Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:40

Doanique schreef:
Linsey_X schreef:
Vandaag zat ik in de bus naar huis muziek te luisteren. Dus ik voel ineens dat we over een rotonde gaan en mijn halte zit na een rotonde dus ik kijk op zijn we er al. Dus ik vlieg naar de stopknop. Maar gelukkig had er al iemand gedrukt.

Dus ik sta snel op en zoek ondertussen mijn ov. Sta ik boven aan het trappetje remt de bus ineens. Ik kan me net vast grijpen aan een paal. Maar op dat moment glijd ik wel heel charmant aan die paal langs het trappetje naar beneden. :')

Was dat in ******** toevallig? _O-!

Hahaha nee dat niet
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 04-01-18 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Plaatsnaam uit quote verwijderd

Rivaldo

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:43

Ik zat laatst in de trein met m'n hand een beetje bij de hoofdsteun te klooien, zit ik opeens iemand over z'n hoofd te aaien.. Oeps..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:05

@rivaldo HAHA dat zie ik al helemaal voor me _O-

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:06

Rivaldo schreef:
Ik zat laatst in de trein met m'n hand een beetje bij de hoofdsteun te klooien, zit ik opeens iemand over z'n hoofd te aaien.. Oeps..

Haha dit had een jongen waarmee ik regelmatig reis laatst _O- ik kon m nog net op tijd waarschuwen maar t scheelde niks :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:38

Ik was te fanatiek met uitchecken in de bus.. Smijt zo m'n chipkaart naar buiten toe _O-

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:46

ik reis eigenlijk nooit met de trein, maar ben 1 x naar harlingen gegaan. stomme kaartjes automaat werkte niet ofzo en liep te zeuren over mijn pinpas. ik kleingeld verzamelen en zo kaartje gekocht ( gelukkig had ik zoveel mee, ben tegen de ov :D ) maar goed, eenmaal kaartje was de trein weg. moest ik een vol uur wachten . eindelijk in de trein :D kwam er een groep mannen van vrijgezellen feest. was op zondag ( daarom ook ieder uur maar een trein ) ze gingen wat verspreid zitten, en 2 tegenover mij. rest van de groep heeft nooit doorgehad dat er nog iemand in de coupe zat _O-
interessante dingen gehoord :D
en met het uitstappen moest ik ook de trap af toen was het wel even :o er zat nog iemand

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 00:45

Paar jaar geleden ben ik op fietsvakantie geweest, (Maastricht-groningen in acht dagen }:0 , doe ik ook nooit meer) en vanaf het eindpunt naar huis moest met de trein. In Groningen kregen we een enorme hoosbui over ons hoofd en we waren dan ook volledig doorweekt toen we eindelijk op de trein naar huis konden stappen. Dus alle fietsen met bepakking die trein in gesjouwd en alle vier droge kleren opgezocht om ons even om te kleden zodra we onderweg waren. We zaten in het achterste puntje van de trein, dus als er iemand even voor de deur ging staan kon dat best :j .
Tot er één minuut voor vertrek een mannetje met een enorme snor en een heel klein vouwfietsje instapte. Vouwfietsje werd opgevouwen, mannetje nam plaats op het enige beschikbare klapstoeltje en ging ons vanachter zijn snor geamuseerd aan zitten kijken.
Sta je dan, te druipen van de regen met droge kleren in de aanslag... meneer maakte ook geen aanstalten om even de andere kant op te kijken helaas. Toen hij er in zwolle eindelijk uitging snel iemand voor de deur gepost en omgekleed. Pas toen kwam ik erachter dan ik alleen mijn pyjama nog droog had weten te houden :+ . Dus de rest van de terugreis maar gedaan of ik heel moe was. :z

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:40

Nou, dit was toch echt wel genânte donderdag en ik moest weer aan dit topic denken. De trein gaat prima meestal maar die bus...

Eerst liep ik tegen de spiegel van de bus aan. Ik had even een momentje nodig dat ik autistisch in mijzelf ging lachen. Vervolgens dacht een jongen of dat ik naar hem lachte of hij zat mij keihard uit te lachen. Ik vrees het eerste aangezien hij de hele busreis naast mij zat en me met een grijns aankeek :')

En net probeerde de buschauffeur mij te sandwichen tussen de deuren van de bus. Het duurde even voordaf hij zo sympathiek was ze weer te openen... Ik ga denk ik voortaan maar weer met de fiets..

