Wat een graf weer zeg! De hele dag is het hier niet droog geweest. We hebben wel heeeeeeel gezellig vanmiddag spelletjes zitten doen in de kantine! Rummikup en mens erger je niet... heel gezellie, kachel aan drankje erbij... ik hou ervan! Vanavond in de regen voeren is weer iets minder, maar daarna lekkere douche en bedje in.... ach je kan het slechter treffen... toch?
Morgen wordt het droog De nacht van zaterdag op zondag laat buienradar wel een interessant heftig bui zien zeg.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-13 18:25
Veulen84 schreef:
Morgen wordt het droog
ZEGGEN ze!!! Ik moet het nog zien.
Aerdenhout, door dat "grafweer" heb jij een bijzonder gezellige middag gehad! Of niet?
Net met paard buiten gewandeld, (met regendeken op) en echt heel nat zijn we niet geworden. Het regent wel, maar het is niet aan het hozen de hele tijd. Prima dagje zo! Nu lekker kacheltje aan.
Heb vanmiddag maar even zachtjes kachel in de caravan aan gedaan. Was wel even lekker na het rijden om een beetje op te warmen.
aerdenhout1
Geplaatst: 11-10-13 18:55
HIHI... is dat kl*te weer inderdaad nog ergens goed voor! Maar toch liever droog en zonnetje hoor, dan gaan we wel buiten zitten mens erger je nieten!
dravergekkie
Geplaatst: 11-10-13 19:34
Veulen84 schreef:
Morgen wordt het droog De nacht van zaterdag op zondag laat buienradar wel een interessant heftig bui zien zeg.
Nou voor hier staat er voor morgen toch echt nog regen..
gohya
Geplaatst: 11-10-13 19:35
Morgen tegen/in de middag zou het idd. droog zijn.Komt dat effe mooi uit,hoef toch pas om 3 uur te voetballen.
Akecheta
Geplaatst: 11-10-13 20:17
Morgenvroeg lekker droog zou me wel goed uitkomen
Ik stond vanavond bij de paarden in de wei (lange regenjas aan, hoed op m'n hoofd, dus goed gekleed tegen de regen) , er kwam mist in de weilanden, roofvogel die over vliegt, invallende duisternis, het was helemaal stil... dit zijn dan wel de momenten dat ik zo geniet en helemaal tot rust kan komen.
Buienradar laat zien dat het vannacht rond 4 uur droger gaat worden hier en dan pas 's avonds rond 8 uur weer regen. Nacht van zaterdag op zondag zit wel vol rode vlekken.