GlenFiddich schreef:"En ja, als jij een band met een vrouw aan gaat, er regelmatig mee praat, dan vind ik dat zeker ook onder vreemd gaan vallen."
" uit studie blijkt dat mannen het verschil niet kennen tussen gewoon aardig zijn en flirten" Flirten en seks worden hier constant aangehaald terwijl de vriend van TS niet verder dan "hey, leuke foto" is geraakt. Ik vind het echt niet uit, gelukkig zijn er al wat meer gematigde zielen in deze topic aangekomen.
GF, voor je aan dergerlijke uitspraken begint vind ik dat je toch ff alle feiten op rij moet hebben, want duidelijk versta je ergens iets niet (voldoende?).
Het feit dat hij tot die 'Hey hallo blabla" is gekomen door een aantal bewuste keuzes:
[*] Hij schrijft zich bewust in op een site (al dan niet dating)
[*] Hij zet zich bewust als single neer
[*] Hij knipt bewust mjin vriendin van de foto af
[*] Hij zegt bewust niets tegen mijn vriendin
[*] Hij kiest er bewust voor om na te gaan of hij nog goed ligt in de markt
=> Hij heeft dus bewust een vetrouwen geschaad wetende dat de vriendin een vertouwensprobleem heeft
=> en dus daarbovenop respectloos is naar TS
=> vriendin vraagt zich af wat haar waarde is.
Lijkt me niet meer dan een logische vraag... (spijt komt ALTIjD te laat)
Dat er een paar stigmerende dingen in dit topic staan, ja je hebt gelijk, maar daar kan ik wel even over heen lezen in 'het heetste van de strijd'
) "Wat vind jij" staat er. Een andere visie presenteren komt niet uit domheid of onbegrip, ik heb geprobeerd om het zo logisch en bedacht mogelijk op te bouwen. "Het heetst van de strijd" - ik wou net de hitte wat blussen.
.