fotograaf heeft vooral gele tinten over de foto's gegooid terwijl ik al een gelige toon in mijn huid heb. Hmm, ik ga er zelf even aan knutselen in Photoshop
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hmpf ben zo perfectionistisch op dat gebied.
maar zal ze jullie laten zien!
gaat er niet om of je kan Photoshoppen of niet, gaat erom dat je niet aan iemand anders z'n foto's moet zitten zonder dat je daarvoor toestemming hebt. Ben benieuwd hoe de fotograaf reageert! Zou fijn zijn als er nog wat aan veranderd kon worden.
Terwijl ik bij dat bij andere shoots juist weer totaal niet heb.

Ik vind het ook leuk om te zien hoe twee verschillende fotografen me zo ontzettend anders op de foto kunnen zetten! De foto's zijn gewoon niet te vergelijken (foto van vorige fotograaf: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5926_n.jpg ) Ik krijg de foto's van de laatste fotograaf ook afgedrukt thuis. Niet alleen slim van de fotograaf (kun je niet zijn foto's misbruiken) maar toch ook wel erg leuk dat ik straks een van die mooie foto's bij ons thuis aan de muur kan hangen! 

)
Ik kreeg dat vorige keer ook als commentaar en ik heb nu ook anders gekeken, maar die foto's vind ik lelijk. ... De fotograaf heeft ook grotendeels foto's met deze blik doorgestuurd. Hij vond die anderen dus ook niet zo mooi.

Dit eerste portret vind ik echt prachtig!)
(en zonder al teveel poespas komt het denk ik nog beter tot z'n recht)
Ik ben ook heel blij met de foto's van mijn vorige shoot, maar die zijn inderdaad wat ordinair. Deze foto's van nu zijn Veel kunstzinniger en klassieker. Stralen ook veel meer rust uit.
het is een too much. Maar heb me laten meeslepen door de fotograaf in zijn enthousiasme. Ga ik de volgende keer op letten