Storm op komst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:47

Arme vogels... er zat er één op ons balkon, en toen was hij opeens weg... :') Met hen heb ik toch nog wel het meeste medelijden.

Marit

Ik zit ook vlakbij IJmuiden en hier in de straat is het ook heftig. Ik woon op een redelijk open hoek dus weinig rondvliegends gelukkig. De boom vlakbij ons huis die zou kunnen omvallen hebben we gelukkig al een tijdje terug uit voorzorg weggehaald dus in principe zitten wij veilig.

Op de webcam zie ik dat de zee in IJmudien tot aan die vlonders staat bij het restaurant! Zo hoog heb ik het water nog nooit gezien.

HorseTimeXL

karuna schreef:
Ik had het al gezien, zelfs hier terwijl we niet de volle laag krijgen. Rond stal en omgeving een grote melding zo ongeveer. Onze plaats valt mee. Terwijl iets zuidelijker ook veel schade heeft.

Manlief vertrekt zo onderweg naar huis weer, weer de weg door het bos, en ook die regio vol van de meldingen.

zo jij zou ook blij wezen dat die weer thuis is! jij ook sterkte met het opwachten van je man!

mika11

Ik heb met de hond uitlaten hem voor de zekerheid aan de riem gehouden.
Hij loopt altijd los maar ik was te bang dat hij weg zou waaien, hij weegt maar 6 kilo.
We lopen langs het water en ik moest er niet aan denken dat hij erin zou waaien. :oo

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:48

De missen zijn heel slim hier de laurier in gegaan. Die tjilpen erop los. Ook de merels hebben een veilig heenkomen gezocht en de roeken zitten tegen hun principes in de bomen zag ik net.

Tsja meer dan afwachten kunnen we niet. Hij komt eerder naar huis nu.kan best dat hij bij twijfel de lange route neemt, dan nog wel bomen maar geen bos meer. Ik moet alleen vanmiddag naar het ziekenhuis, dat tegen bos aanligt. Maar dan is het ergste achter de rug.
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-10-13 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ik hoor de dakpannen klapperen brr ik ga mijn bed uit :')

HorseTimeXL

Resistance schreef:
Arme vogels... er zat er één op ons balkon, en toen was hij opeens weg... :') Met hen heb ik toch nog wel het meeste medelijden.

hahaha :')

Anoniem

Resistance schreef:

_O- _O- _O- _O-

Ik vind het ook heel zielig, maar wat kan jij het geweldig beschrijven! :')

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:49

Jammer, de stokoude appelboom van mijn ouders is omgewaaid. Die gaf altijd heerlijke appels.

Al_Zawraa

Hier intussen windkracht 11.. Vind het helemaal niets, denk dat ik in mijn pauze maar even ga kijken of alles goed gaat bij de paarden.
Mijn vader zit in Rotterdam op de sleepvaart, neem aan dat ze daar ook aan de kant blijven..

miesie22

karuna schreef:
Wow dat is echt absurt hard en dan nog 9 hoog wonen. Schud het gebouw niet heel erg?

Ik heb geen idee eigenlijk! Ik denk het wel, aangezien ze zeiden dat de flat al beweegt met windkracht 9...

mbkaatje

Al 2 doden gevallen .... Heftig!

quera

Al_Zawraa schreef:
Hier intussen windkracht 11.. Vind het helemaal niets, denk dat ik in mijn pauze maar even ga kijken of alles goed gaat bij de paarden.
Mijn vader zit in Rotterdam op de sleepvaart, neem aan dat ze daar ook aan de kant blijven..

Alles staat vast in de haven. Er word niet gewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:50

En de tweede dode is een feit :=

Het liefste zou ik nu gewoon naar huis gaan en thuis gaan werken ofzo.
Ben zo bang dat als ik thuiskom er geen dakpan meer op het huis ligt :o

Nicje87

Ik werk in Amsterdam, Het begint nu ook nog eens te regenen...

Anoniem

Heb net even filmpje gemaakt even achter het huis gekeken, staat hier nog een boom achter, die gaat geheid nog om waaien als het zo door gaat met stormen..
Begin er beetje de kriebels van te krijgen nu.. t gaat alsmaar harder en harder naar mijn idee en mn vader en moeder wonen op t platteland, en mn moeder is postbezorger.. Probeerde haar net al te bellen maar die doos neemt niet op, zo frustrerend want ik ben al zo'n paniekkut.. :oo

Anoniem

Lente schreef:
Resistance schreef:

_O- _O- _O- _O-

Ik vind het ook heel zielig, maar wat kan jij het geweldig beschrijven! :')

Hahaha, bedankt. :')

HorseTimeXL

ja hier ook een boom omgewaaid. maar het was te verwachten. Er zat nog zoveel blad aan. En hij bleek ook niet helemaal zuiver meer te zijn.. echter is het wel nu een flinke kale bedoeling zo hier in de tuin..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:51

Ben stiekem wel benieuwd hoe de boulevard bij Vlissingen eruit ziet nu := Die heeft bij minder wind al ontzettend hoge golven!

Toch wel eng dat er gewonden vallen, ik kreeg ook van-alles-en-nog-wat in m'n gezicht, maar het hoeft maar één keer een flinke tak te zijn.. -O-

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:52

Ik moet zo naar buiten om boodschappen te doen.. Ook heb ik vanavond 2 tentamens, dat wordt leuk!

Wendel

SAKKIA schreef:
En de tweede dode is een feit :=

Het liefste zou ik nu gewoon naar huis gaan en thuis gaan werken ofzo.
Ben zo bang dat als ik thuiskom er geen dakpan meer op het huis ligt :o

Daarom ben ik ook heel blij dat ik vandaag al vrij was...... al meerdere keren is bij ons het dak van de flat gewaaid... Ik zit nu met samengeknepen billen op de bank te wachten tot dat het weer gebeurt. We zitten hier nu op windsnelheden van 118km/u gaat best hard zo.
Ramen trillen ervan

SAKKIA

Normaal zitten hier best veel meeuwen maar ik heb er vandaag nog geen 1 voorbij zien komen.

Er zit er altijd eentje heel eigenwijs te zijn op de lantaarnpaal, die is er vandaag ook niet :+

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:53

oh help, het gaat helemaal los hier nu :(. Alles rammelt aan ons huis en de bomen buigen bijna plat! Mn ouders belden net dat ze al dakpannen van het huis af hebben.

Marit

Ik heb vandaag nog een fotoshoot en ik moet naar de kapper. Nou, dat wordt wat :') Ik denk dat ik vandaag voor 'coupe verwaaid' ga. _O-

Lindor92

Ik woon in overijssel en hier begint het nu meer aan te trekken. paar minuten geleden een enorme rukwind gehad! Moet vanmiddag nog met de trein naar Zwolle om een toets te maken. tot nu toe rijden alle treinen nog. Doe denk ik voor de tijd de paarden al naar binnen, je weet maar nooit. Draad kan ook kapot waaien.

Maar hier begint het nu dus heftiger te worden (omgeving Hardenberg)
Laatst bijgewerkt door Lindor92 op 28-10-13 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt