb geen idee! Het voelt zo raar, besef nu eigenlijk helemaal niet dat ik volgende week zondag al vlieg, maar toch is het echt zo :')

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:37

Jackieboy: Oh dat is al bijna!! 6 maanden :oo Knap hoor!!
Ik heb me vriend nu 1 maand niet gezien! en ik wordt al gek!! haha

Morgen zijn we 2 jaar en 11 maanden samen zie ik nu! :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:51

Dat is al bijna. Wat moet dat heeeeeeeerlijk zijn na 6 maanden zeg!

Wauw al bijna 3 jaar. Gefeliciteerd!

Ik kan helaas deze week pas op vrijdag naar mn mannetje. Mag vrijdag extra werken. Stuurt die net dat die ziekjes is voel ik me zo schuldig dat ik niet morgen al kan komen. Maar hopen dat hij morgen fris en fruitig wakker wordt

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:25

Bijzondere reactie Sheran! Ik hoop dat jullie toch een gezellige tijd kunnen hebben als hij terug is alhoewel ik me ook wel kan voorstellen dat het misschien wat awkward kan zijn in het begin ;) nogmaals sterkte en succes ermee! :)

Gefeliciteerd monami! :D

Jackyboy voor hoe lang ga je ookalweer? Gaaf hoor, heel veel plezier alvast! :D
Ik ben ook aan het aftellen :D volgende week vrijdagavond vliegen we en zaterdagmiddag 12u NL tijd komen we aan, heel onwerkelijk dat het nog maar een paar dagen is alhoewel ik er ook wel heel veel zin in heb :D
En vriendlief komt vanavond, heel onverwachts, voor een dagje thuis :D blijkbaar was zn bankpas maandag op weg naar werk ingeslikt dus hij moet een nieuwe halen :) niet dat ik hem waarschijnlijk veel ga zien morgen want hij gaat jagen enzo maar kan in ieder geval toch twee nachten tegen hem aan kruipen en hopelijk gaan we morgenavond, eindelijk, naar Catching fire :)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:58

HouVanUtopia schreef:
Dat is al bijna. Wat moet dat heeeeeeeerlijk zijn na 6 maanden zeg!

Wauw al bijna 3 jaar. Gefeliciteerd!

Ik kan helaas deze week pas op vrijdag naar mn mannetje. Mag vrijdag extra werken. Stuurt die net dat die ziekjes is voel ik me zo schuldig dat ik niet morgen al kan komen. Maar hopen dat hij morgen fris en fruitig wakker wordt

Jaa klopt!! en over een maandje wordt dat natuurlijk goed gevierd! :D haha

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:00

Wel echt leuk dat de meeste al snel hun vriendjes weer gaan zien!!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:00

Ik ga voor 3 weken! :D

Al bijna 3 jaar samen SSmonamiSS, gefeliciteerd! Super leuk.

Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt Utopia :) kan je lekker samen van je weekend genieten

Wat lekker Blacky, nooit verkeerd om twee extra nachtjes te hebben. Is je vriend al een keer mee geweest naar nederland? Catching fire is goed! Vond m helemaal geweldig :j