Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

horses_m

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 01:27

Pff,lees al tijdje mee en nooit iets heel bijzonder gehad enkel keer een hand op schouder of eem schim... Maar nu net lig in me bed iedereen slaapt en dan kucht er iemand op me kamer... Ik slaap alleen op de kamer en het was echt vlak naast me.. Schrok me te pletter...

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:23

Ik heb ook het gevoel dat meerdere dingen mij aanstaren in mijn slaapkamer en in de badkamer voel ik mij heel goed daar ben ik heel relaxt :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:12

hier kan ik met een gerust hart zeggen dat het nu rustig is op de slaapkamer van me zoontje. Hij slaapt nu alweer 8 avonden helemaal alleen zonder gedoe. Wel wilt hij ze 2 nachtlampjes aan. Ik heb met hem op een gegeven moment gezeten en gezegd dat als er iets was wat hem bang maakte,op een andere manier hij is pas 2, dat hij moet zeggen ga weg. Tot nu toe dus afkloppen gaat het weer goed!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:14

Mioux schreef:
hier kan ik met een gerust hart zeggen dat het nu rustig is op de slaapkamer van me zoontje. Hij slaapt nu alweer 8 avonden helemaal alleen zonder gedoe. Wel wilt hij ze 2 nachtlampjes aan. Ik heb met hem op een gegeven moment gezeten en gezegd dat als er iets was wat hem bang maakte,op een andere manier hij is pas 2, dat hij moet zeggen ga weg. Tot nu toe dus afkloppen gaat het weer goed!

Heel fyn dat het nu weer goed gaat! Houden zo! :D

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:13

had ik laatst ook kwam ik weer eens bij me vader heb een eigen kamer bij me vader en ik was voor deze week logeerde ik bij hem en ik heb boven mijn deur een schilderijtje hangen en de 2e dag dat ik bij mijn vader was lag die opeens onder mijn bed en er komt voorderest niemand anders in mijn kamer behalve mij.
dus ik had dat schilderijtje maar weer opgehangen waar die al jaren hing en kwam ik net me kamer in deed ik me deur open en weer dicht en was hij dicht en een paar seconden later viel hij opeens en het glas van de lijst die was gebroken.
ik schrok er wel van dat ie opeens viel want hij hing daar al heel lang en dat schilderijtje is al jaren in onze familie...
ik weet niet zeker of dit toeval is of wat dan ook maar ik vond het vooral behoorlijk raar :=

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:38

Ik woon sinds kort in Nevada in de stad Reno, en ongeveer 20 minuten daar vandaan ligt het beroemde Virginia city. Die lui van Ghost adventures zijn daar meerdere keren geweest, Virginia city is een hele oude mijn stad en het blijkt daar echt te spoken. Maar het is verder echt een super mooie stad en echt heel erg gaaf om te zien aangezien alles nog precies is zoals het in 1860 was. Ik ben er nu een keer geweest maar ik ga binnenkort zeker terug om toerist te spelen en een tour in het oude ziekenhuis te doen, want daar blijkt het echt ontzettend te spoken.

http://www.youtube.com/watch?v=TDOkGtvU4jg

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:39

Heel gaaf! Ben benieuwd naar je verhalen

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 14:40

oe CharmingS! Dat lijkt me echt heel gaaf maar ook echt heel eng. :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:44

mogen wij mee? :D :P

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:48

Nu ik zo wat gelezen heb hier heb ik misschien ook wel overeenkomstige ervaringen. Gelukkig niet met die rare dingen die vallen, ik zou echt heel erg bang zijn.. := Of ik geloof in geesten weet ik niet. Ik denk niet dat het na je dood echt afgelopen is, maar wat er wel is?

Ik voel me nogal ongemakkelijk op de trap en ren dan altijd zo hard mogelijk naar boven. En als ik naar beneden ga, dan kan ik de trap rustig af, maar dan moet ik zo snel mogelijk naar de woonkamer, dan is het ook meteen weer weg. Dit heb ik alleen als het donker is. Een soort achternagekeken gevoel is het.. Wat ik las, dat meerdere mensen hier hebben.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:53

Haha dat heb ik ook, al denk ik vaak dat het er gewoon aan ligt dat ik alles enger vind in het donker

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:55

Poess91 schreef:
Haha dat heb ik ook, al denk ik vaak dat het er gewoon aan ligt dat ik alles enger vind in het donker

Ja precies :')

Ik ben toch al zo'n bange schijterd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:57

Dat is gewoon je "instinct". :) In het donker ben je kwetsbaar omdat je niets kan zien, daarom krijg je zo'n ongemakkelijk gevoel.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 15:28

CharmingS Lijkt me heel gaaf om daar een keer heen te gaan maar tegelijkertijd ook heel eng haha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 15:59

CharmingS schreef:
Ik woon sinds kort in Nevada in de stad Reno, en ongeveer 20 minuten daar vandaan ligt het beroemde Virginia city. Die lui van Ghost adventures zijn daar meerdere keren geweest, Virginia city is een hele oude mijn stad en het blijkt daar echt te spoken. Maar het is verder echt een super mooie stad en echt heel erg gaaf om te zien aangezien alles nog precies is zoals het in 1860 was. Ik ben er nu een keer geweest maar ik ga binnenkort zeker terug om toerist te spelen en een tour in het oude ziekenhuis te doen, want daar blijkt het echt ontzettend te spoken.

http://www.youtube.com/watch?v=TDOkGtvU4jg

Oeeeh leuk. Ik ben een groot fan van GA dus ik ken de aflevering al.

offtopic; ook gaaf dat je in Amerika woont zeg :D

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 16:01

Komt Ghost Adventures eigenlijk ook op tv?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:35

ik weet dat je op Syfy wel veel ghost programma's heb, kijk ik ook regelmatig :)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:43

G A kwam een tijde op m.t.v. als ik me niet vergis .
Verder komen er een aantal op ID en syfy ( deze hebben wij helaas niet meer :()
En soms op tlc herhalingen van haunted ( meestal rond 1:00 snachts)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:57

GA komt niet in NL op TV :) wel in amerika en engeland geloof ik.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:53

Hallo! Ik ben nu die aflevering aan het kijken en vind het best wel eng omdat ik er ook in geloof :=
Zelf ook al verschillende ervaringen mee gemaakt.
Vind paranormal activity ook best eng terwijl ik gemakkelijk alle horrors kijk :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:21

Maureen95 schreef:
Hallo! Ik ben nu die aflevering aan het kijken en vind het best wel eng omdat ik er ook in geloof :=
Zelf ook al verschillende ervaringen mee gemaakt.
Vind paranormal activity ook best eng terwijl ik gemakkelijk alle horrors kijk :')

die wil ik zo graag zien, maar niemand durft die met mij te kijken.. :( schijnt nogal eng te zijn :o

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:23

Samen kijken? :P
Ik heb 1 deel gezien. Maar vond ze zelf bestwel eng terwijl sommige mensen het weer lachwekkend vinden :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:25

jaaaaa hahah :P
laten we met de mensen uit dit topic een geesten-filmavond houden! :D

kroontje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:29

Jikkeee schreef:
Heb een keer glaasje gedraaid. Geen echte aanrader. Je moet sterk een specifiek persoon op kunnen roepen wil die komen, anders krijg je hele enge en rare dingen...

vaak genoeg gedaan, geen effect.. haha, ze moeten niks van me. : :Y)

kroontje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:30

DynamiteS schreef:
jaaaaa hahah :P
laten we met de mensen uit dit topic een geesten-filmavond houden! :D

haha! goed plan, dat beloofd een gezellige avond :=