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:24

Sokje_6 schreef:
Ik was te fanatiek met uitchecken in de bus.. Smijt zo m'n chipkaart naar buiten toe _O-

En toen zat mn scherm vol met spetters _O- droogkloot :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:56

Och...je moest toch naar buiten... Is pas écht erg als buiten staat en je smijt m naar binnen en de bus rijdt vervolgens weg :P

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:01

friendly schreef:
Och...je moest toch naar buiten... Is pas écht erg als buiten staat en je smijt m naar binnen en de bus rijdt vervolgens weg :P

Je gaat toch niet zeggen dat dat jouw is overkomen? :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:06

Oh gelukkig niet, maar ik heb een levendige fantasie :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:10

Of een super klef stel dat alleen maar loopt te zoenen en aan elkaar lopen te zitten in een overvolle intercity. Wilde bijna vragen of 'ie er al in zat.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:14

Of een stel dat hun tong bij elkaar achterin hun strot duwen. Ik hoorde het speeksel wat ze gebruikte ook gewoon.
Prima als je wilt tongzoenen maar doe dat alsjeblieft als je met zn 2en bent :r

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:58

nienke555 schreef:
friendly schreef:

Al vind ik t wel een actie voor jou friendly

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:30

Dacht dat t niet kon maar buschauffeur reed met zijn spiegel tegen mijn hoofd. Thank you.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:34

BonteLisa schreef:
Dacht dat t niet kon maar buschauffeur reed met zijn spiegel tegen mijn hoofd. Thank you.

Dat zie ik zo vaak gebeuren!! Het ziet er wel grappig uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:34

Dan sta je zelf toch te dicht op de rand van de stoep. Ze zouden bij bushaltes eigenlijk ook zo'n gele lijn moeten doen als op het station :=

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:11

Jans schreef:
Dan sta je zelf toch te dicht op de rand van de stoep. Ze zouden bij bushaltes eigenlijk ook zo'n gele lijn moeten doen als op het station :=

Nee viel mee, buschauffeur reed over de stoep.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:43

Jolandaa schreef:
nienke555 schreef:

Al vind ik t wel een actie voor jou friendly

Jij bent zò flauw he! :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:57

BonteLisa schreef:
Jans schreef:

Nee viel mee, buschauffeur reed over de stoep.

Da's echt niet netjes.. Maarja ik vermijd de bus altijd zoveel mogelijk. Voornamelijk in grote steden, meeste chauffeurs zijn niet bepaald... Vriendelijk.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 17:13

Hij was ook absoluut niet aardig. Ik moest maar uitkijken. Alleen als ik naar school moet helaas de bus pakken

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 18:02

Geweldig topic! Ik heb helaas niets te melden (behalve dan zo diep slapen dat ik mij rotschrok van de conducteur en half omhoog schoot in de stoel), maar een tijd terug wel iets doms meegemaakt...

In het spitsuur mogen geen normale fietsen in de trein en daarbuiten met een kaartje. Staat iemand hoog bij laag te beweren dat zijn normale fiets echt dubbel geklapt kon worden, maar hij kon dat tijdelijk niet laten zien. := hij moest bij het volgende station eruit.

Edit, en nog een in de bus in Groningen vorig jaar. Smoordruk op de ochtend in de bus. Zit er toch iemand af te winden, stinken jo! Diegene naast mij werd er onpasselijk van. Hoor je iemand anders heel droog zeggen: "Volgens mij ligt daar zo iets te rotten, die kan niet lang meer leven". :=

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 18:06

Gohh ja ik ga al 5 jaar elke dag met de bus en dan maak je wat mee hoor :')
Ik zat met m'n vriendinnetje in de bus, en de bus stopt bij zo'n halte en er stapt een man in met een gigantische badkuip in zijn handen...dan zit je toch ook wel even te kijken xD

Of dat je samen met wat vrienden in een 4-zits zit, en dat de mensen achter je elkaar met de hand aan het bevredigen zijn :') Toen iemand er naar keek zij die vrouw: 'ja, dat is heel normaal hoor!'
Toen hadden wij ook zoiets van....yuk.

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 18:23

Orthos schreef:
Of dat je samen met wat vrienden in een 4-zits zit, en dat de mensen achter je elkaar met de hand aan het bevredigen zijn :') Toen iemand er naar keek zij die vrouw: 'ja, dat is heel normaal hoor!'
Toen hadden wij ook zoiets van....yuk.

Whuuutt? Omg.. Dan weet je toch ook niet waar je kijken moet haha :')