Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mioux schreef:hier kan ik met een gerust hart zeggen dat het nu rustig is op de slaapkamer van me zoontje. Hij slaapt nu alweer 8 avonden helemaal alleen zonder gedoe. Wel wilt hij ze 2 nachtlampjes aan. Ik heb met hem op een gegeven moment gezeten en gezegd dat als er iets was wat hem bang maakte,op een andere manier hij is pas 2, dat hij moet zeggen ga weg. Tot nu toe dus afkloppen gaat het weer goed!
CharmingS schreef:Ik woon sinds kort in Nevada in de stad Reno, en ongeveer 20 minuten daar vandaan ligt het beroemde Virginia city. Die lui van Ghost adventures zijn daar meerdere keren geweest, Virginia city is een hele oude mijn stad en het blijkt daar echt te spoken. Maar het is verder echt een super mooie stad en echt heel erg gaaf om te zien aangezien alles nog precies is zoals het in 1860 was. Ik ben er nu een keer geweest maar ik ga binnenkort zeker terug om toerist te spelen en een tour in het oude ziekenhuis te doen, want daar blijkt het echt ontzettend te spoken.
http://www.youtube.com/watch?v=TDOkGtvU4jg
Maureen95 schreef:Hallo! Ik ben nu die aflevering aan het kijken en vind het best wel eng omdat ik er ook in geloof![]()
Zelf ook al verschillende ervaringen mee gemaakt.
Vind paranormal activity ook best eng terwijl ik gemakkelijk alle horrors kijk